Naposim?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Mister J View Post
    Wie van jullie heeft ervaring met Naposim, (Dbol) ???
    En kunnen jullie wat meer vertellen over de betrouwbaarheid?
    is er veel vals in omloop etc? is het roemeense spul goed qua kwaliteit?

wil wat meer lezen ivm evt eerste kuurtje.

Opbouwen of vaste dosis? of alleen als kickstart voor andere AS?
    Zit te denken aan 35 mg per dosis

hoor graag van jullie?
    ik zou zeggen lees je wat beter in hier staad echt wel genoeg info hier
    snap niet waarom je d-bol met winstrol inject zamen wilt doen
    d-bol is voor massa vocht zit er veel bij en dan neem je winny dat ervoor zorgt dat je juist droger moet komen te staan en strakker vreemde comby
    plus dat je gelijk vaak moet prikken voor een eerste kuur wat je niet leuk gaat vinden, wat zijn je stads eigenlijks als ik vragen mag
    wat is de bedoeling van je kuur eigenlijks

Originally posted by Shredmaster View Post
    Winstrol inject kan, is de werking beter dan tabs.
    Nadeel is dat je om de dag moet prikken en de plekken vaak gevoelig blijven.
    tja snap niet dat je dit kiest als een eerste kuur
    Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Ik ben op de verkeerde plaatsen naar informatie aan het zoeken geweest.
      Hierbij kwam ik uit ook bij mensen met een vreemde visie op het gebruik hiervan.. alle sides bagatelliseren,doe maar net als wij, dan komt het goed. Beetje van dit, beetje dat.
      aatst kreeg ik via een oud trainingsmaatje het voorstel om een kuur met genoemden te doen.

Ik heb mij nu op jullie advies en had het zelf ook beter moeten weten, beter ingelezen in de specifieke producteigenschappen.

Hetgeen ik wil bereiken is meer kracht, vooral meer kracht.
      Massa heb ik wel, met name hoog vet perc.
      Gezien de vele topics op de site denk ik nu aan een anavar only of deca only.
      Laat ik zo maar eens beginnen voordat ik allerlei combinaties ga maken die nergens op slaan.

Stats

1.94 cm
      124 kg
      42 cm biceps
      125 cm borstomvang

Train 4 keer per week.
      2x per week nog uur vechtsport daarbij

merk dat ik aan het plafond begin te raken van de voortgang in die ik had in de hoeveelheid aan gewichten wat ik aankon.
      Die barriere doorbreken door een kracht as moet me weer een level hoger brengen.

Voeding is goed... zit op 6 maaltijden per dag met totaal van zo`n 4500

+/- 4250 a 4500 kcal
      250 gram vet
      350 gram koolh
      400 gram eiwit

Veel vis, kip,rijst,soepen,noedels,hoogwaardige graanproducten zoals groot bord brinta elke ochtend. 4 eieren per dag(wit) broodbeleg, rookvklees,kipfilet pindakaas(met nootjes uiteraard ghegeh)

en wordt nog aan gesleuteld uiteraard. tips welkom.

Dus, het vreemde voorstel mijnerzijds laten we snel achterwege.

Anavar of deca only zal het worden.

Comment

Deca only lijkt me niet verstandig bro.
        Of je wilt graag problemen met je jongeheer krijgen.

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
          Deca only lijkt me niet verstandig bro.
          Of je wilt graag problemen met je jongeheer krijgen.
          idd, weet niet hoe je daar nu weer zo bij komt het kan wel maar dan moet je er wel test bij zetten die weer hoger dan de dosering van de deca is.
          Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Thnx. begreep dat deca vaker als eerste kuur only gedaan werd.

Anavar it is then.

Comment

Hoe belangrijk is de vechtsport voor je?
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Het maakt wel een deel uit van de drive die ik heb om te sporten..
                dat is ook aanvankelijk de reden geweest om intensief te gaan trainen op kracht.
                Maar nu begint de KT wel wat overhand te nemen,.

Zag er nooit iets in en deed het omdat het noodzakelijk was om beter te worden in bijv boksen.
                maar sinds half jaartje is het een doel op zich geworden, steeds wat zwaarder, en je lichaam daarop zien reageren... etc.. je kent het, het voelt gewoon goed...

why

Comment

(Zwaar) kuren verneukt je uithouding. Dus als vechtsport erg belangrijk voor je is, is je conditie erg belangrijk, en kun je beter niet te zwaar kuren.
                  "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Goed om te weten, maar dat zit je meer aan de gecombineerde kuren neem ik aan?

Anavar only is dan betere optie voor krachtboost.

Zit er een significant verschil tussen EPL en Goldengear?

Wat kan je adviseren over dosis per dag 40mg?>

Comment

Anavar = Goud
                      The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by Mister J View Post
                        Goed om te weten, maar dat zit je meer aan de gecombineerde kuren neem ik aan?

Anavar only is dan betere optie voor krachtboost.

Zit er een significant verschil tussen EPL en Goldengear?

Wat kan je adviseren over dosis per dag 40mg?>
                        Zit geen verschil in EPL en GG.
                        Heb je al eens gedacht aan een winny oral kuurtje? Met een test inject?
                        een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Ja in het begin,

Enige probleem met de inject is dat ik het niet zelf wil doen... ken mezelf.haha
                          en degene die me daarmee kan helpen woont 30 km verder op,,,

kortom het kan wel,,,, maar moet daar echt tijd voor maken en dat gaat nu lastig.
                          Dus anavar only ben ik wel van overtuigd dat dat het juiste voor nu is.

wellicht als dit goed aan slaat ik dit als 2de kuur kan doen..
                          maar stap voor stap...

Comment

Als je voor kracht wilt gaan is dianabol een veel betere oplossing dan anavar.
                            Krachtgain is enorm en het blijft ook nog hangen.
                            Ik heb meerdere dianabol-only kuurtjes gedaan en heb geen conditie-verlies geleden.
                            Als kracht-toename de reden is tot het starten van een kuur zou ik voor d-bol gaan want dat is de king der orals, anavar is daar niets bij vergeleken.

Comment

Is je training wel in orde als je zegt dat je qua kracht tegen een plateau aan bent gekomen?
                              Ik wil je AAS niet ontraden, maar denk dat daar wel wat te verbeteren valt, tenzij je een ervaren powerlifter zou zijn.
                              Groeten

Comment

zit wel een punt in... ik ga wel vooruit maar dat is een traag proces geworden. ik blijf voor mijn gevoel te lang op bepaalde gewichten hangen...
                                Wil niet zeggen dat ik er niet kom,,, maar laten we wel wezen,,, we weten allemaal waarvoor we as willen gebruiken... om de toevoeging, de extra, de meerwaarde, vooruitgang etc

hier niet anders,,,

Zijn er meer van maning dat dbol oral only een betere moptie is dan de anavar oral only ?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X