Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
sorry geen frontload maar bedoelde dat er ook mensen zijn die winny nemen aan het begin van de kuur ivm inkicken ofzo. en dan kan hij die ana aan het einde doen
Dat heet kickstart gab. Ik begin volgend week met mijn kuur. Ik heb er winny bij genomen. Heb hier nog een vial test e liggen. Kuur wordt anders..
Hij wordt mega..
1 - 12 750mg test e
1 - 10 400mg tren
1 - 4 50mg win
7/8 - 12 50 mg anavar
Nakuur 4 weken tamo 40mg. Nee 20mg is niet genoeg .. noch voor mij noch voor dit kuurtje .. bla bla lala
Zit nog te twijfelen of ik eerste week toch nog een dikke fronload doe met test. Dan kickt die wel heel lekker in. En heb ik ook minder kans op acne in me kuur.
Ik vind die T3 erbij juist een hele goede toevoeging. Daar hoor ik jou niet meer over...ga je die er nou wel bij nemen. Ik vind het zeker goed erbij werken, je kan het niet vergelijken met T3 en andere middelen en een cut-dieet. Ik raad het aan.
10 weken aan de oral. ik lees overal dat 6 weken word aanbevolen. Waarom doe jij 10 weken?
Ik denk persoonlijk dat het best wel mogelijk is om 10 weken in een kuur aan de orals te gaan. Het enigste wat je moet doen is het opsplitsen wat Nex dus doet om je lever weer wat te laten herstellen. Ben alleen niet zo zeker van die overschrijding van 6 weken. Maarja, kijk naar Hardsteel, die deed 8 weken d-bol in one go en had ook nergens last van. Ik denk dat het nog helemaal niet zo'n slechte gedachte is van Nex.
Ik denk persoonlijk dat het best wel mogelijk is om 10 weken in een kuur aan de orals te gaan. Het enigste wat je moet doen is het opsplitsen wat Nex dus doet om je lever weer wat te laten herstellen. Ben alleen niet zo zeker van die overschrijding van 6 weken. Maarja, kijk naar Hardsteel, die deed 8 weken d-bol in one go en had ook nergens last van. Ik denk dat het nog helemaal niet zo'n slechte gedachte is van Nex.
Ik denk eerder dat iedereen daarvan uit gaat en hoopt denk ik.
Zelf kom ik heel vaak te hogen leverwaarden tegen zelfs nog 2a3 maanden na een kuur.
Meestal waren dat mensen die orals hadden genomen.
Vaak heb je dit zelf niet in de gaten dat is het gevaar.
Ik denk eerder dat iedereen daarvan uit gaat en hoopt denk ik.
Zelf kom ik heel vaak te hogen leverwaarden tegen zelfs nog 2a3 maanden na een kuur.
Meestal waren dat mensen die orals hadden genomen.
Vaak heb je dit zelf niet in de gaten dat is het gevaar.
Het is allemaal persoonsgebonden hoe snel het herstel gaat, maar dat je lever herstelt is gewoon bewezen.
Jij komt hoge leverwaarden tegen, leg ff uit.
It is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
Gary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Comment