Nog niet gebruikt?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wow, van al die blessures schrok ik me een bult. Dat je lichamelijk niet helemaal inorde was had ik wel verwacht maar dat je al zoveel had mee gemaakt..

Hopelijk weerhoud dit topic veel twijfelaars van de AS af. Tegenwoordig wordt er teveel gedaan en dan gedacht..

Ziek veel respect voor je ruud, dat je zo open bent naar iedereen toe!

Comment

• Originally posted by mikaildelhij View Post
      denk eraan de kracht zit hem in het hoofd,niet in de spieren,je moet wilskracht hebben om het niet te doen/er mee te stoppen, en had je voor die 140000 euro'tjes niet beter wat kilo'tjes protiene voor kunnen kopen?? ^^ wordt je ook groot van en met dat geld kun je je eigen beter gezonde/protiene rijken producten veroorloven dan aan de steroieden lijkt mij, ik was vroeger best spelletje's verslaafd, ik speelde het spelletje genaamd ''seafight'' was er op mijn 12e mee begonnen daarna half jaar mee gestopt vondt t niet zo leuk,kwam terug was gelijk verslaaft,als mijn moeder mij hierin niet beperkte zat ik achter de pc van sochtend's tot midden in de nacht tot ik in slaap viel,zou ik toen wakker worden zou ik verder gaan, je ziet de andere dingen in het leven niet meer, dat is het probleem, ik heb mij altijd 1 ding voorgenomen ik ga proberen nooit te roken,omdat het zeer slecht is voor je condietie en ik gezien heb wat t doet met je longen

maar denk eraan het is de wilskracht die erachter zit, wil je er mee stoppen dan kun je het (altijd,ja altijd) als je t maar graag genoeg wilt
      gast, meen je dit nou serieus? ga jij gamen vergelijken met roid use. hoe oud ben je, 16? 17? ga jij maar lekker 15 jarigen advies geven over hoe ze van hun 'gameverslaving' af moeten komen. je slaat de plank totaal mis

Comment

• Ben absoluut tegen gebruik.
        Bij mezelf dan, wat anderen doen moeten iedereen lekker zelf weten.

Maar wat Knulletje hier op dit forum doet verdient alle respect.
        Eerlijk, recht door zee en met kennis van zaken anderen voorlichten.
        Petje af kerel.
        Purist
        Verzuren zonder kuren
        ...ilse weet alles...

Comment

• Originally posted by STED View Post
          gast, meen je dit nou serieus? ga jij gamen vergelijken met roid use. hoe oud ben je, 16? 17? ga jij maar lekker 15 jarigen advies geven over hoe ze van hun 'gameverslaving' af moeten komen. je slaat de plank totaal mis
          Haha geweldig

Knulletje:
          Ik heb het eerste verhaal gelezen en het is een open
          En eerlijk verhaal.
          Maar had je het zelfde gedaan met wat je nu weet als je het over mocht doen?
          Chaka Chaka Boy

Comment

• Originally posted by tommyzz View Post
            Haha geweldig

Knulletje:
            Ik heb het eerste verhaal gelezen en het is een open
            En eerlijk verhaal.
            Maar had je het zelfde gedaan met wat je nu weet als je het over mocht doen?
            Gebruiken ja.
            Maar wel op een meer verantwoorde manier natuurlijk.
            Als je alles goed bekijkt, had ik veel verder kunnen zijn in de tijd. Dan gain je door en ik viel steeds terug, en moest steeds weer terug komen waar ik al geweest was

Comment

• Lijkt me dan juist dat je gefrustreerd raakt, en misschien nog wel hogere dosissen wilt nemen of niet?

Comment

• Originally posted by Dexie View Post
                Lijkt me dan juist dat je gefrustreerd raakt, en misschien nog wel hogere dosissen wilt nemen of niet?
                Nee, dat laat je na n paar keer wel uit je hoofd hoor.
                Het is alleen zo jammer dat: ik toen niemand had die het even voor me uit kon rekenen allemaal. Je moest toen in die tijd met schade en schande wijzer worden.

Maar ook toen lulden de dealertjes je zoveel mogelijk shit aan hoor.
                Daarin is er nog helemaal niets veranderd. Ook erg jammer.

