niet goed herstelt na kuur?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Gewoon zoals je zelf al aangaf een herstel pct toepassen
    1-2: 40mg Nolvadex
    1-2: 100mg Clomid
    3-4: 20mg Nolvadex
    3-4: 50mg Clomid

Eventueel voor de pct nog drie weeken Pregnyl. maar alleen als je ballen gekrompen zijn door je kuur.

Comment

oke ik heb nu zo een 3 mnd geleden de laatste inject test e gezet, toen 3 weken gewacht en 4 weken aan de nolvadex gegaan 20mg per dag.
      Dit is mijn huidige voedingsschema:

Tussen elke maaltijd zit 2,5 uur

30 gr.Dextrose
      350 ml magere melk
      30 gr pindakaas
      40 gr whey proteine
      50 gr. havervlokken

20 ml olijfolie
      3 hele eieren
      3 eiwitten
      2 snee bruin brood
      200 ml magere melk

1/2 avocado
      130 gr tonijn
      150 gr groenten

150 gr rood vlees
      150 gr groenten
      water

150 gr zoete aarappel
      200 gr kip
      75 gr groenten
      20 ml olijfolie

300 mlwater
      40 gr whey
      30 gr pindakaas

training

300 ml magere melk
      40 gr whey
      30 gr pindakaas
      50 gr dextrose

Comment

Sustanon was van organon meegenomen uit Tukije dat was lekker spul, de test e was van golden gear toen kwamen de bijwerkingen.

Comment

Heeft slaap apneu iets met as te maken ?

Comment

----

en je hebt nu na 3 maanden nog steeds last van depressie buien? Dit moet de tijd gaan worden dat alles toch weer uit zichzelf gaat werken dus vraag me af of het trainen komt door depressie of omdat je gewoon jezelf ziet kleiner worden en daarom geen zin meer hebt. Ik zou ieder geval als de donder weer gaan trainen, en je voeding: zorg dat er wat meer kcal in komen, als je om de 2,5 uur eet moet het afvallen normaal wel meevallen.

Het lijkt mij sterk dat er bijwerkingen alleen van de GG zijn gekomen want die word zowieso niet vervalsd, misschien dat de sus uit turkije niet goed was dat kan ook.

Het is een beetje moeilijk hier bevindingen neer te zetten omdat het lijkt of het verhaal niet helemaal klopt, dat is niets persoonlijks maar zoals je alles omschrijft lijkt het zo onwaarschijnlijk.

eventueel kun je een nieuwe kuur gaan pakken zodat je snel uit die dip komt maar onthou dat je na de volgende kuur ook weer in een dip komt, stel jezelf een doel voor ogen wat je wilt behalen en ga daarvoor trainen.

Comment

Ik train nog wel en ben niet depressief of zo maar ik ben slapper dan ooit en voel me weinig energiek.
              Ja tuurlijk is het zo dat als je van de 93 af komt, je doet er alles voor en nog weeg je 86 dat dat frusterend is.
              Ik denk nu als ik nooit aan as was begonnen dat ik nu een stuk verder was geweest en dat ik naturel niet meer verder kom maar blijf me best doen!
              Enne apneu kan je iid krijgen door as

Comment

En wat is je eetschema?
                the one and only tabata overlord

Comment

Tussen elke maaltijd zit 2,5 uur

30 gr.Dextrose
                  350 ml magere melk
                  30 gr pindakaas
                  40 gr whey proteine
                  50 gr. havervlokken

20 ml olijfolie
                  3 hele eieren
                  3 eiwitten
                  2 snee bruin brood
                  200 ml magere melk

1/2 avocado
                  130 gr tonijn
                  150 gr groenten

150 gr rood vlees
                  150 gr groenten
                  water

150 gr zoete aarappel
                  200 gr kip
                  75 gr groenten
                  20 ml olijfolie

300 mlwater
                  40 gr whey
                  30 gr pindakaas

training

300 ml magere melk
                  40 gr whey
                  30 gr pindakaas
                  50 gr dextrose

Comment

lijkt me ook vrij normaal dat je kracht wegzakt NA een kuurtje en je verliest altijd wel wat gewicht, daar zal het wel aan liggen dat je dipperig bent geworden..

Comment

Nog wel zin n sex?

Comment

ja man me test. waarden zijn ook nog goed, wel wat lager dan voor de kuur maar nog steeds in het midden van de normen zeg maar.
                        Probeer nu het een beetje uit me kop te krijgen allemaal en er voor te gaan en scheit te hebben aan het lichtere trainen en me aan me voedingsschema te houden.

Comment

Originally posted by IMMORTAL View Post
                          ja man me test. waarden zijn ook nog goed, wel wat lager dan voor de kuur maar nog steeds in het midden van de normen zeg maar.
                          Probeer nu het een beetje uit me kop te krijgen allemaal en er voor te gaan en scheit te hebben aan het lichtere trainen en me aan me voedingsschema te houden.
                          Maar dat je test waardes na zo'n lange tijd nog niet op orde zijn geeft wel aan dat je lichaam dus nog zeker niet herstelt is misschien dan toch herstelkuur??

Maar laat dit antwoord over aan de mannen of vrouwtjes die hier echt meer over weten

gr.

Comment

me test. waarden zijn iets lager dan voor de kuur en liggen in het midden van de norm die ze hanteren dus de huisarts zegt dat er niks mis mee is.

Comment

---

misschien ( ik weet niet hoe lang je traing per dag ) kun je wat korter gaan trainen en wat meer op massa puur trainen dus korte setjes maken.
                              Nogmaals creatine zou je nu echt hulp kunnen gaan geven om je die energie te geven die je even nodig hebt...

dan komt de vraag ga je nog anabolen gebruiken?
                              wat is nu precies je doel met wat je wilt bereiken?

ik weet zeker dat als je nu een doel gaat neerzetten voor jezelf die haalbaar is dat je wat meer zin krijgt in het trainen, kijk niet naar die weegschaal constant want dat demotiveerd alleen maar, meeste wat je kwijtraakt is allemaal vocht dus je zal uiteindelijk zwaarder zijn dan voordat je begon met kuren.

kuren is ook 1 bak ellende, het is super gaaf hoe je gaat maar het is super demotiverend wat er na je kuur gebeurd, naturel is het beste maar ja ook het moeilijkste... nogmaals stel een doel vast voor jezelf wat je wilt bereiken...

Comment

ik train meestal een uur en een echt trainingsschema heb ik nu even niet.
                                grote spiergroep 16 sets van +/-10 reps. en kleine spiergroep 12 sets. met +/-10 reps.
                                Goed idee ik ga maandag met de creatine beginnen en mijn doel is nu van de 86 naar de 90 kg te gaan.
                                THNX!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X