Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Nog nooit van gehoord. Daarnaast is je referentiekader redelijk kut. Straks heeft de ander nep, en denk jij dat jij nep hebt, omdat je aanneemt dat hij echt heeft, en zijn gear anders is.
"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
Ja klopt idd, best een bekent merk volgens mijn wil alleen weten wat andere hun ervaring hiermee is en het mooiste is natuurlijk als ze hierbij het LOTnr:kunnen vermelden.
Nog nooit van gehoord. Daarnaast is je referentiekader redelijk kut. Straks heeft de ander nep, en denk jij dat jij nep hebt, omdat je aanneemt dat hij echt heeft, en zijn gear anders is.
Hij zegt dat ik zeg dat hij zegt dat ik zeg dat hij gek is.
Zoiets?
waarom eigenlijk elke keer merken proberen waar weinig mensen aan zitten? ik snap dat niet helemaal, als het echt zo'n goed merk was had iedereen het er wel over gehad....
heb het wel eens vaker in me handen gehad maar ik moet dat spul niet...
Omdat dat het aanbod is en heb van andere (bekende)gear nare verhalen gehoord vandaar, dus ik doe even onderzoek voordat ik dit in me reet douw.
Of heb jij beter gear voor me soms?
Kan jou geen lot nummer of iets dergelijk geven.
Tot zo ver iig nog geen fakes van Euro Pharma bekend.
En trouwens een heel goede merk.
Dus als je het wil proberen kan je het zeker doen. Geen enkel probleem.
Integrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
Comment