Kuur vraagje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

een beetje respect mag wel naaar marnop hoor! die man is hier pas sinds juni lid en heeft niets anders als nuttige posts en comments gegeven dus hij weet denk ik wel waar die over praat vriend.
    imo is hrt ook nutteloos en brengt het bovendien meer sides naar voren majah iedereen lkkr doen wat ie zelf wilt ookal krijg je CORRECT advies
    LET'S GET NASTY YATES!!!
    COME ON SQUUUUEEEEEEZE!!!! BUSSINES AS USUAL!!!

Comment

Originally posted by freshhh View Post
      een beetje respect mag wel naaar marnop hoor! die man is hier pas sinds juni lid en heeft niets anders als nuttige posts en comments gegeven dus hij weet denk ik wel waar die over praat vriend.
      imo is hrt ook nutteloos en brengt het bovendien meer sides naar voren majah iedereen lkkr doen wat ie zelf wilt ookal krijg je CORRECT advies
      Ik zeg toch ," als hij het over mij heeft ", heeft hij de ballen verstand over wat hij zegd. Hij weet toch niet wat ik allemaal neem koekoek

En je krijgt zeker niet altijd CORRECT advies hier. Van Fal wel nu .........

Comment

geen zin

het heb helemaal geen zin elkaar af te gaan zeiken hier, daar komt niemand verder mee en al helemaal de topic schrijver niet.

Tuurlijk kan je langer doorkuren met test e, je kan wel 1 of 2 jaar doorkuren als je wilt maar nogmaals ik vind het af en toe moeilijk om maar te blijven herhalen...

het is niet speciaal het KUREN waar je van groeit, het is je voeding,rust en training waar je van groeit.....

Het nadeel van lange kuurtjes is dat je je constant met je goede voeding moet bezig houden want dat is juist zo extra als je kuurt erbij, en een jaar lang 6 x per dag eten zonder dat je b.v. sponsers hebt of een eigen zaak is erg moeilijk vol te houden laat staan het kuren wat je daar nog bij wilt doen.

ieder mens heeft een basis lichaam waar een aantal kilograms bij hoort, ga je stoppen met kuren op den lange duur zul je altijd weer terug gaan naar dit streefgewicht, want niet meer kuren en dus ook minder trainen en dus ook minder voeding betekend afvallen. Anabolen zijn moment opnamens daarom zitten veel mensen aan de hgh omdat je hiervan gewoon veel en veel meer van overhoud op den lange duur, iedereen houd met hgh een standaard tijd van 1 jaar aan maar eigenlijk is 1 jaar helemaal niet genoeg. De echte bodybuilders worden gesponserd om bv hgh te nemen en die nemen dat jaar in jaar uit....

daarbij komt nog eens als je alleen lang gaat kuren met a.s. je de bijwerkingen goed in de gaten moet houden....

Comment

ghehe. dat vind ik weer poep. tijdens kuur groei je sowieso wel. gewoon vreten. veel vlees als het kan. buiten je kuren om moet je juist goed op je voeding letten, want dan moet je het daar van hebben. herstel is dan niet vanzelfsprekend.
          maarrrrr... dat je tegenwoordig steeds meer ziet dat men langere kuren doet, men doorkuurt, brugt, etc. ... dat is allemaal waar, maar tevens zeer verontrustend. de oorzaken zijn simpel. men kan er tegenwoordig VEEL te makkelijk aan komen. en ten tweede: je ziet zoveel mensen kuren van profs ernaast leggen en dan de plaatjes bekijken en de wens uitspreken: dat is gaaaf. maar ja, die neemt drie gram test per week, 15iU gh per dag, weet ik eht allemaal. maarrrr... dan word je wel zo! het is allemaal dommigheid. als je pro wordt en wedstrijden doet, dan kan je er MISSCHIEN over denken, maar mensen zoals wij, zien er al duidelijk anders uit dan de doorsnee mens, en dat met 1 testootje en 1 decaatje in de week, 10 weekjes, 2x per jaar. waarom zou je de risico's nemen. ik ben zelf naar dokter gegaan om een bloedtest. ligt nog in auto, moet nog prikken, maar ik wil weten wat er allemaal gebeurd is. op mn vraag of het nou kwaad kan op termijn, zei hij gewoon: je heb twee soorten gebruikers. de pros en de mensen die af en toe es kuren. en die hadden volgens hem weinig kans op blijvende schade. dus als ik er zo uit kan zien, zonder dikke risico's... wtf zou je dan bedonderd zijn om wel nier, lever en hartschade op te lopen.
          een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Wijze woorden opa
            ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

poep

hij vind het poep ghehe?

ik kan je echt wel uitvaring na 17 jaar vertellen hoe het allemaal werkt, niemand maar dan ook niemand die geen profbodybuilder word houd het vol zijn hele leven te kuren, denk bv aan het idee dat je een gezin krijgt of andere oorzaken, nadat je gestopt met fitnessen bent ga je automatisch anders eten wat je houd je niet meer bezig met die sport dus ga je gewoon weer terug naar je streefgewicht ( heb het niet over hgh gebruikers ) ik heb niet 1 persoon maar wel 10tallen mensen gezien die rond de 120 a 130 kg zaten en die nu gewoon weer netjes 85 kg wegen.... het ligt er wel een klein beetje wat je lichaamstype je bent een ecto zal sneller terug klappen dan je weet wel...

( onze bruzie zal wel een buikje overhouden na het stoppen met trainen )

en ook het kuren voor een hele lange tijd gaat op een geveven moment tegenstaan, als je de eerste 10 weken groeit als kool en daarna maar moeilijk bij komt ga je jezelf toch vraag afvragen is het het niet beter 10 on en 10 off te doen, maar ja vaak worden de kuurtjes in je off tijd verneukt door bijvoorbeeld depri buien of weet ik veel wat....

iedereen zal altijd een eigen mening hebben maar weinige zullen uit eigen ervaring spreken....

Comment

Originally posted by Kevin72 View Post
                Ik vraag me af waarom een test e kuur altijd maar een week of 10 wordt gedaan en niet langer.
                Na een week of 5 heb je pas stabiele bloedwaarden dus dan heb je nog maar de helft om echt te gainen dus lijkt mij een week of 16 beter of niet?maar waarom niet gewoon test e langer door gebruiken zodat je meer kwaliteit gains krijgt?
                Interessante vraag vooral omdat testosteron je igf/ hgh waarden verhoogd.
                ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
                We like it
                ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X