1e kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Snuff-Sann View Post
    In Menon DK. wordt geen 3x 10.000 IU hCG EW toegediend bro.
    Ik heb voor me;
    We provided him with injections of human chorionic gonadotropins (hCG; Profasi; Serono) three times a week at a dose of 10,000 IU together with daily injections of human menopausal gonadotropin (hMG, Humegon; Organon) at a dose of 75 IU per day.
    Auteur van Bonds Androgene Anabole Steroïden (ISBN: 978-90-824123-0-7, peterbond.nl).

Comment

Originally posted by Spuitelf11 View Post
      Ik heb voor me;
      Ik zie in ieder geval een enorm verschil, ben benieuwd of jij dat ook ziet.

Comment

Feit dat er nog LH geproduceerd wordt met hcg en hmg maakt het nog aannemelijker dat hcg de lh productie niet volledig platgooit.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Ik zie in ieder geval een enorm verschil, ben benieuwd of jij dat ook ziet.
          Als je doelt op de hMG geldt het gewoon wat ik zeg, wederom:
          Remember, recovery doesn’t begin until you are off hCG since your body will not release its own LH until the hCG has cleared the system.
          Bewering: het lichaam scheidt geen eigen LH af tot dat de hCG is gecleared.

Uit de studie van Menon DK:
          Er is een flinke boost van eigen LH (0.9 U/L -> 5 U/L)
          Is er hCG aanwezig in het systeem? Ja, er wordt namelijk 3x 10.000 IU EW toegediend.
          Conclusie:
          De bewering klopt niet.

Tevens;
          Human chorionic gonadotropin used alone has been reported to be successful in treating this group of patients (6, 7). In these cases, testicular function, once back to normal, continued even after the hCG was stopped. Although administering hMG seems appropriate given the hypogonadotropic results in this patient, it is not clear if exactly the same response could not have been achieved using hCG alone. Indeed the speed of recovery of endocrine function in our patient did not seem to be any faster than in reported cases using hCG alone (6).
          (Let op: ik ga dus puur op die bewering in.)
          Auteur van Bonds Androgene Anabole Steroïden (ISBN: 978-90-824123-0-7, peterbond.nl).

Comment

Zelfs roids gooien de produktie niet helemaal plat, aanmaak wordt dusdanig verlaagt waardoor de sterkte van de signalen niet meer door de receptoren van de leydig-cellen ontvangen kunnen worden.

Zeg XXL, heb je misschien ook een onderzoek wat aantoont dat enkel toediening van HCG voor een significante verhoging van LH zorgt?

Human chorionic gonadotropin used alone has been reported to be successful in treating this group of patients (6, 7). In these cases, testicular function, once back to normal, continued even after the hCG was stopped. Although administering hMG seems appropriate given the hypogonadotropic results in this patient, it is not clear if exactly the same response could not have been achieved using hCG alone. Indeed the speed of recovery of endocrine function in our patient did not seem to be any faster than in reported cases using hCG alone (6).

Hehehe.
            Last edited by Snuff-Sann; 02-10-2011, 18:31.

Comment

Zeg XXL, heb je misschien ook een onderzoek wat aantoont dat enkel toediening van HCG voor een significante verhoging van LH zorgt?
              Als ik tijd heb en op m'n universiteits VPN kan wil ik wel ff rondkijken voor meetresultaten. Staan vaak niet in de abstract, maar wel in de full text.

Comment

Hoe kun je als leek nu met een goed gevoel aan steroiden beginnen... Moet je dan eerst 2 jaar studeren ofzo?

Comment

Waar wordt die HCG voor gebruikt, kan hier verder niet veel over vinden. Klopt het dat werking heeft om vetcellen vrij te maken? of sla ik nu de plank mis...

Comment

Originally posted by Hermandad View Post
                    Waar wordt die HCG voor gebruikt, kan hier verder niet veel over vinden. Klopt het dat werking heeft om vetcellen vrij te maken? of sla ik nu de plank mis...
                    Voor vetverbranding doet het niks, dat is een fabeltje, zie bijv:
                    Human chorionic gonadotrophin and weight loss. A double-blind, placebo-controlled trial.
                    Bosch B, Venter I, Stewart RI, Bertram SR.
                    S Afr Med J. 1990 Feb 17;77(4):185-9.

The effect of human chorionic gonadotropin (HCG) in the treatment of obesity by means of the Simeons therapy: a criteria-based meta-analysis.
                    Lijesen GK, Theeuwen I, Assendelft WJ, Van Der Wal G.
                    Br J Clin Pharmacol. 1995 Sep;40(3):237-43.

Wat hCG basaal gezegd doet, is je leydig cellen actief houden, zodat deze snel reageren wanneer er weer endogene LH wordt aangemaakt.

Comment

Ik moet Spuit daar gelijk in geven.
                      Er wordt menigmaal beweert dat met een strikt dieet, dus eentje waar je bijna geen fluit eet, je met toevoeging van HCG flink kunt afvallen.
                      Heeft men daar HCG voor nodig dan?
                      Denk je niet dat enkel met een low calorie dieet je al genoeg voor elkaar kunt krijgen?
                      Dus maw is het afvallen met HCG BULL!

Comment

Ook HCG onderdrukt en heeft tijd nodig om uit je lichaam te geraken.
                        Eens....
                        ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
                        We like it
                        ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Comment

Ik ben tijdje niet actief geweest op het forum ivm computer problems....

Jullie hebben gelijk ik ga voorlopig maar niet kuren en me bezig houden met goed eten/trainen. Ben nu bezig met voedingsschema te optimaliseren en zal deze dan plaatsen op het forum voor adviezen, evenals trainingsschema.

Bedankt voor het afraden

Comment

Wijs besluit. Succes!
                            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Goedzo man. je hoeft niet te kuren om een mooi fysiek te krijgen. naturel behaal je veeel meer dan een kuurder. Winners never quit! quiters never wiN!
                              Never send a boy to do a mans job!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X