Deca vc Masteron

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Deca vc Masteron

Ik alleen ervaring met Deca en wil nu is wat anders naast me test gaan zetten en zit aan masteron te denken.

Wie heeft er ervaring met een test masteron kuur?
    Face your demons...........

Niemand?

Comment

lezen

eerst even lezen wat die stoffen zijn vriend, totaal andere dingen.....deca en mast

Comment

Ik wil alleen weten hoe de mast bij test bevalt

Comment

Wat voor master? enanthate, prop? en wat voor test?
          Wat is je doel?
          Mind is everything.

Comment

doel is lean mass.

masteron heb ik het over.

wilde naast 250mg 200mg masteron gaan zetten per 5 dagen.

Comment

meh.... suc6
              Mind is everything.

Comment

mast

mast is eigenlijk een product voor als je al weinig vet op je lichaam hebt, het word niet heel veel gebruikt.

het beste kun je het gewoon uitproberen en kijk hoe jij erop gaat, het heeft met die 2 dingen niet heel veel bijwerkingen op zo'n dosis.

Comment

Originally posted by leroyw View Post
                  mast is eigenlijk een product voor als je al weinig vet op je lichaam hebt, het word niet heel veel gebruikt.

het beste kun je het gewoon uitproberen en kijk hoe jij erop gaat, het heeft met die 2 dingen niet heel veel bijwerkingen op zo'n dosis.
                  Hierbij moet ik Leroy gelijk geven. Mast is alleen goed als je al wat droog bent. Het geeft je dan de final touch. Maar de bijwerkingen moet je er ook bijnemen. Puisten die redelijk groot zijn en steen hard op je lichaam. Ze verdwijnen pas na 5 a 6 maanden ofzo.

Comment

Originally posted by leroyw View Post

fout masteron hoef je niet perse met een lage bodyfat te gebruiken. het is een middel dat vet afbreekt veel bodybuilders gebruikenhet dan ook in wedstrijd voor bereiding. ik ben er zelf ook mee bezig op 12 procent vet en wordt hard ronder en droger. samen neem ik het met bold en sust en hgh.

Comment

Originally posted by thunder2000 View Post
                      Hierbij moet ik Leroy gelijk geven. Mast is alleen goed als je al wat droog bent. Het geeft je dan de final touch. Maar de bijwerkingen moet je er ook bijnemen. Puisten die redelijk groot zijn en steen hard op je lichaam. Ze verdwijnen pas na 5 a 6 maanden ofzo.

iook acne is per persoon verschillend ik krijg geen acne van de masteron.

Comment

--

misschien fout geformuleerd waardoor er dus op gerageerd word...

uiteraard kun je gewoon mast gebruiken maar om het effectief te gebruiken is het beter als je weinig vet hebt... zo misschien beter gezegd.

heb geen zin meer om alles tot in de haartjes uit te leggen dat deed ik paar jaar geleden....

zal voortaan proberen het wat beter te formlyrieeerreeen

Comment

Originally posted by baricade View Post
                          fout masteron hoef je niet perse met een lage bodyfat te gebruiken. het is een middel dat vet afbreekt veel bodybuilders gebruikenhet dan ook in wedstrijd voor bereiding. ik ben er zelf ook mee bezig op 12 procent vet en wordt hard ronder en droger. samen neem ik het met bold en sust en hgh.
                          Veel bodybuilders nemen het als ze al heel droog staan en volgens mij breekt masteron helemaal geen vet af de enigste die wat met je vet doet is tren volgens mij.

Aan de TS dit kan makkelijk om een beetje lean mass mee te pakken, is het niet wat om er de 1e paar weken nog wat winny's bij te doen?

Comment

Ik blijf erbij. Mast moet je enkel gebruiken als je laag in vet zit. Dan gebruik je het inderdaad op een effectieve manier. Natuurlijk werkt mast ook als je wat hoger in vet zit. Dat is logisch.. maar als je op een hoger vp zit dan zijn er andere middelen waar mijn voorkeur naar uit gaan. De meningen zijn hier heel erg over verdeeld maar ik heb het eerder gezegd.

Overigens mast vergelijken met deca? Ik denk dat je heel snel even goed moet inlezen over aas.

Comment

Originally posted by Pimpy View Post
                              Veel bodybuilders nemen het als ze al heel droog staan en volgens mij breekt masteron helemaal geen vet af de enigste die wat met je vet doet is tren volgens mij.

Aan de TS dit kan makkelijk om een beetje lean mass mee te pakken, is het niet wat om er de 1e paar weken nog wat winny's bij te doen?
                              Enigste wat met je vet doet is Tren?
                              Aan de ene kant doet geen een anabool "zelf" iets met je vet. Dat doe jij, je voeding en training met behulp van de hulpmiddelen. Je kunt zelfs met deca cutten. Niet de ideale manier om de cut in te gaan maar absoluut mogelijk.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X