Sarms!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Kevin72 View Post
    Was gisteren weer ff langs me maatje en hij gaat erg goed op de sarms erg sterk en mega pomp.
    Ik zei tegen hem dat er nog weinig onderzoek naar is gedaan op langer termijn hij antwoorde dat je dat met meer middelen nog niet weet wat je er later van kan krijgen, enige bijwerking tot nu toe is nachtblind zei hij
    Interesting.

Het zou mooi zijn als je bewijs had dat het echt Osterine betrof.
    The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Het is van een betrouwbare bron meer kan ik nog niet zeggen.
      Face your demons...........

Comment

Het is van een betrouwbare bron meer kan ik nog niet zeggen.
        Spannend hoor! Zo`n bron waar jij en je maatje alleen toegang tot hebben...

Het gebruik van AAS is sowieso een risicovolle onderneming, korte en lange termijn effecten die zeer nadelig kunnen uitpakken liggen op de loer. Mensen die zich verdiepen in de werking van AAS zullen de kans op deze effecten vaak verkleinen dmv de opgedane kennis. Maar het risico blijft.
        Hoe kun zomaar iets gebruiken waarvan niet eens duidelijk is of je wel het product gebruikt wat je denkt te gebruiken, en niet eens weet wat de effecten precies zijn op de korte en de langere termijn? Russisch roulette is het.....

Comment

Het is niet zo dat wij alleen bij de bron kunnen komen hoor.

Ja idd het blijft spelen met je gezondheid BB wedstrijden zijn tegenwoordig meer Freackshows geworden het kan gewoon niet groter en gaan ze helemaal off van alles dan is er niet veel meer van over.

Wat die sarms betreft ik ga er voorlopig niet aan laat dat duidelijk zijn vind het alleen interessant

Comment

Je verdiepen in dat soort zaken is geen enkel probleem. Maar zo`n maat die het gebruikt is knap stom bezig.

Comment

vind ik ook maar luistert hij niet naar enige wat voor hem geldt is groot worden hij is nu 120kg

Comment

Van wat ik heb kunnen vinden kan je van OSTA geen nachtblindheid krijgen. Dit is een bijwerking van SARMS S4.

First off is SARM S4:
                -Androgenic at any dose
                -Mildly Anabolic at doses above 50mg
                -Great for strength
                -Great for muscle hardness
                -Great for enhanced vascularity
                -Great for endurance (aerobic or anaerobic)
                -Accelerated fat loss above 50mg
                -Joint soothing/healing effects
                -Half life is 2-4 hours (multiple doses per day is optimal)
                -Better if used on a 5on 2off approach to reduce or diminish sides even at above average doses

Sides:
                -Yellow tint (person dependent, but usually starts around 75mg and up)
                -Loss of night vision (person dependent, but usually starts around 75mg and up)
                -Gene transcription (no known gene transcription effects to be reported yet, but the possibility is there tha you could be permanently messed up)
                -Possible mild suppression at 60mg and above (person dependent)

Ostarine SARM:
                -Lean mass gains (doses as low as 5mg to cause muscle growth)
                -Accelerated fat loss (much moreso than S4 and at doses as low as 5mg ED)
                -Joint soothing/healing effects
                -Half life is 24 hours (one dose per day optimal)
                -Can go up to 50mg ED with no known side effects
                -Full looking muscle all day long

NO KNOWN SIDES
                NO SHUTDOWN

Het feit dat het laatste in hoofdletters is geschreven, krijg ik dan weer een frons van op mijn gelaat

Comment

Thnx voor de info

Comment

Was gisteren weer ff langs me maatje en hij gaat erg goed op de sarms erg sterk en mega pomp.
                    Ik zei tegen hem dat er nog weinig onderzoek naar is gedaan op langer termijn hij antwoorde dat je dat met meer middelen nog niet weet wat je er later van kan krijgen, enige bijwerking tot nu toe is nachtblind zei hij
                    Dus omdat er met meer middelen niet bekend is wat je er later van kan krijgen, is het oke ofzo? Ik mis de logica in z'n reactie.
                    Auteur van Bonds Androgene Anabole Steroïden (ISBN: 978-90-824123-0-7, peterbond.nl).

Comment

• Hier nog een update van? Ben best benieuwd naar de status van proefpersoon X.

Comment

• Bump

Kevin hoest nou?!

Heb je die die shizzle nog gebruikt?
                        Mind is everything.

Comment

• Hij is sinds 2 dagen na z'n laatste post in dit topic niet meer online geweest.
                          Dat spul heeft waarschijnlijk niet goed voor hem uitgepakt.

Comment

• 18 april 2012, 19:24
                            Reacties: 42
                            golden gear of generic supplements?
                            Bekeken: 2.264
                            Geplaatst door Kevin72
                            Ik ben altijd heel goed gegaan op GG

Ik ben altijd heel goed gegaan op GG
                            18 april nog gepost fm
                            Mind is everything.

Comment

• Originally posted by resike View Post
                              18 april nog gepost fm
                              Had verkeerd gekeken, sorry.

Comment

• Ben ook wel benieuwd.
                                The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X