De volgende kuur ? (maart 2005).

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik heb zelf genoeg voor 10 weken, dus wie weet...
    We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Ik gok zomaar dat dat het dan uiteindelijk ook wordt maar als jij vindt dat je aan 8 weken genoeg hebt zeker doen..

Greets...
      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by [b
        Citaat[/b] (Curiosio @ Nov. 07 2004,15:01)]Ik gok zomaar dat dat het dan uiteindelijk ook wordt maar als jij vindt dat je aan 8 weken genoeg hebt zeker doen..

Greets...
        Ik heb eigenlijk nooit gezegd dat 100% hooguit 8 weken zou moeten kuren... alleen dat mij opvalt dat de meesten na 8 weken nauwelijks meer aankomen. (Heb het hele topic nog eens overgelezen en moest dit even kwijt )

Comment

Dat heb je ook niet hoor..

Verder heb ik altijd gelijk zoals ook in de forumregels zou moeten staan...

Greets...

Comment

Ik denk ook niet dat het veel massa gaat schelen of je 8 of 10 weken kuurt..Zou ook gewoon voor 12 weken gaan..

gRtz.
            Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Het uiteindelijke gewicht is misschien "maar" een kilo hoger in die 2 weken die het scheelt. Voordeel is wel dat je lichaam 2 weken langer aan het nieuwe gewicht went voordat je klaar bent met de kuur en gaat nakuren.

Greets...

Comment

Moet je lichaam aan die kilo's wennen?
                Dat wist ik niet, dus je houd je massa beter vast als je 10 kilo opbouwt in 10 weken dan 10 kilo in 8 weken?

grtz

Comment

Des te sneller je afvalt des te sneller zit het er ook vaak weer aan. Gaat andersom ook op. Dat bedoel ik met wennen eigenlijk. 10kg zwaarder is toch een soort extra belasting waar je lichaam ook op die manier aan moet wennen.

Greets...

Comment

Je lichaam moet idd wennen aan die gewichtstoename, wanneer ik op korte tijd zoveel was bijgekomen waardoor ook de maagproblemen kwamen, heeft te maken dat mijn lichaam niet gewend was aan die plotse toename en dus alles afstote wat er nog bijkwam (voeding).

Je moet je hersenen zien als een motortje die aan een bepaald toerentallen draait om een bepaald gewicht te dragen, als je gewicht verhoogt op korte tijd moeten uw hersenen dus meer gaan draaien om dat zelfde toerental te halen.

T is een beetje simplistisch uitgelegd maar denk wel dat je me begrijpt

Grtz
                    stil growing

Comment

Ik begrijp het, Snipke!

Comment

Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (Curiosio @ Nov. 07 2004,19:26)]Des te sneller je afvalt des te sneller zit het er ook vaak weer aan. Gaat andersom ook op. Dat bedoel ik met wennen eigenlijk. 10kg zwaarder is toch een soort extra belasting waar je lichaam ook op die manier aan moet wennen.

Greets...
                        ik ben het dit hele topic met alles eens wat je gepost hebt,bro

vooral dat het in de regels zou moeten staan dat jij altijd gelijk hebt

vind dan wel dat er ook tussen haakjes met dank aan Arie moet staan

greetzzz

Comment

Zegt,

"Sustanon  Nile"  

iemand iets ?

Dit is de enige sus die mijn suppl. heeft  

Grtz 100%
                          Alias Homer Simpson ...

Comment

Sustanon-250;

sustanon is een 250 mg vier componenten injectabele testosteron, gemaakt door Organon, ontworpen om rustig en gelijkmatig de testosteron vrij te geven, van de plaats van injectie, over een periode van drie tot vier weken. Hoewel de vier testosteronesters in deze compositie inderdaad zorgen voor een meer uitgebalanceerde hormoonafgifte dan enkelvoudige esters, zijn ze in vergelijking duurder dan de andere testosteronesters. Juist om de prijs worden het goedkopere testosteronenanthaat en –propionaat vaak verkozen boven Sustanon, het prijsverschil is dan ook aanzienlijk ( Sustanon-250 kan meer dan het dubbele kosten dan 250 mg testosteron-enanthaat) Dit preparaat biedt echter een groot gevoel van zekerheid aan de consument, omdat het in Mexico alleen wodt verkocht in voorgevulde injectiespuiten die erg moeilijk zijn na te maken (er is nog nooit een namaak gevonden).

Sustanon is erg interessant. Het bevat 30 mg test-propionaat, 60 mg test-phenylpropionaat en 60 mg isocaproate en 100 mg deconaat per cc de prop. Testprop. en Phenylprop. zijn kortwerkend terwijl de andere twee langwerkend zijn. Noteer het totaal aantal miligrammen van het lang-werkende esters is 160 mg per cc. Laten we eens kijken waarom de mensen claimen dat de aromatisering met deze combinatie ( blend ) minder is dan met een enkele ester.

Kuren met sustanon

Laten we zeggen dat we op maandagmorgen een dosis van 250 mg zetten.’s Woendags zullen de spiegels van de propionaat en phenylpropionaat de helft van hun oorspronkelijke hoogte zijn, gelijk aan een dosis van ongeveer 15 mg en 30 mg, terwijl de Isocaproate en decanoate spiegels onveranderlijk hoog zijn. Tegen zaterdag, is het ester isocaproate-ester ongeveer op de helft dan zijn oorspronkelijke hoogte. Het half-leven van test decanoate is ongeveer 10 dagen, dus die houdt het wel uit, tot de volgende donderdag, op een effectief spieropbouwend niveau, voordat het afzakt. De isocaproate en decanoate ester spiegels blijven hoog in vergelijking met hun oorspronkelijke dosis. De gezamenlijke hoogte van deze twee is slechts 160 mg ( 100 mg van de Decanoate en 60mg van de Isocaproate ). Dit is de reden dat omzetting naar oestrogeen lager is met sustanon dan met Cypionate en Enanthaat. Als je 250 mg Cypionate neemt, blijft de effectieve dosis de gehele week actief en dus is er een hogere kans op bijverschijnselen. Te meer omdat vaak een veelvoud van deze doses wordt genomen.

Je vroeg me hoe vaak je Sustanon moet nemen . De doses zouden niet meer als 7 dagen uit elkaar moeten liggen. Je kan niet vaak genoeg injecteren. Het enige negatieve kan zijn dat je niet vaak genoeg injecteert. Als je 1000 mg Sustanon per week wilt nemen zou je 250 mg om de andere dag kunnen nemen of 2 keer 500 mg per week met dezelfde resultaten. Het kan geen kwaad om de doses te verdelen, maar het kan wel kwaad als je de doses niet frequent genoeg injecteert.

Comment

Sustano past heel goed in de kuur die je wilt, zel ga ik in januarie beginnen met een kuur sus,deca, en dboll..
                              Dit is een goede standaard massa kuur, waar je zeker bent van massa..

grtz..

Comment

Originally posted by [b
                                Citaat[/b] (100% @ Nov. 08 2004,06:20)]Zegt,

"Sustanon  Nile"  

iemand iets ?

Dit is de enige sus die mijn suppl. heeft  

Grtz 100%
                                Yes! Is een goed merk!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X