Beginnen 1ste kuurtje - 30/40 mg - dbol

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Beginnen 1ste kuurtje - 30/40 mg - dbol

Hej allemaal,

Zit me ondertussen al een 3tal maand te verdiepen in de wereld van AS en myn bestelling is nu sinds gisteren binnen gekomen 2000 mg Dianabol + nolvadex als nakuur.

Nu wou ik als eerste kuur , een beetje als voorproever voor AS beginnen met 6 weken dianabol en dan 2 weken nolvadex, maar ik twijfel tussen de volgende kuurschema's:

1)
    week 1-6: dianabol 30 mg p/d

2)
    week 1-6: dianabol 40 mg p/d

Is het verschil tussen 30 & 40 mg hard merkbaar? En voor welke side effects zou ik my vooral zorgen moeten maken?

Als nakuur was ik gewoon van plan om 20 mg p/d te nemen gedurende 2 weken (was mij gezegt dat dit voldoende is, anders kan ik ook langer nakuren)

En dan vroeg ik mij ook af , moest ik voor de 40 mg p/d gaan, zou het dan aangeraden zijn om het 7 weken te doen? (ik heb op vele sites gelezen dat 6 weken zo goed als het maximum is maar vroeg me af wat voor nadelen/voordelen die ene extra week kan hebben, wou het gewoon doen omdat mijn Dbol dan volledig op zou zijn (uitgezonderd 2 tabs) , maar als dit niet optimaal is laat ik het natuurlijk voor wat het is.

Alvast bedankt allemaal

Kan niet meer editten maar wou ook weten of er iemand al haarverlies heeft gehad door het gebruik van Dbol, zit by mij namelijk wel in de familie en als 40mg een te hoge dosis is, of teveel risico is daarvoor wil ik wel een lagere nemen, of maak ik mij voor niets zorgen?

Comment

Als je haaruitval zal krijgen van diana dan krijg je het van elke dosering, punt!

Als je voor de 40mg per dag gaat, dan kan je net zo goed gewoon de potjes opmaken. 2 tabs over? dat kan niet......je gebruikt er 4 per keer, reken nog maar een keer na hoeveel je over houdt bij 50 dagen en bij 49 dagen x 4 tabs.

Persoonlijk denk ik, als je goede hebt, dan kan je als beginner meer dan genoeg uit 30mg halen.
      Je kan zelfs al leuke gains maken als je met 30mg 1 potje opmaakt...dus 33 dagen.

Je wil langer,....dan kan je ook gewoon 150 tabs opmaken, dus 50 dagen á 30mg.
      dan hou je je halve potje over voor een volgende keer.

anyway, succes.

ps zorg dat je oppast met te veel en snelle KH ivm extra vocht en vet in je kuurtje, liever wat hoger in eiwitten en vetten zitten en alle KH complex houden.
      1e Masters Superbody YBF 2011!
      Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Eens met Marnop. Zeker je suikers in de gaten houden i.v.m. extra vocht, diana zou je al genoeg extra vocht moeten geven zonder dat je daar opeens vocht van enkele sacchariden bij op telt.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

al hetbelangrijke is al benoemd, zou hem tevens gewoon op 30mg p/d doen en dan sochtends smiddags savonds nemen

Comment

Ter verduidelijking ik heb de 20mg tabs van Dianabol (LYY , het beste wat er momenteel is heb ik gehoord & gemerkt bij de verschillende BB sites die er zijn, ik neem aan dat dit dan "goede" is marnop? Ben namelijer nog echt een beginner in de wereld van AS)

En over de inname van de tabs, myn plan was om smorgens eentje te nemen en dan 1u voor mijn training nog een. (of is het beter om deze allemaal in de helft te doen en dan +- om de 3u te pakke (minimum halfwaarde tijd van dianabol))
            Kvraag me vooral af wat het nu is van de spreiding, en hoeveel nut het eigenlijk heeft ivm massa opbouw.