Comment

• Jezus 150 000.euro.
                  "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

• Mooi stukje om wat bewuster te worden van je eigen keuze. Dit was zeker wel een bump waard.
                    "Straight outta gym"

Comment

• Originally posted by Nocerino View Post
                      Jezus 150 000.euro.
                      Ze zeggen ook bb is een ondankbare sport
                      kost veel geld en krijgen er niks voor terug.
                      even slecht eten en trainen en weer maanden trainen voor weer op zelde niveau te komen toch doen we het allemaal. Haha

150000 is heel veel geld. Als je het financiële op kan brengen waarom niet.
                      nou is het ook zo in bb de bbers met het meeste geld en of sponsors kunnen de top halen.
                      met een laag/midden inkomen red je het niet meer op.

nou is het ook zo dat de meeste van ons het als hobby zien.
                      maar alle hobby"s kosten geld
                      alleen is het aan jou hoeveel je er wil/kan aan besteden.
                      Chaka Chaka Boy

Comment

• Originally posted by mikaildelhij View Post
                        denk eraan de kracht zit hem in het hoofd,niet in de spieren,je moet wilskracht hebben om het niet te doen/er mee te stoppen, en had je voor die 140000 euro'tjes niet beter wat kilo'tjes protiene voor kunnen kopen?? ^^ wordt je ook groot van en met dat geld kun je je eigen beter gezonde/protiene rijken producten veroorloven dan aan de steroieden lijkt mij, ik was vroeger best spelletje's verslaafd, ik speelde het spelletje genaamd ''seafight'' was er op mijn 12e mee begonnen daarna half jaar mee gestopt vondt t niet zo leuk,kwam terug was gelijk verslaaft,als mijn moeder mij hierin niet beperkte zat ik achter de pc van sochtend's tot midden in de nacht tot ik in slaap viel,zou ik toen wakker worden zou ik verder gaan, je ziet de andere dingen in het leven niet meer, dat is het probleem, ik heb mij altijd 1 ding voorgenomen ik ga proberen nooit te roken,omdat het zeer slecht is voor je condietie en ik gezien heb wat t doet met je longen

maar denk eraan het is de wilskracht die erachter zit, wil je er mee stoppen dan kun je het (altijd,ja altijd) als je t maar graag genoeg wilt
                        Yeah man jij begrijpt t helemaal ! NIET DUS

Originally posted by Nocerino View Post
                        Jezus 150 000.euro.
                        en dan zn lidmaatschap , kleding , voeding , sups etc nog

Originally posted by tommyzz View Post
                        Ze zeggen ook bb is een ondankbare sport
                        kost veel geld en krijgen er niks voor terug.
                        even slecht eten en trainen en weer maanden trainen voor weer op zelde niveau te komen toch doen we het allemaal. Haha

150000 is heel veel geld. Als je het financiële op kan brengen waarom niet.
                        nou is het ook zo in bb de bbers met het meeste geld en of sponsors kunnen de top halen.
                        met een laag/midden inkomen red je het niet meer op.

nou is het ook zo dat de meeste van ons het als hobby zien.
                        maar alle hobby"s kosten geld
                        alleen is het aan jou hoeveel je er wil/kan aan besteden.
                        Hier in de buurt heb je Jan de Weerd , ooit Mr olympia en zelfingenomen basterd die wel toegeeft dat hij in elke bil een nieuwe ferrari heeft zitten maar dit wel zelf betaald heeft

Denk dat hij inmiddels wel de 3 ton gepasseerd is

@ Knulletje : Respect voor je verhaal ! Nu snap ik je achterliggende gedachte en uitgebreide uitleg ook !

Comment

• Respect dat je zo goud eerlijk bent. Dit is inderdaad wel een eye opener en laat zien dat je niet ten koste van alles maar moet gaan gebruiken.

Verder wilde ik nog even zeggen dat ik ook diep respect dat je ook iedereen de kennis die jij nu bezit wilt overbrengen!
                          Geen woorden, maar daden.

Comment

• Bedankt voor je topic,beetje laat maar komt uit een goed hart

Comment

• Ik vind die antwoorden van mensen zoals Knulletje op sommige topics wel een wake up call, niks mis mee. Ik heb tenminste in een paar topics een hoop antwoorden op AAS gebruik kunnen krijgen.
                              Ain't nothing to it, but to do it!

Comment

• Originally posted by showtime View Post
                                Bedankt voor je topic,beetje laat maar komt uit een goed hart
                                Voor jou te laat ??

Topic dateert al van enkele jaren terug hoor

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X