proviron

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik kan me een oude post van Nandi herrinneren waar hij zegt dat alle androgenen in principe anti-oestrogeen zijn. Ik zou nog eens moeten opzoeken wat hij er juist mee bedoelde.
    the one and only tabata overlord

Comment

@Oh
      Het gaat erom dat je ziet dat er een threshold is, waarbij meer androgenen niet meer oestrogeensurpressie opleveren. En dat is mijn punt: er is altijd wel een omslagpunt.

En hier zie je E2 dalen, mede omdat de testosteronproductie daalt, en er dus minder te aromatiseren valt. Zet je er test naast, gaat die vlieger niet meer op.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
        @Oh
        Het gaat erom dat je ziet dat er een threshold is, waarbij meer androgenen niet meer oestrogeensurpressie opleveren. En dat is mijn punt: er is altijd wel een omslagpunt.

En hier zie je E2 dalen, mede omdat de testosteronproductie daalt, en er dus minder te aromatiseren valt. Zet je er test naast, gaat die vlieger niet meer op.
        Oke m8
        ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
        We like it
        ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Comment

binnekort (woensdag) zet ik mijn 4de spuit test E en ga ik gelijk beginnen met proviron op 50mg per dag

ik zal hier blijven posten wat ik ervan merk en wat het met me doet, en mss hebben jullie er dan wat aan voor jullie volgende kuren!

gr
          onderweg naar 90kg bij 10% BF

Comment

Originally posted by powertrainer2007 View Post
            binnekort (woensdag) zet ik mijn 4de spuit test E en ga ik gelijk beginnen met proviron op 50mg per dag

ik zal hier blijven posten wat ik ervan merk en wat het met me doet, en mss hebben jullie er dan wat aan voor jullie volgende kuren!

gr
            Warom zo laat met proviron starten als ik vragen mag?

Comment

dit werd me aangewezen door sup, ik denk dat te verklaren is door te test die ongeveer na 4 weken inkickt

Comment

Originally posted by powertrainer2007 View Post
                dit werd me aangewezen door sup, ik denk dat te verklaren is door te test die ongeveer na 4 weken inkickt
                Maar proviron heeft nog meer goede eigenschappen.
                Het houd vocht-retentie tegen waardoor je spieren meer harder en droger tonen.
                Het helpt je libido hoog te houden.
                Dus is het zeker niet onverstandig om met proviron aan het begin van de kuur te starten.

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
                  Maar proviron heeft nog meer goede eigenschappen.
                  Het houd vocht-retentie tegen waardoor je spieren meer harder en droger tonen.
                  Het helpt je libido hoog te houden.
                  Dus is het zeker niet onverstandig om met proviron aan het begin van de kuur te starten.
                  dan zal ik er al eerder aan beginnen, nu niet dat mijn libido een probleem is want net als in mijn 1ste kuur is dit weer het eerste wat ik merk

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X