Dbol & Winny OF Winny only kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

nee dit kuurtje is zeker niet voor mij :O
    ik train zelf nog geen jaar, dus daar wacht ik nog wel een jaartje of 4 mee

hij had Bread & Butter kuurtje in gedachte voor beginners.
    dus dacht dat beginners kuurtje wel goed zou zijn als eerste kuur.

en gwoon 8 weke deca en 10 weke testo e ?
    en nakuurtje nolvadex

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
      Vier weekjes tamo op 20mg per dag is genoeg hoor.
      Tevens een stack met 3 stoffen voor een eeste kuur is onverstandig.
      Jou buddy's lichaam weet helemaal niet hoe er gereageert gaat worden op roids. Als er zich nare bijwerkingen gaan voordoen probeer dan maar eens uit te vissen waar het vandaan komt.
      Gewoon testosteron op 500mg/w als 1e kuur.

Mocht je maatje deze kuur gaan starten zou ik HCG gaan toevoegen.
      Vooral omdat deca gebruikt wordt, drukt enorm op je axis en je wilt toch wel weer snel herstelt zijn na de kuur lijkt mij.

Nogmaals.

Comment

oké dan zal ik hem aanraden alleen Testo-E 500mg/week te gaan gebruiken.
        en deze dan 8 weken of 10 weken?

en heb je hier ook nakuurtje voor nodig?

Comment

altijd nakuuren ., wel is 500mg test e heavy als eerste vind ik persoonlijk , zal hij zeker wel goed op gaan daar niet van ., maar denk dat 1ml elke 5de dag zeker evenveel gaat brengen.

grtzz
          Beest in opleiding

Comment

ok, dus 250mg/5 dagen en dan 8 weken of 10 weken?
            en dan 3 weken nolvadex 30mg/dag als nakuur

Comment

10 tot 12 weken , nakuur zoals snuff-sann eerder aangaf.

grtzz & succes voor wie het ook mag zijn
              Beest in opleiding

Comment

Uit eigen ervaring en van velen waarvan het resultaat onbevredigend was legt een dosis van 250mg Testosteron Entanthaat windeieren.
                Maar goed, persoonsgebondenheid is ook weer een belangrijke factor.

Comment

mijn eerste kuur vorige zomer 1 ml test e p/wk 6 kilo aangekomen en nooit verloren. wat as betreft
                  less is more.
                  voordeel van laag gedoseerde a.s is dat je veel sneller en beter herstelt, wat leid tot een betere (vaste) netto gain. , maar is inderdaad ook pers gebonden, voeding , training etc.

grtzz
                  Beest in opleiding

Comment

Originally posted by TrainInsane View Post
                    mijn eerste kuur vorige zomer 1 ml test e p/wk 6 kilo aangekomen en nooit verloren. wat as betreft
                    less is more.
                    voordeel van laag gedoseerde a.s is dat je veel sneller en beter herstelt, wat leid tot een betere (vaste) netto gain. , maar is inderdaad ook pers gebonden, voeding , training etc.

grtzz
                    Niet alleen voeding en training zijn persoonsgebonden maar ook roids.
                    Echter van de meeste kuurders die ik ken en gesproken heb deed 250mg niet veel.
                    Daarom adviseer ik ook altijd een 500mg/w test-e only kuur aan voor een starter.
                    6kg gain is ook weer niet heel erg veel, het kan veel heftiger.

Comment

wat gain je gemiddeld dan bij 500mg/w Test-E only kuurtje?

Comment

Originally posted by DnnS-043 View Post
                        wat gain je gemiddeld dan bij 500mg/w Test-E only kuurtje?
                        verschilllend. gemiddeld kilotje of 5 denk ik?

Comment

mijn eerste ( en tot nu toe enigste) was test-E 750, tijdens kuur 9 kilo aangekomen, hier is nu nog 6 van overgebleven.
                          "Obsessed is a word the lazy use to describe the dedicated."

Comment

Op een eerste kuur 750 test e/w zetten? Ben je wel lekker kerel?
                            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Buiten het feit dat je met zijn vorige post al een antwoord op je vraag hebt Gen ,zou ik bij twijfel nog even zijn andere 17 post nakijken en je weet het 100% zeker.
                              Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
                              Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

weet iemand waar je naalden en spuiten kunt kopen?
                                op internet zien we dat je vanaf 100stuks kunt kopen, maar dat is wat teveel van het goede. Hooguit 25 stuks.

Hoop dat iemand kan helpen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X