Sarms!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Excuses voor de tikfouten, zit op de bb.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
      Echte SARMs zijn er volgens mij nog niet. In RPM ziy er een plantaardige sarms zitten, maar het is de vraag of dat ook zo is. Verder is er geen product genaam sarm, dat is net zoiets als een potje waar " steroiden" op staat, dat zou je toch ook niet nemen. Het is namelijk een klasse, geen specifiek product. Mijn advies: zeg dat die oplichter doodvalt.
      datzelfde idee had ik ook. wou het alleen niet zo hier neerzetten
      More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Blijkbaar had ik dan een primeur vandaag!haha wat leuk
        Als ik winstrol koop van een UG lab weet ik ook niet 100%zeker dat het echt stanozolol is wat erin zit en zo kan je nog wel even door blijven gaan.
        Het is iig van een betrouwbare bron.

Ik wil jou wel een pilletje opsturen dan mag jij het nader onderzoeken.
        Face your demons...........

Comment

Je weet het niet 100% inderdaad. Het feit echter dat er genoeg mensen zijn die je voorgingen met ervaringen, en deze stroken met dezelfde hg producten qua werking geeft, maakt dat je er redelijk zeker van kunt zijn dat het inderdaad geen bedrog is. Dit itt een potje waar SARMs op staat, wat echt niets zegt. Als een junk je op straat een pilletje geeft waar "drugs" op staat, steek je dat toch ook niet zomaar in je bakkes?
          Het laat mij dus overigens volstrekt koud of je het wel of niet neemt, zolang je maar weet dat je echt in de klasse idioten valt als je iets onbekends neemt van iemand die nog biased is ook.
          Last edited by GeneralIx; 16-10-2011, 17:25.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
            Je weet het niet 100% inderdaad. Het feit echter dat er genoeg mensen zijn die je voorgingen met ervaringen, en deze stroken met dezelfde hg producten qua werking geeft, maakt dat je er redelijk zeker van kunt zijn dat het inderdaad geen bedrog is. Dit itt een potje waar SARMs op staat, wat echt niets zegt. Als een junk je op straat een pilletje geeft waar "drugs" op staat, steek je dat toch ook niet zomaar in je bakkes?
            Het laat mij dus overigens volstrekt koud of je het wel of niet neemt, zolang je maar weet dat je echt in de klasse idioten valt als je iets onbekends neemt van iemand die nog biased is ook.
            Er is er altijd 1 die het moet gaan proberen Niet?
            Dat geldt met alles zo Niet?

Dus jij wil de bevindingen verder niet weten?? ook vaag

Comment

Ik ben zeer benieuwd, zeker, maar als je jezelf tot proefkonijn bombardeert van vage capsules waar niks tot oxymetholone tot cyanide in kan zitten, kan ik niet zeggen dat ik daar achter sta.

sigpic

Comment

Ik ga het ook niet proberen ik ben niet gek.
                Me maatje is er nu 2 weken mee bezig is van 112 naar 118 gegaan en fucking sterk verder nog maar ff zien allemaal.
                Hij is trouwens iemand die het geen hol interreseert hij neemt het gewoon en ziet het wel verders.
                Ik zal jullie iig op de hoogte houden verders

Comment

Hahaha, er staat ook echt SARM op.

Wat Genix al zegt, de term SARM is een klasse. Net zoals Nolvadex (Tamoxifen) een SERM (Selective Estrogen Receptor Modulator) is. Dat houdt in dat hij zowel activerend (agonistisch) als blokkerend (antagonistisch) werkt naar gelang op welke weefsel hij bind. De ideale SARMs zouden alleen een positieve werking hebben omdat ze activerend en blokkerend werken op precies de juiste weefsels. In tegenstelling tot AAS die vrijwel alleen maar agonistisch (activerend) werkt op de meeste receptoren, en dus ook de negatieve.

Denk dat ik aan de doktor in het vervolg ook maar een recept vraag voor een potje "Medicijn". Schijnt goeie shit te zijn!
                  The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Er zijn wel degelijk SARM's te verkrijgen.

Comment

Originally posted by Kevin72 View Post
                      Ik ga het ook niet proberen ik ben niet gek.
                      Me maatje is er nu 2 weken mee bezig is van 112 naar 118 gegaan en fucking sterk verder nog maar ff zien allemaal.
                      Hij is trouwens iemand die het geen hol interreseert hij neemt het gewoon en ziet het wel verders.
                      Ik zal jullie iig op de hoogte houden verders

ik ben nu wel erg benieuwd als het geen gevolgen heeft, zou ik het dan ook wel willen ... maarjah als jullie willen kan ik zelfs aan de huisarts vragen, hij kent mij persoonlijk ook.

Comment

klinkt lekkere shizzle , waar kan ik dit krijgen
                        Beest in opleiding

Comment

vaak wordt aangeraden om 21 + pas te beginnen met roids. ivm groeischijven die op dat moment zijn dicht gegroeid. Telt dit ook bij SARMs? of is dit heel stom wat ik nu stel

Comment

Probeer eens uit te zoeken om welke stof het gaat.
                            The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Waarschijnlijk heb ik een primeur niks mis mee toch?
                              Ik had het net al over een betrouwbare bron zeg ik niet zomaar.

Comment

Originally posted by Kevin72 View Post
                                Waarschijnlijk heb ik een primeur niks mis mee toch?
                                Ik had het net al over een betrouwbare bron zeg ik niet zomaar.
                                Wat bedoel je hiermee?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X