tryptofaan helpt inderdaad je komt in diepere slaap maar je bent wel na 4 a 5 uurtjes klaarwakker. En mediteren helpt ook .
Softdrugs en anabolen
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Over slaapproblemen heb ik niks toe te voegen maar om weer even terug te komen op het oorspronkelijke onderwerp...
Ik vind persoonlijk dat als je er voor kiest om te kuren je het ook goed moet doen. Om weer even een cliché te gebruiken: het zijn geen smarties!
Ik vind dus dat als je kuurt je daarmee je lichaam zwaar genoeg belast, laat dus alles wat nog eens een extra belasting daar bovenop kan veroorzaken achterwege. Waaronder uiteraard drank, drugs (ook softdrugs) enzovoorts.
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (Shannasse @ Mrt. 28 2004,21:39)]Over slaapproblemen heb ik niks toe te voegen maar om weer even terug te komen op het oorspronkelijke onderwerp...
Ik vind persoonlijk dat als je er voor kiest om te kuren je het ook goed moet doen. Om weer even een cliché te gebruiken: het zijn geen smarties!
Ik vind dus dat als je kuurt je daarmee je lichaam zwaar genoeg belast, laat dus alles wat nog eens een extra belasting daar bovenop kan veroorzaken achterwege. Waaronder uiteraard drank, drugs (ook softdrugs) enzovoorts.
ga die tryptofaan wel effe proberen en hou jullie op de hoogte!
greetz
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (klaas @ Mrt. 28 2004,13:34)]kslaap super goed als ik hgh gebruik..
zet jij dan een prikje voordat je naar bed gaat?
hoor namelijk dat er wel meer gasten zijn die dat doen en die slapen wel enorm goed inderdaad.
ben erg benieuwd...........
greetz
Comment
-
Ik ben van natura een slechte slaper, ik mag doodmoe zijn en bij wijze al in de zetel voor tv in slaap vallen, maar als ik dan mijn bed inga kan ik niet slapen. Wat eet je allemaal voor je gaat slapen arie, of heb je veel kopzorgen. Vroeger nam ik pilletjes in voor te kunnen slapen geen echte slaappillen maar iets om te kalmeren omdat ik van nature een nerveus ventje ben, dan probeer ik af en toe eens zonder pilletje te gaan slapen en dat ging dan ook niet meer. Nu let ik wat ik eet s avonds, zeker geen koffie meer, en als er iets op mijn lever ligt zeg ik het direct en tob er niet meer over, en zo nu en dan kan ik eens goed slapen.
grtzstil growing
Comment
-
ik eet altijd paar broodjes of drink een eiwitshakie voor ik naar bed ga en dat deed ik eigenlijk altijd al.....
het enige wat veranderd is ,is dat ik niet meer blow.
ik heb weinig tot geen kopzorgen want ben iemand die altijd positief en opgewekt door het leven gaat dus dat kan het ook niet zijn.
koffie drink ik nooit want dat lust ik niet.
hou niet zo van warme drankjes.
greetz
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (ariekanarie @ Mrt. 29 2004,00:56)]Originally posted by [bCitaat[/b] (klaas @ Mrt. 28 2004,13:34)]kslaap super goed als ik hgh gebruik..
hoor namelijk dat er wel meer gasten zijn die dat doen en die slapen wel enorm goed inderdaad.
greetz
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (ariekanarie @ Mrt. 29 2004,11:48)]ik eet altijd paar broodjes of drink een eiwitshakie voor ik naar bed ga en dat deed ik eigenlijk altijd al.....
het enige wat veranderd is ,is dat ik niet meer blow.
ik heb weinig tot geen kopzorgen want ben iemand die altijd positief en opgewekt door het leven gaat dus dat kan het ook niet zijn.
koffie drink ik nooit want dat lust ik niet.
hou niet zo van warme drankjes.
greetz
grtzstil growing
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (dino21 @ Mrt. 29 2004,18:04)]ja na het eten val ik zo als een baksteen in slaap  En als ik veel carbs eet ben ik zowieso altijd wel redelijk moe.
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (dino21 @ Mrt. 29 2004,18:04)]ja na het eten val ik zo als een baksteen in slaap  En als ik veel carbs eet ben ik zowieso altijd wel redelijk moe.
grtzstil growing
Comment
-
ja het is niet echt dat ik moet slapen maar wil gewoon effe languit liggen en effe rusten als ik dan half uurtje of uurtje gelegen heb ben ik er weer helemaal
Heb alleen de laatste tijd wel vaak dat me eten weer beetje naar boven komt zit gewoon propvol hahaheat eat eat and look like a freak!
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (klaas @ Mrt. 29 2004,16:44)]Originally posted by [bCitaat[/b] (ariekanarie @ Mrt. 29 2004,00:56)]Originally posted by [bCitaat[/b] (klaas @ Mrt. 28 2004,13:34)]kslaap super goed als ik hgh gebruik..
greetz
ik heb het vannacht dus ook voor het slapen gaan gezet en ik moet zeggen dat ik wel een stuk beter geslapen heb!
dus f*ck die studies ik ga em vanavond weer voor het slapen zetten en als ik dan weer wat lekkerder slaap blijf ik het lekker doen op die manier.
thanks voor je reply,kerel!
greetz
Comment
-
Originally posted by Adonis View Postbitch tits zal je niet snel krijgen van blowen. Ik ken mensen die zijn zwakzinnig ervan geworden lijkt het wel (zoveel) en die zijn nog steeds zo dun als de ******. Ik denk zelf dat als je veel neemt je minder spieren opbouwt, maar dat komt omdat ik alleen dunne mensen ken die het gebruiken. theorie erachter zal ik niet weten
helemaal gelijk haha ik was vreed dun gestopt met blowe BOEM massa vliegt er aan haha
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
5 uur geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...7 uur geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
2 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
4 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...4 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment