Softdrugs en anabolen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

tryptofaan helpt inderdaad je komt in diepere slaap maar je bent wel na 4 a 5 uurtjes klaarwakker. En mediteren helpt ook .
    eat eat eat and look like a freak!

Comment

Over slaapproblemen heb ik niks toe te voegen maar om weer even terug te komen op het oorspronkelijke onderwerp...

Ik vind persoonlijk dat als je er voor kiest om te kuren je het ook goed moet doen. Om weer even een cliché te gebruiken: het zijn geen smarties!
      Ik vind dus dat als je kuurt je daarmee je lichaam zwaar genoeg belast, laat dus alles wat nog eens een extra belasting daar bovenop kan veroorzaken achterwege. Waaronder uiteraard drank, drugs (ook softdrugs) enzovoorts.

Comment

Originally posted by [b
        Citaat[/b] (Shannasse @ Mrt. 28 2004,21:39)]Over slaapproblemen heb ik niks toe te voegen maar om weer even terug te komen op het oorspronkelijke onderwerp...

Ik vind persoonlijk dat als je er voor kiest om te kuren je het ook goed moet doen. Om weer even een cliché te gebruiken: het zijn geen smarties!
        Ik vind dus dat als je kuurt je daarmee je lichaam zwaar genoeg belast, laat dus alles wat nog eens een extra belasting daar bovenop kan veroorzaken achterwege. Waaronder uiteraard drank, drugs (ook softdrugs) enzovoorts.
        dat ben ik op zich wel met je eens maar sinds ik gestopt ben met blowen(omdat ik dus zware kuur ging doen)slaap ik echt waardeloos en heb daarvoor nog nooit last gehad van slaapproblemen.

ga die tryptofaan wel effe proberen en hou jullie op de hoogte!

greetz

Comment

Originally posted by [b
          Citaat[/b] (klaas @ Mrt. 28 2004,13:34)]kslaap super goed als ik hgh gebruik..
          hey,klaas!

zet jij dan een prikje voordat je naar bed gaat?

hoor namelijk dat er wel meer gasten zijn die dat doen en die slapen wel enorm goed inderdaad.

ben erg benieuwd...........

greetz

Comment

Ik ben van natura een slechte slaper, ik mag doodmoe zijn en bij wijze al in de zetel voor tv in slaap vallen, maar als ik dan mijn bed inga kan ik niet slapen. Wat eet je allemaal voor je gaat slapen arie, of heb je veel kopzorgen. Vroeger nam ik pilletjes in voor te kunnen slapen geen echte slaappillen maar iets om te kalmeren omdat ik van nature een nerveus ventje ben, dan probeer ik af en toe eens zonder pilletje te gaan slapen en dat ging dan ook niet meer. Nu let ik wat ik eet s avonds, zeker geen koffie meer, en als er iets op mijn lever ligt zeg ik het direct en tob er niet meer over, en zo nu en dan kan ik eens goed slapen.

grtz
            stil growing

Comment

ik eet altijd paar broodjes of drink een eiwitshakie voor ik naar bed ga en dat deed ik eigenlijk altijd al.....

het enige wat veranderd is ,is dat ik niet meer blow.

ik heb weinig tot geen kopzorgen want ben iemand die altijd positief en opgewekt door het leven gaat dus dat kan het ook niet zijn.

koffie drink ik nooit want dat lust ik niet.

hou niet zo van warme drankjes.

greetz

Comment

Originally posted by [b
                Citaat[/b] (ariekanarie @ Mrt. 29 2004,00:56)]
                Originally posted by [b
                hey,klaas!

hoor namelijk dat er wel meer gasten zijn die dat doen en die slapen wel enorm goed inderdaad.

greetz
                ee arie...ik zet het inderdaad voor slapen gaan 4iu...schijnt meest anabolische moment te zijn om te zetten...doe dit nu 2 maandjes...over 1 maand als mijn kuur voorbij is ga ik sochtends 2iu zetten...groete