Bedankt voor de verduidelijking ivm haar uitval , wat me nu nog zorgen baard is: gyno.. Hoe kan ik dit het snelst opmerken en wat kan ik er dan tegen doen? (zal genoeg nolvadex in huis hebben)

Na jullie reacties is het myn plan om het dan 7 weken te doen (hou er hierbij 2 over in myn voorbeeld, jij 4 omdat je wss rekent met tabs van 10mg )

Week 1-7: 40mg p/d [dianabol]
            Week 8-??: 20mg p/d [nolvadex]

-> Hoe lang nakuren?

Bedankt alvast voor jullie reacties
            Last edited by Nick1; 22-09-2011, 15:31.

Comment

Als het echt heel erg goede is dan zal je het met een uurtje al merken, zelfs als je maar 1 tab inneemt.
              Ik heb dat merk nog nooit gehad dus ik kan er niet over oordelen.

Ik reken idd in tabs van 10mg, dat is de normale dosering per tab, en anders was het 5mg....20mg is weer helemaal nieuw voor me..

Maar goed dan zal je aan de 20mg of aan de 40mg moeten denk ik, of je moet elke keer een tab willen breken?
              Maakt niet uit hoe je ze doseert, werd vaak kort voor de training ingenomen, maar je kan ze ook verdelen over de dag. Maar een uur of wat voor de training alles in nemen geeft wel meer effect in je training. Voor zover ik weet.

Verdere info over nakuren e.d. kan ik je niet geven, heb ik absoluut geen verstand van, heb zelf ook nog nooit ge-nakuurd en nooit over ingelezen.

Comment

Heb jij al dianabol genomen?

Het spul dat ik heb is het volgende: http://forum.bodynet.nl/fotos-anabol...-lyy-gear.html , heb op verschillende BB sites al gecheckt en zijn momenteel naar myn weten de beste die er zijn of toch top 3.

Myn plan was het dan om 7 weken lang de dianabol te nemen, is dit te lang?
                En over die nakuur dat vind ik wel heel straf om eerlijk te zijn, ik ga het gewoon doen als voorzorgs maatregel, want iedereen hier zweert erbij dat het echt nodig is e.d. + heb het al bestelt dus waarom niet dan.

Comment

overal staat ook orals maximaal 6 weken. waarom wil je er dan vanaf gaan wijken met je 7 weken.

zou toch personlijk voor 3x p/d 10mg gaan of eventueel voor je training 20. mocht je op 40 willen gaan zitten.
                  aangezien het 6 uur actief is meen ik me te herinneren

Comment

Halfwaarde tijd van dianabol is idd rond de 3 Ă  5-6u

En waarom de afwijking: omdat ik met die ene extra week dan ook ineens van al myn dianabol af ben, heb er anders ~15tal over en ik dacht als het geen kwaad kan, waarom niet een weekje langer?
                    Maar dit is dus afgeraden?

Comment

Alle orals zijn giftig voor o.a. de lever, daarom wordt er gezegd max 6 weken, maar die ene week extra ga je echt niet gelijk dood aan hoor, het vergiftigen van de organen gaat alleen maar een weekje langer door.
                      Gewoon een goede leverreiniger/hersteller nemen naast je nakuur.

Vanwege die korte werking zou ik ze gewoon een uur oid voor de training pakken meer niet. Dan heb je optimaal profijt van de werking tijdens de training.

Comment

Originally posted by marnop View Post
                        Alle orals zijn giftig voor o.a. de lever, daarom wordt er gezegd max 6 weken, maar die ene week extra ga je echt niet gelijk dood aan hoor, het vergiftigen van de organen gaat alleen maar een weekje langer door.
                        Gewoon een goede leverreiniger/hersteller nemen naast je nakuur.

Vanwege die korte werking zou ik ze gewoon een uur oid voor de training pakken meer niet. Dan heb je optimaal profijt van de werking tijdens de training.

Liv52 is een goede ook voor tijdens de kuur. Tenminste ik heb hem gewoon tijdens genomen. Geen last van grijze ontlasting of wat dan ook.

Daarnaast heb ik nog Liver Detoxifier & Regenerator van "Now Foods" voor met mijn nakuur.

