Naposim?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Naposim?

Wie van jullie heeft ervaring met Naposim, (Dbol) ???
    En kunnen jullie wat meer vertellen over de betrouwbaarheid?
    is er veel vals in omloop etc? is het roemeense spul goed qua kwaliteit?

wil wat meer lezen ivm evt eerste kuurtje.

Opbouwen of vaste dosis? of alleen als kickstart voor andere AS?
    Zit te denken aan 35 mg per dosis

hoor graag van jullie?
    Last edited by Mister J; 14-04-2010, 12:40.

Kijk eens waar je aan kunt komen.

Ik zou niet 35 per dosis nemen, maar per dag.

Het kan op zichzelf gebruikt worden maar is effectiever als kickstart.
    Je zal flink wat vocht bijkomen van dianabol, denk niet dat dit direct spiermassa is !

Opbouwen hoeft niet.
    Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
    Go heavy or go home!

Comment

waar zou je het bij voorkeur samen mee gebruiken...

naposim..kickstart

kuur7 a 8 weekjes
      Deca /stromba?

na kuur nolva? 2 weken?
      Last edited by Mister J; 14-04-2010, 13:34.

Comment

Niet twee orals tegelijk nemen.

Als je wilt stacken zou je test-e kunnen doen.
        250 of 500 mg elke week

Wil je helemaal flink beginnen( wat misschien iets té is voor een eerste kuur)
        dan doe je Test-e, Deca en als kickstart dianabol.

Bij dianabol only hoeft geen nakuur gedaan te worden, mocht je gaan stacken wel.
        Go heavy or go home!

Comment

Bij diana zou ik wel nakuren. Het feit dat het ook oestrogene werking kent, betekent automatisch een zwaardere onderdrukking dan bijvoorbeeld een gelijke dosis anavar.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Dus zou een anavar only beter zijn dan de naposim kuur? maar goed dan ga je stacken.
            als eerste kuur bedoel ik... mss iets té
            Zou het wel kunnen als de stromba inject is?

even refererend aan anavar logje van Joris... zou anavar only wel goed kunnen als eerste ?

Comment

Ik vind anavar een heel mooi middeltje. Mild, geen nakuur nodig, relatief laagdrempelig mede vanwege de relatief lage risico's. Aan de andere kant: je moet er geen kilo's mee willen winnen. Dan moet je geen anavar nemen.
              Stromba inject is niet hetzelfde als anavar, stromba=stanozolol=winstrol=winny en vast nog wel meer bekende namen. Anavar=oxandrolone.
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                Ik vind anavar een heel mooi middeltje. Mild, geen nakuur nodig, relatief laagdrempelig mede vanwege de relatief lage risico's. Aan de andere kant: je moet er geen kilo's mee willen winnen. Dan moet je geen anavar nemen.
                Stromba inject is niet hetzelfde als anavar, stromba=stanozolol=winstrol=winny en vast nog wel meer bekende namen. Anavar=oxandrolone.
                Geen nakuur nodig bij anavar.
                Als je wel een nakuur zou nemen is dat zinloos?
                ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Zou eerst is even lekker zelf het een en ander gaan lezen hier op de site.
                  Verdiep je in de materie en kom zelf met een mooi voorstel.
                  Who's the Chef

Comment

nee bedoelde in combi deca stromba.... en dan de stromba als inject,,,
                    of dat betere optie is?
                    als reactie op shredmaster

Comment

Originally posted by Ashley View Post
                      Geen nakuur nodig bij anavar.
                      Als je wel een nakuur zou nemen is dat zinloos?
                      Zinloos niet per se, hoeveelheid onderdrukking is natuurlijk persoonsgebonden alsook dosisgebonden, dus die nuance had ik wel moeten plaatsen. Aan de andere kant mag ik de eerste nog horen die echt een nakuur nodig heeft gehad, natuurlijk is het "voelen" of je hersteld bent niet te vergelijken met een bloedtest, maar echte onderdrukking zou je wel moeten merken.

Ik zou geen nakuur nemen, gezien ik denk dat het herstel van de anavar normaliter (gevaarlijk woord, maar vergeef me) zodanig snel gaat dat ik denk dat je die paar dagen beter uit zit dan er een borstkankermedicijn overheen te janken om het herstel met wellicht twee dagen te verkorten. Even heel kort door de bocht.

sigpic

Comment

+1 voor been .

anyways relatief mild kuurt met inject dbol + test.

Comment

Originally posted by Mister J View Post
                          nee bedoelde in combi deca stromba.... en dan de stromba als inject,,,
                          of dat betere optie is?
                          als reactie op shredmaster
                          Winstrol inject kan, is de werking beter dan tabs.
                          Nadeel is dat je om de dag moet prikken en de plekken vaak gevoelig blijven.

Deca en winstrol zonder test word je niet blij van
                          Go heavy or go home!

Comment

Helder verhaal... leerzaam...

@ been... natuurlijk lees ik me in, en is er erg veel te vinden over het gebruik van AS en hoe er mee om te gaan.
                            Maar een net zo groot deel is een grijs gebied waar het vooral aankomt op de persoonlijke kennis en ervaringen van mensen die zich al vee langer verdiepen in deze materie.
                            En juist omdat er zo enorm veel verschillende verhalen zijn over naposim en ik de kennis hier van hoge kwaliteit vind stel ik vragen...

En kom op Been, voor elke stomme vraag heb jij toch wel een stom antwoord ???
                            haha just kidding

Maar waar vragen zijn, deze gewoon stellen, dat lijkt me heel wat wijzer dan zomaar een en ander naar binnen injecteren of slikken en maar afwachten wat het met je doet....

en zo komen we steeds wat verder, dus waardeer voorgaande reacties enorm.

thnx

Comment

Gelukkig dat je het waardeert, anders verwijdert Generalix alle antwoorden weer
                              Go heavy or go home!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X