niet goed herstelt na kuur?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Een meting van (alleen) je testosteron heb je weinig aan.

Weet je ook je begin waarden voor dat je bent begonnen met kuren?

Dat gevoel kan ook tussen de oren zitten.
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    We like it
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Comment

Originally posted by IMMORTAL View Post
      ik train meestal een uur en een echt trainingsschema heb ik nu even niet.
      grote spiergroep 16 sets van +/-10 reps. en kleine spiergroep 12 sets. met +/-10 reps.
      Goed idee ik ga maandag met de creatine beginnen en mijn doel is nu van de 86 naar de 90 kg te gaan.
      THNX!

ik zou even proberen wat minder reps te maken 6 tot 8 en 3 a 4 setjes voor een grote spiergroep. dus bv borst 4 verschillende setjes van 6 tot 8 herhalingen.
      kleine spiergroep ook verminderen, hierdoor kun je wat meer op massa gaan trainen want anders verbrand je gewoon ongelofelijk veel, je kunt later altijd weer hoger in de setjes gaan zitten.

Probeer dit eens een week of 2 en zorg dat je je rust krijgt met je spiergroepen rond de 48 uur, eventueel ga je 1 dag trainen, 1 dag rust enz...
      Het is echt de bedoeling vooral na het kuren dat je training leuk blijft, als je even een keer een dagje geen zin heb en je hebt goed getraind die week neem dan een dagje vrij zodat je de volgende dag weer extra veel zin hebt zo blijft het leuk....

ik heb het idee dat je snelle verbranding hebt zo als ik het een klein beetje lees, zorg dus dat je meer kcal binnen krijgt dan je verbrand op een dag, je kan wel bv 3000kcal gaan eten maar als je er bij wijze van 1900 of 2000 verbrand op een dag ( is even ruim gezegd ) dan moet je dus extra extra kcal nemen.

Comment

Ja ik weet me beginwaarde ook en het scheelt niet zoveel gelukkig(wel iets minder geworden).
        Ik zal iid wat minder reps gaan maken en toch zo zwaar mogelijk proberen te pakken.
        Wat ik zou klote vind is dat ik wel vet om mijn buik heb gekregen en die graag wat droger zou willen hebben en als ik nu veel in de kcal ga wordt dat er niet minder op.
        Of zou ik dan beter wel hoog in de kcal gaan en vongende jaar maar wat aan die bui gaan doen en nu zorgen dat me herstel goed plaats vind.
        Ik verbrand idd erg snel en moet altijd al veel moeite doen om wat vast te houden.

Comment

vet...

als je ergens vet hebt waar je niet blij mee bent, zorg dan dat je dat extra veel traint, zoals je buik kan je wel meerdere herhalingen pakken, pak bv 3 of 4 setjes van 15 a 20 x. doe dat dan 3 x in de week.( ligt eraan hoe vaak je traint uiteraard )

hou ons op de hoogte als je wilt........

p.s. ga niet denken ik laat iets nu voor een jaar zitten en pak het dan wel, want dan is het helemaal niet meer te doen en moet je een heel jaar gaan goed maken en dat is bijna niet meer recht te trekken, gewoon netjes je trainings schema volgen en daar waar je niet tevreden bent zorg je voor extra aandacht.

Comment

Thnx!dus jij denkt dat lokaal verbranden wel kan dus?
            Dan ga ik vandaag beginnen!
            En je bedoeld dan sit ups neem ik aan?

Comment

Lokaal vet verbranden kan niet....als je nu in zo'n dip zit zou ik niet eens meer aan kuren gaan denken, maar ook dat is iets waar je je over heen moet zetten, de gedachten dat je niet of iig voorlopig niet gaat kuren.

Succes

Comment

ja je hebt gelijk ik ga voorlopig even naturel verder en probeer er zo 5 kg bij te zetten.
                maadag aan de creatine beginnen maar.

Comment

---

locaal vet verbranden kan inderdaad niet, dat zou erg tof zijn als dat wel ging haha, dan hadden we allemaal precies gehad wat we wouden hebben, je lichaam bepaalt zelf waar hij het vet ontrekt. Wat je dus wel kunt doen is je onderliggende spieren trainen zoals bv je sixpack...