@TS: Toch voor dianabol gekozen? mag ik vragen wat de doorslag gaf?
                        "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

Snuff heeft me veel extra informatie gegeven via prive bericht en daardoor eigenlijk uiteindelijk gekozen voor dianabol + vriend van me dat ik al enkele jaren had ook goeie resultaten met dianabol (maar hij deed het wel samen met test e)

Ik wou namelijk ook echt gaan voor een bulkkuur en als deze me goed bevalt, na ik al het vocht kwijt ben (hopelijk ni te veel vocht iig ) , zal ik een tijdje naturel doortrainen en dan mss nog 1 kuur winstrol doen als het naturel niet meer lukt om nog droger te worden.

En als je puur kijkt naar de positieve punten van dbol & winny , dan is dbol wel de duidelijke winnaar vind ik.. Maar de nadelen zijn natuurlijk iets groter , kan je die liv 52 trouwens gewoon in de apotheek kopen? En Cidious heeft gelijk btw , marnop , je moet de lever reinigers nemen TIJDENS je kuur, aangezien ze daarna niet al te veel meer kunnen herstellen (meen ik my te herinneren dat ik ergens heb gelezen, iig is het beter om het tijdens je kuur te pakken ipv tijdens je nakuur , of vergis ik my?)

En hoe zit het nu met gyno , hoe kan ik de "bitch tits" het snelste opmerken? Of voel je het echt onder de tepel? Heb al wel enkele posts gelezen maar kan me er niet voorstellen hoe het aanvoelt

Dbol 1u voor de training nemen? En op niet trainingsdagen dan gewoon in de loop van de dag neem ik aan?
                          Had gelezen Mind4body dat het beter was om de dbol te spreiden maar zeker 1u voor de training een dosis te nemen (10/20mg naargelang hoeveel je neemt per dag)
                          Want dbol maakt ook spiermassa aan als je niet traint neem ik aan , allesinds het vermindert al zeker niet.
                          Last edited by Nick1; 22-09-2011, 20:03.

Comment

Iemand btw last gehad van haaruitval bij dianabol? En na hoeveel tijd?

Comment

Originally posted by Nick1 View Post
                              Snuff heeft me veel extra informatie gegeven via prive bericht en daardoor eigenlijk uiteindelijk gekozen voor dianabol + vriend van me dat ik al enkele jaren had ook goeie resultaten met dianabol (maar hij deed het wel samen met test e)

Ik wou namelijk ook echt gaan voor een bulkkuur en als deze me goed bevalt, na ik al het vocht kwijt ben (hopelijk ni te veel vocht iig ) , zal ik een tijdje naturel doortrainen en dan mss nog 1 kuur winstrol doen als het naturel niet meer lukt om nog droger te worden.

En als je puur kijkt naar de positieve punten van dbol & winny , dan is dbol wel de duidelijke winnaar vind ik.. Maar de nadelen zijn natuurlijk iets groter , kan je die liv 52 trouwens gewoon in de apotheek kopen? En Cidious heeft gelijk btw , marnop , je moet de lever reinigers nemen TIJDENS je kuur, aangezien ze daarna niet al te veel meer kunnen herstellen (meen ik my te herinneren dat ik ergens heb gelezen, iig is het beter om het tijdens je kuur te pakken ipv tijdens je nakuur , of vergis ik my?)
                              ''droog' trainen doe je niet met een AAS, daarvoor is het simpelweg niet geschikt voor, een AAS tijdens een cut kuur dient als eiwitspaarder en zal daardoor je spierverliest tijdens de cut minimaal zijn....
                              'droog' trainen doe je door voeding/training en EVT fatburners/ECA/T-3/T-4/clen maar geen AAS.

en lever reinigers tijdens de kuur? juist niet, door die ''leverreinigers' zoals mariadistel etc.. zorgt dat de gains worden onderdrukt en dus niet het maximale eruit kan halen, daarom ook dus na je kuur.

haaruitval tijdens de kuur met dianabol denk ik dat het wel los loopt is niet direct een DHT terwijl winstrol dat wel is, heb nu namelijk last van wat overtollige haaruitval met winny only... (correct me if im wrong?)
                              Make it happen, shock everyone!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X