"Bui"...? Je hoeft niet over d'r heen te pl...
De volgende kuur ? (maart 2005).
Collapse
X
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (harold @ Dec. 01 2004,16:35)]En wat is het precies geworden?
Grtz..
Week 1-6 45mg d-bol p/dag.
Week 1-10 400mg deca.
Voor de Sust heb ik evenueel genoeg voor 750mg/w.
Hier ben ik nog niet precies over uit.
De nakuur weet ik ook nog niet zeker, maar als deze keer met Clomid goed bevalt; wilde ik het weer zo doen.
En hoe gaat jouw kuur eruit zien ? (Ik meende dat je vroeg in het volgende jaar er ook weer met een begon).
Grtz..Alias Homer Simpson ...
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (harold @ Dec. 01 2004,18:14)]Zelfde als jou maar dan 12 weken, ik wil in januari beginnen.
Dus kan je lezen hoe hij bevalt..
Grtz..
Met 500 of 750mg?
Verder ben ik benieuw wat je na de +/- 8 weken gaat doen !
Zoals je weet deed het vanaf dat moment bij mij niets meer
Wat je ook wel eens hoort dat ze halverwege de kuur overstappen naar een andere test (enth ofzo), omdat je lichaam gewoon zou zijn geworden aan de eerste.
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (100% @ Dec. 01 2004,18:20)]Verder ben ik benieuw wat je na de +/- 8 weken gaat doen !
Zoals je weet deed het vanaf dat moment bij mij niets meer
Wat je ook wel eens hoort dat ze halverwege de kuur overstappen naar een andere test (enth ofzo), omdat je lichaam gewoon zou zijn geworden aan de eerste.
Grtz..We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (Curiosio @ Dec. 01 2004,20:24)]Kan heel goed hoor, zijn ook mensen die een kuur van 12 weken doen met bv test en deca en dan week 1 t/m 4 en 9 t/m 12 d-boll nemen.
Greets...
@ Symmetry: Ik bedoelde eigenlijk meer dat er mensen zijn die halverwege een ander type test gaan pakken.
Wat de Dbol betreft zou het misschien geestelijk een probleempje kunnen worden, omdat je dan op het laats nog even "lekker" extra vocht gaat pakken en hierna je kuur direkt is afgelopen en de "massa" als sneeuw voor de zon lijkt te verdwijnen.
En als je de Dbol in het begin neemt en zeg na 6 wkn beindigd, heb je nog even om de "geleden schade" in te lopen of te beperken.
Grtz...
Alias Homer Simpson ...
Comment
-
Dan zou ik de eerste 4 weken dboll pakken, en de laatste 4 weken misschien winny.
Dan heb je dat probleem ook niet met het "geestelijke"
Ik heb hier al zwaar over na zitten denken omdat te doen.
Ik heb de winstrol in huis liggen...Dus als de resultaten tegen vallen dan doe ik dit..
Grtz..Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (harold @ Dec. 02 2004,19:47)]Dan zou ik de eerste 4 weken dboll pakken, en de laatste 4 weken misschien winny.
Dan heb je dat probleem ook niet met het "geestelijke"
Ik heb hier al zwaar over na zitten denken omdat te doen.
Ik heb de winstrol in huis liggen...Dus als de resultaten tegen vallen dan doe ik dit..
Grtz..
Dat is het voordeel dat jij eerder begint he !
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
4 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
5 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
6 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...6 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
6 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment