Weer een kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Weer een kuur

Hoi all,

Lang geleden dat ik wat van me laat horen maar druk,druk,druk..
    Ik was van plan om een kuur testo te gaan doen . Maar omdat dat me werd afgeraden ivm leeftijd. werd mij aangeraden om dan winstrol te nemen .. Nu was mijn vraag. Welke kuur ik het beste kan nemen , zodat ik veel massa win liefst natuurlijk met zo weinig mogenlijk terugval en vocht.
    Graag jullie reacties.
    The oxynator

Winstrol zal je niet zo veel mee winnen maar je wint er gelukkig ook geen vocht mee. je word er wel stuk sterker door!
    eat eat eat and look like a freak!

Comment

Originally posted by [b
      Citaat[/b] (dino21 @ Jan. 27 2004,10:17)]Winstrol zal je niet zo veel mee winnen maar je wint er gelukkig ook geen vocht mee. je word er wel stuk sterker door!
      wat heb jij dan gedaan dino want jij ziet er ook goed uit..
      The oxynator

Comment

heb eigenlijk niks gedaan. Heb vorig jaar 2 weken winstrol gebruikt maar door privee redenen afgebroken. Maar in die 2 weken werd ik al stuk sterker en de spieren voel je gewoon echt goed tijdens de training(ongelofelijke pomp)
        eat eat eat and look like a freak!

Comment

een winstrol kuur is wel iets heel anders dan een test kuur, test is puur voor de massa en ook kracht (ik persoonlijk ben er veel sterker van geworden andere jongens hier zijn er in massa met bijgekomen) , een winstrol kuur is bedoeld voor droger te worden, je wint er 2 - 3 kilo mee zijn wel blijvende kilo's die je niet meer verliest en je wordt er droger van, dat je er sterker van wordt weet ik niet juist maar dat zal ook weer van persoon tot persoon afhangen.

grtz
          stil growing

Comment

nee maar ik zoek dus echt een kuur waar ik toch zo'n 10 a 15 kg weer bijkom. en er zoveelmogenlijk van overhou
            The oxynator

Comment

Here we go again.

Wat dacht je van sustanon (500mg) en equipoise=boldenone (400mg). Echt een goeie kracht-massa combo.

Je kan de susta ook vervangen door test prop of test en. maar hier kan ik mezelf niet over uitspreken wegens nog niet geprobeerd.

Deze kuur is al door meerder leden van dit forum gebruikt, al dan niet met d-bol.

This is just a suggestion, it's not a obligation!!!!!!!! !

Comment

Hi, zit nu op een sust en boldenon kuurtje hetzelfde zoals hommerich beschrijft. Ben in twee weken twee en en halve /drie kilo aangekomen. Kracht is ook toegenomen; alleen is een beetje moeilijk te meten, aangezien ik nu in een nieuwe gym begonnen ben(hebben ze tenminste dumbbells van +70 kg ;-)
                Dit is mijn tweede kuurtje, doel is er nog 5 kilo bij te stoppen (=- 115 kg).

Als je begint kun je het beter bij sust alleen houden denk ik, alhoewel sust zo nu en dan irritant kan zijn (aardige sting- eerste keer 1 a 2 nachten niet geslapen). Maar bij sust komt altijd water retentie mee, dus dat ga je na kuren zeker weer verliezen. Anyway begin niet te jong met kuren en zorg dat je goed traint, eet en slaapt.

Comment

Een goede beginkuur is 200/mg deca of 300/mg boldenone per week gedurende 10-12 weken.

Comment

Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (Squat @ Jan. 28 2004,18:03)]Een goede beginkuur is 200/mg deca of 300/mg boldenone per week gedurende 10-12 weken.
                    dat vind ik nou echt een meuk kuur. zou nooit deca of dergelijke alleen nemen. ook is het NIET mild zoals zo vaak gezegd wordt.

goeie begin kuur? hm... primo met winstrol of anavar.
                    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Waarom zou dat niet mild zijn? Wat zijn test,d-boll en oxy dan? Primo klinkt leuk,het is evenzeer anabolisch als deca & boldenone,maar er is veel fake in omloop.Bij winstrol moet je weer meerdere keren injecteren en anavar alleen zal niet veel opleveren!

Comment

10-12 weken deca is nogal onderdrukkend.

Neemt niet weg dat een beginner hele mooie solide gains kan halen met een 1e deca only kuurtje, heb het genoeg gezien.
                        Maar zou persoonlijk kiezen voor testo

Comment

als je 10 tot 15 kilo aan wilt komen zal je toch echt test in je kuur moeten doen.

test is zowiezo de basis van elke goede kuur..........tenzij je idd maar paar kilo aan wil komen............

maar hierover zijn de meningen verdeeld geloof ik

greetz

Comment

maar in deze deel ik wel jouw mening.

juist omdat deca zo onderdrukkend is tot zeer lang na je kuur, is het geen milde stof. wat arie zegt: testo. dus gwoon 10 weken 1 testootje ,de eerste 2 weken 500mg. maarre... dit is een discussie in een topic van xtrip. ennuh... dat kan zn bedoeling niet zijn.
                            een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by [b
                              Citaat[/b] (ariekanarie @ Jan. 29 2004,14:46)]als je 10 tot 15 kilo aan wilt komen zal je toch echt test in je kuur moeten doen.

test is zowiezo de basis van elke goede kuur..........tenzij je idd maar paar kilo aan wil komen............

maar hierover zijn de meningen verdeeld geloof ik  

greetz  
                              Weet ik een maatje van me is ook bezig met testo . En deze wordt echt eng groot.. Alleen het schijnt nogal schadelijk te zijn.. Ik wou dan d-boll test/deca doen .. aangezien ik al een kuur dboll heb gedaan en dat goed beviel . alleen nu wil ik nog meer gainen . Althans zoveel mogenlijk. Ik weet dat je van 1 kuur alleen niet groot word. maar ik heb zoiets als ik er dan toch meer ga doen . Kan ik het beter gelijk goed doen .
                              The oxynator

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X