Ga gewoon lekker trainen en knallen en zoals je nu zelf ook hebt gedaan stel je doel niet te hoog want dan word het boxen tegen de bierkaai ( of zoiets )

een doel met 4 a 5 kilo is goed, zorg dat je voeding goed op orde komt want b.v. 3500kcal hoeft geen vet eten te zijn maar gezonde voeding.
                  De creatine zal je ook gaan helpen let maar op, eerst 2 weken opladen en verdubbel gewoon wat er op de verpakking staat de eerste 2 weken. Dus als er bv staat 5 x per dag 1 theelepel doe je 5 x 2 theelepels...

ieder geval succes met je training hopelijk zijn de mensen hier je van dienst geweest met antwoorden.

Comment

heey drink wel veel water bij de creatine anders ga je weer vocht vast houden en als je dan stopt met de creatine val je weer af

drink zo 3 tot 4 liter water
                    hebben ze mij aangeraden

sucses ermee

Comment

Zeg Immortal, ben jij dat op die Avatar?
                      Is het antwoord NEE dan heb ik niks gezegd.
                      Is het antwoord JA dan vraag ik me af wat je in die 15 jaar training hebt uitgespookt?
                      Ik kan nou niet echt zeggen dat je er lichamelijk jofel bij staat.
                      Na 15 jaar zou je er toch wel wat gespierder en breder uit moeten zien.

Comment

Nog even wat anders.
                        Als je 3 maanden geleden je laatste inject hebt gezet, en je weegt nu 86kg en je kwam van 93kg dan is er toch nog geen kind overboord?
                        Ik weet niet hoeveel je hebt gegaint in die kuur maar 6 kilo in 3 maanden verliezen is niet het eind van de wereld.
                        Ook denk ik dat 3 weken tussen kuur en nakuur teveel wachten is, de start van je PCT ligt tussen de 10-14 dagen.
                        Te vroeg met de nakuur starten geeft geen problemen, te laat wel en ik denk dat je daar de fout bent ingegaan.

Comment

Oke dan daar heb ik ook wat aan voor de volgende keer maar moet me helaas herstellen:
                          Ik ben idd 2 weken na de laatste inject. begonnen met de nakuur,dus dat zat wel goed denk ik dan.
                          Nee ik ben dat niet op mijn avatar haha zo erg is het ook weer niet!
                          Maar goed ik vind in 3 mnd van de 93 naar de 86 dus wel erg veel.

Comment

Originally posted by IMMORTAL View Post
                            oke ik heb nu zo een 3 mnd geleden de laatste inject test e gezet, toen 3 weken gewacht en 4 weken aan de nolvadex gegaan 20mg per dag.
                            Ben ik nou gek of zeg je hier na je laatste Test-E inject 3 weken te hebben gewacht eer je begon met je nakuur???
                            Dan ben je dus veels te laat met je PCT.

Hoeveel heb je trouwens gegaint in je kuur met sust en test?

Comment

----

kijk immortal zakken van 93 naar 86 is zeker mogelijk, het ligt helemaal aan je levensstijl en voeding.

Wat ik vaak tegenkom is dat mensen in een kuur keihard knallen en daarbij voeding overmatig veel/goed nemen, na het kuren komt er een klein dipje en het bijltje word er bij neergegooid, eigenlijk houd dat dan in dat je dubbel zo hard terug klapt, want je voeding is niet meer op order, je traint niet meer zoveel en daarbij is je kuur uitgewerkt = Zwaar depri buien en nergens meer zin in hebben.

Die periodes zijn erg moeilijk en het ligt per persoon gebonden hoe je ermee omgaat. Toen ik jong was had ik het precies zo, stopte met trainen, at niet goed meer, dus er zat maar 1 ding op...trainen, nieuwe kuur, opnieuw eten. Op die manier blijf je hangen in een patroon wat telkens terug komt.

Ben je gestopt met je kuur ga dan gewoon door waar je gebleven bent ( zoals ik al eerder heb geschreven ) Probeer er wat leuks van te maken zodat je voeding en training in orde blijven. Je hebt zoals al beschreven gezegd dat je aan de creatine ging en anders ging trainen, dat geeft je hopelijk een nieuwe impuls om weer even verder te gaan. Probeer niet in het negatieve te blijven hangen want als er negatieve mensen om je heen staan zul je er alleen maar meer last van krijgen.

Knalluh dus....

Comment

Ik ben 2 weken na de laatste inject. test. e met 4 weken novaldex 20mg per dag begonnen.
                                Ja ik ga zeker weer knallen, goed eten en aan de creatine.
                                Wil even tussendoor zeggen dat ik jullie advies allemaal erg waardeer!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X