Is dit normaal?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Is dit normaal?

Ik zit inmiddels in de 5e week van mijn kuur.
    Mijn schouders groeien heel goed, kuiten ook en mijn triceps zijn een stuk harder geworden.

ECHTER: mijn armomtrek is nog maar 1 centimer toegenomen van 37 naar 38 centimeter, terwijl het uiteindelijke doel toch rond de 44 cm ligt. Ook mijn borst groeit niet zo snel als dat ik wil.

Is dit normaal, dat mijn armen nog maar 1 centimeter gegroeid zijn na 5 weken??

Wat ik ook raar vind is dat ik nog steeds last heb van hoofdpijn (zie andere topic), maar die pijn krijg ik meestal alleen als ik borst of biceps aan het trainen ben. Met benen of triceps trainen heb ik er bijna geen last van

en als laatste nog een klein vraagje (staat hier helemaal los van) Is testoviron hetzelfde als testosteron enanthate?

als je gaat kuren moet je niet denken dat je zomaar even 5cm op je armen legt.

1cm is helemaal niet slecht op zich als je dat weet vast te houden.

bij de 1 gaan de armen nou eenmaal wat harder dan bij de ander,bij mij gaan ze in vergelijking met de met ook traag,vind ik zelf.

je hebt 2 verschillende soorten testoviron;

de ene is 250mg enanthate
    de ander is 200mg enanthate en 50 mg propionaat.

greetz

Comment

dan heb ik die 250mg enanthate (ubrahain Iran).

En tot hoeveel weken na de kuur blijf je nog doorgroeien?

Comment

Jij wou van 37 cm naar 44 cm in 1 kuur ofwat ?

Dat zou dan wel heeel veel zijn , sommige mensen doen daar een paar jaar over om 7 Ă  8 cm te groeien op de armen.

Volhouden is de boodschap.

Comment

Zou je genetisch een wonder zijn...

Tot een week of 3 na je kuur kun je progressie boeken. Uiteraad bij lange na niet zoveel meer als tijdens..

Greets...
          Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

na 5 weken en je armen 1cm gegroeid! ik zou blij zijn jongen. Aan het einde van je kuur misschien nog 1 dr bij en dan kan je echt wel tevreden zijn hoor.
            I live to end the game

Comment

Ik ben helemaal niet blij!
              Ik spuit voor bijna 100 euro per week aan AS in me reet, dan verwacht ik toch wel een armomtrek van minimaal 4 centimeter erbij te krijgen of niet?

Hoeveel cm armomtrek krijgen jullie er dan gemiddeld bij van 1 (zware)kuur??

En ik dacht ook dat ik nog wel minimaal 2 maanden tot na mijn kuur flink zou doorgroeien. Ik hoop niet dat dat 3 weken is, want dat is wel heel erg weinig  

Het probleem is dat de AS zowieso pas na 3/4 weken beginnen te werken. Als je dan uitgaat van een kuur van 8 weken, zou je alle resultaat ervan dus binnen (8-4=) 4+3 (3 weken nawerking) = binnen 7 weken moeten zien?

Comment

Je denkt volgens mij teveel dat bollen wonderspul zijn. Dat zijn ze deels ook , maar 4cm vind ik wel heeeeeel veel en denk niet dat je dat gaat halen.
                I live to end the game

Comment

Adonis, misschien zitten we langs elkaar heen te praten en heb je het over blijvende centimeters..maar na een kuur van 1000 mg testo per week kun je toch makkelijk 4 centimeter aan armomtrek bijgekomen zijn, al is het alleen maar aan al het vocht dat de testo ophoudt?

Comment

met vocht erbij zal het wel haalbaar kunnen zijn ja denk ik dan.. Maar puur spier lijkt me neit, of je moet veel aanleg hebben.
                    I live to end the game

Comment

Jesse testo kan op veel manieren werken ,je kunt er massa mee winnen maar je kunt ook droog woorden waar door je maar 1 a2 centimeters in je armen bij komt ,maar uiterlijk zal heel anders zijn ,ik ben nu testo ook aan nemen ik heb maar 1a 2 centimeter gewonen ik zit nu op 44 a45 ,maar droog ,ik zal deze week weer een nieuw foto plaatsen ,ik heb een beetje mASSA GEWONEN MAAR IK BEN VEEL DROOGER GEWORDEN DOOR TESTO ,veel mensen zulen zeggen dat het niet zo is dat je door test droog woord ,maar testo is een middel die altijd werkt mar heel verschilend ,dus ik denk als je 2 cent bij komt in je arm dat zit je goed hoor,maar 4 cent kan ook maar veel vocht 4 cent in niet weinig als je dat kunt halen

Comment

Jesse , as zijn geen wondermiddelen , en iedere mens is verschillend, kan zijn dat jij geen aanleg hebt om dikke armen te krijgen , dan mag je blij zijn met 1 Ă  2 cm , en al mag je nog 2000mg testo drukken , dan nog niet , als je van 1000mg niet groeid zal je van 2000mg ook niet groeien , ik heb trouwens nog nooit meer dan 500mg testo per week gebruikt en ik train al bijna 18 jaar, dan is er alleen nog te proberen met HGH.

En nog iets , niet iedereen is gemaakt om bodybuilder te worden , het vergd veel discipline qua eten , trainen , rust , kortom de levenswijze van een bodybuilder.

Iedereen kan zijn lichaam verzwaren en spieren kweken , maar niet iedereen krijgt dikke armen , laat staan een perfect gespierd lichaam , dit onderscheid ons van goeie gebouwde mensen en minder goeie... jammer

Comment

Originally posted by [b
                          Citaat[/b] (Jesse @ Apr. 11 2004,19:29)]Adonis, misschien zitten we langs elkaar heen te praten en heb je het over blijvende centimeters..maar na een kuur van 1000 mg testo per week kun je toch makkelijk 4 centimeter aan armomtrek bijgekomen zijn, al is het alleen maar aan al het vocht dat de testo ophoudt?
                          makkelijk 4cm op je armen erbij??

hoe kom je aan die onzin?

bedoel het niet kwaad hoor maar vraag me af wie je dat verteld heeft.

als dat zo zou wezen dan zou je na 4 kuurtjes 16cm erbij hebben en zo het podium op kunnen in jouw beleving.

helaas werkt het zo niet.....

greetz

Comment

het ligt ook niet aan de testo.
                            het ligt aan je eten hoe hard je groeit.
                            en dubbele dosis testo betekent van zn leven niet dubbel zo hard groeien. wel meer bijwerkingen.

twas je eerste kuur toch??? ik denk dat je met 500mg net zo hard gegaan zou zijn.
                            een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Eens.
                              Alles valt of staat bij voeding, training en rust. Dit moet 100% zijn.
                              AS is vervolgens een toevoeging die alleen dan heel nuttig kan zijn.

Greets...
                              Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X