Kuur..

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

@ Gen

My bad bro.

Uhm ja. Dit keer beloof ik een log van het begin tot het einde van de kuur.

Comment

Succes met je kuur!
      Dumbells build a bigger chest
      Barbells build a bigger ego

Comment

sorry geen frontload maar bedoelde dat er ook mensen zijn die winny nemen aan het begin van de kuur ivm inkicken ofzo. en dan kan hij die ana aan het einde doen
        bp 1x 150 kg dl 1 x 240 kg sq 1x 220 kg

Comment

Dat heet kickstart gab. Ik begin volgend week met mijn kuur. Ik heb er winny bij genomen. Heb hier nog een vial test e liggen. Kuur wordt anders..

Hij wordt mega..

1 - 12 750mg test e
          1 - 10 400mg tren
          1 - 4 50mg win
          7/8 - 12 50 mg anavar

Nakuur 4 weken tamo 40mg. Nee 20mg is niet genoeg .. noch voor mij noch voor dit kuurtje .. bla bla lala

Zit nog te twijfelen of ik eerste week toch nog een dikke fronload doe met test. Dan kickt die wel heel lekker in. En heb ik ook minder kans op acne in me kuur.

Comment

10 weken aan de oral. ik lees overal dat 6 weken word aanbevolen. Waarom doe jij 10 weken?
            ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Ik vind die T3 erbij juist een hele goede toevoeging. Daar hoor ik jou niet meer over...ga je die er nou wel bij nemen. Ik vind het zeker goed erbij werken, je kan het niet vergelijken met T3 en andere middelen en een cut-dieet. Ik raad het aan.

Grts

Comment

Originally posted by Ashley View Post
                10 weken aan de oral. ik lees overal dat 6 weken word aanbevolen. Waarom doe jij 10 weken?
                Ik denk persoonlijk dat het best wel mogelijk is om 10 weken in een kuur aan de orals te gaan. Het enigste wat je moet doen is het opsplitsen wat Nex dus doet om je lever weer wat te laten herstellen. Ben alleen niet zo zeker van die overschrijding van 6 weken. Maarja, kijk naar Hardsteel, die deed 8 weken d-bol in one go en had ook nergens last van. Ik denk dat het nog helemaal niet zo'n slechte gedachte is van Nex.

Comment

niet alles gelezen, maar vind het perfect kuurtje. zou alleen ipv 1000 test de eerste twee weken prop erbij doen.
                  een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
                    Ik denk persoonlijk dat het best wel mogelijk is om 10 weken in een kuur aan de orals te gaan. Het enigste wat je moet doen is het opsplitsen wat Nex dus doet om je lever weer wat te laten herstellen. Ben alleen niet zo zeker van die overschrijding van 6 weken. Maarja, kijk naar Hardsteel, die deed 8 weken d-bol in one go en had ook nergens last van. Ik denk dat het nog helemaal niet zo'n slechte gedachte is van Nex.
                    Had hij zijn leverwaarden laten controleren?

Comment

Originally posted by Doris1981 View Post
                      Had hij zijn leverwaarden laten controleren?
                      Na beeindiging kuur herstelt je lever weer in z-n geheel....

Comment

Als het goed is dan.
                        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
                          Na beeindiging kuur herstelt je lever weer in z-n geheel....

Hoe weet je dat zo zeker dan?

Comment

omdat iedereen dat weet ?
                            een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by bruce View Post
                              omdat iedereen dat weet ?
                              Ik denk eerder dat iedereen daarvan uit gaat en hoopt denk ik.
                              Zelf kom ik heel vaak te hogen leverwaarden tegen zelfs nog 2a3 maanden na een kuur.
                              Meestal waren dat mensen die orals hadden genomen.
                              Vaak heb je dit zelf niet in de gaten dat is het gevaar.

Comment

Originally posted by Doris1981 View Post
                                Ik denk eerder dat iedereen daarvan uit gaat en hoopt denk ik.
                                Zelf kom ik heel vaak te hogen leverwaarden tegen zelfs nog 2a3 maanden na een kuur.
                                Meestal waren dat mensen die orals hadden genomen.
                                Vaak heb je dit zelf niet in de gaten dat is het gevaar.
                                Het is allemaal persoonsgebonden hoe snel het herstel gaat, maar dat je lever herstelt is gewoon bewezen.
                                Jij komt hoge leverwaarden tegen, leg ff uit.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X