Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
mast is eigenlijk een product voor als je al weinig vet op je lichaam hebt, het word niet heel veel gebruikt.
het beste kun je het gewoon uitproberen en kijk hoe jij erop gaat, het heeft met die 2 dingen niet heel veel bijwerkingen op zo'n dosis.
Hierbij moet ik Leroy gelijk geven. Mast is alleen goed als je al wat droog bent. Het geeft je dan de final touch. Maar de bijwerkingen moet je er ook bijnemen. Puisten die redelijk groot zijn en steen hard op je lichaam. Ze verdwijnen pas na 5 a 6 maanden ofzo.
mast is eigenlijk een product voor als je al weinig vet op je lichaam hebt, het word niet heel veel gebruikt.
het beste kun je het gewoon uitproberen en kijk hoe jij erop gaat, het heeft met die 2 dingen niet heel veel bijwerkingen op zo'n dosis.
fout masteron hoef je niet perse met een lage bodyfat te gebruiken. het is een middel dat vet afbreekt veel bodybuilders gebruikenhet dan ook in wedstrijd voor bereiding. ik ben er zelf ook mee bezig op 12 procent vet en wordt hard ronder en droger. samen neem ik het met bold en sust en hgh.
Hierbij moet ik Leroy gelijk geven. Mast is alleen goed als je al wat droog bent. Het geeft je dan de final touch. Maar de bijwerkingen moet je er ook bijnemen. Puisten die redelijk groot zijn en steen hard op je lichaam. Ze verdwijnen pas na 5 a 6 maanden ofzo.
iook acne is per persoon verschillend ik krijg geen acne van de masteron.
fout masteron hoef je niet perse met een lage bodyfat te gebruiken. het is een middel dat vet afbreekt veel bodybuilders gebruikenhet dan ook in wedstrijd voor bereiding. ik ben er zelf ook mee bezig op 12 procent vet en wordt hard ronder en droger. samen neem ik het met bold en sust en hgh.
Veel bodybuilders nemen het als ze al heel droog staan en volgens mij breekt masteron helemaal geen vet af de enigste die wat met je vet doet is tren volgens mij.
Aan de TS dit kan makkelijk om een beetje lean mass mee te pakken, is het niet wat om er de 1e paar weken nog wat winny's bij te doen?
Ik blijf erbij. Mast moet je enkel gebruiken als je laag in vet zit. Dan gebruik je het inderdaad op een effectieve manier. Natuurlijk werkt mast ook als je wat hoger in vet zit. Dat is logisch.. maar als je op een hoger vp zit dan zijn er andere middelen waar mijn voorkeur naar uit gaan. De meningen zijn hier heel erg over verdeeld maar ik heb het eerder gezegd.
Overigens mast vergelijken met deca? Ik denk dat je heel snel even goed moet inlezen over aas.
Veel bodybuilders nemen het als ze al heel droog staan en volgens mij breekt masteron helemaal geen vet af de enigste die wat met je vet doet is tren volgens mij.
Aan de TS dit kan makkelijk om een beetje lean mass mee te pakken, is het niet wat om er de 1e paar weken nog wat winny's bij te doen?
Enigste wat met je vet doet is Tren?
Aan de ene kant doet geen een anabool "zelf" iets met je vet. Dat doe jij, je voeding en training met behulp van de hulpmiddelen. Je kunt zelfs met deca cutten. Niet de ideale manier om de cut in te gaan maar absoluut mogelijk.
Integrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
Comment