Comment

Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (ariekanarie @ Mrt. 29 2004,11:48)]ik eet altijd paar broodjes of drink een eiwitshakie voor ik naar bed ga en dat deed ik eigenlijk altijd al.....

het enige wat veranderd is ,is dat ik niet meer blow.

ik heb weinig tot geen kopzorgen want ben iemand die altijd positief en opgewekt door het leven gaat dus dat kan het ook niet zijn.

koffie drink ik nooit want dat lust ik niet.

hou niet zo van warme drankjes.

greetz
                  Probeer eens iets anders te eten voor slapen gaan arie iets minder zwaar of probeer die eiwit shake eens te laten, zijn veel mensen die niet kunnen slapen van een volle maag.

grtz
                  stil growing

Comment

mij word dat ook altijd verteld, maar elke keer als ik een grote maaltijd achter de kiezen heb wil ik het liefst op de bank liggen en in slaap vallen
                    I live to end the game

Comment

ja na het eten val ik zo als een baksteen in slaap En als ik veel carbs eet ben ik zowieso altijd wel redelijk moe.

Comment

Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (dino21 @ Mrt. 29 2004,18:04)]ja na het eten val ik zo als een baksteen in slaap  En als ik veel carbs eet ben ik zowieso altijd wel redelijk moe.
                        ik altijd pcies tegenovergestelde....eet meestal na 7uur geen carbs meeer...meestal 1/2 bakkie kwark ofzo..anders ben ik hele avond wakker..

Comment

Originally posted by [b
                          Citaat[/b] (dino21 @ Mrt. 29 2004,18:04)]ja na het eten val ik zo als een baksteen in slaap  En als ik veel carbs eet ben ik zowieso altijd wel redelijk moe.
                          Van veel koolhydraten eten wordt je moe, als ik in de voormiddag teveel durf eten ben ik tegen de middag geen mens meer en wil ik alleen maar slapen. Maar deze rust is maar voor een paar uurtjes en dan ben je meestal wakker en goed wakker.

grtz
                          stil growing

Comment

ja het is niet echt dat ik moet slapen maar wil gewoon effe languit liggen en effe rusten als ik dan half uurtje of uurtje gelegen heb ben ik er weer helemaal
                            Heb alleen de laatste tijd wel vaak dat me eten weer beetje naar boven komt zit gewoon propvol hahah

Comment

Originally posted by [b
                              Citaat[/b] (klaas @ Mrt. 29 2004,16:44)]
                              Originally posted by [b
                              Citaat[/b] (ariekanarie @ Mrt. 29 2004,00:56)]
                              Originally posted by [b
                              hey,klaas!

greetz
                              ee arie...ik zet het inderdaad voor slapen gaan 4iu...schijnt meest anabolische moment te zijn om te zetten...doe dit nu 2 maandjes...over 1 maand als mijn kuur voorbij is ga ik sochtends 2iu zetten...groete
                              je leest jammergenoeg verschillende dingen wat betreft tydstip van zetten want in de ene studie is te lezen dat je dan je eigen gh-produktie onderdrukt en de andere zoals je zelf al zegt ,zegt dan dat snachts het meest anabolische moment is.

ik heb het vannacht dus ook voor het slapen gaan gezet en ik moet zeggen dat ik wel een stuk beter geslapen heb!

dus f*ck die studies ik ga em vanavond weer voor het slapen zetten en als ik dan weer wat lekkerder slaap blijf ik het lekker doen op die manier.

thanks voor je reply,kerel!

greetz

Comment

Originally posted by Adonis View Post
                                bitch tits zal je niet snel krijgen van blowen. Ik ken mensen die zijn zwakzinnig ervan geworden lijkt het wel (zoveel) en die zijn nog steeds zo dun als de ******. Ik denk zelf dat als je veel neemt je minder spieren opbouwt, maar dat komt omdat ik alleen dunne mensen ken die het gebruiken. theorie erachter zal ik niet weten

helemaal gelijk haha ik was vreed dun gestopt met blowe BOEM massa vliegt er aan haha

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X