Ionamin

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Ionamin bestaat al jaaaaaaaaaren en is in NL na een aantal sterfgevallen uit de handel genomen (op de orginele doosjes stond zelfs een doodskopje)

    Veel (heel veel) Ionamin die tegenwoordig nog te koop is is nep!. Als je mazzel heb dan is het caffeine oid, heb je pech dan is het .......??

    Weet wel dat toen het nog volop te krijgen was de meeste mensen er goed resultaat bij hadden. Merkte alleen ook op dat het voor sommigen verslavend werkte

    PS, waarom staat dit bij precursors?
    As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000
    Geloof niets, Probeer alles!1 Tessalonicenzen 5:21
    Rust zach Tijl, we zullen je missen :'(

    Comment


    • #17
      Goede vraag. Heb geen idee waarom hij daar stond.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

      sigpic

      "Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

      Comment


      • #18
        Is ponderal niet een gelijkwaardig product, maar dan op recept.

        Comment


        • #19
          ionamine oftewel werkzame stof phentermine is overal ter wereld een zwaar verboden stof en staan zware straffen. er is nog aan te komen onder de naam phentermine 37,5 mg maar de originele niet meer. en al zeker niet in europa

          ja een goed product om af te vallen maar ook niet meer dan dat. er zijn teveel mensen aan overleden dus echt goed zal het niet zijn.

          hetzelfde geldt voor pgf2a ook zo'n product dat zeer gevaarlijk is

          Comment


          • #20
            pgf2 gevaarlijk? en ik maar afvragen waarom ik een vergiet ben
            heb het rechtstreeks IN mn schijven achter mn tepels gespoten. die harde stukken tijdens kuur. en maar doordrukken. tepels kei hard.... verhaal ging dat het dan zelf weg zou schrimpen. ik moet toegeven... ik heb nooit meer last gehad van aeromtise achter mn tietjes. dus missch. wel geholpen?
            nice bump btw
            een dag niet geleefd..... dan ben je dood

            Comment

            Sidebar top desktop

            Collapse

            Actieve discussies

            Collapse

            Working...
            X