Anavar only of Winstrol only

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

stats zijn prima om eerste kuur te starten. Winstrol en Anavar is goed om kennis mee te maken. Anavar is meer voor behoud van spiermassa in de cut, winstrol zal je spiermassa bezorgen die blijvend is. Voor de rest wordt er hier weer zoals gewoonlijk teveel geouwehoerd door leden die er de ballen verstand van hebben en nooit hebben gekuurd hiermee.

ECA is leuk, maar verwacht ook daar geen wonderen van. Strak dieet gaat je veel verder helpen. in samenwerking met winstrol zal dat dus een leuk resultaat opleveren.

Comment

Originally posted by gain is pain View Post
      Anavar only is niet de moeite waard, ikzelf gebruik nu 0-5 weken 50mg var en 0-12 weken test e, zit nu in week 4, de 'gains' van var only gaan flink tegenvallen op 40-50mg... Heb zelf ook winny gebruikt, maar dan only op 40mg en dat beviel me prima, lekkere trainingsdrive vooral maar verwacht geen wonderen van winny.

Kies je voor var? Wellicht wat eca toevoegen?
      Anavar wordt pas lekker op 80mg. Als je denkt BS, probeer het uit dan zie je dat het toch niet zo'n bs is.

@ wie dan ook

Wat wonderen betreft, je hoeft het inderdaad niet te verwachten van anavar of winstrol maar dat geldt ook voor bijvoorbeeld tren of deca. Bij lange na niet zo mild als de niet wondermiddeltje anavar.

Mijn punt, blijf zo lang mogelijk naturel trainen. Denk goed na over een eerste kuur, maar doe het dan ook goed. Van je eerste kuur kan je wel degelijk wonderen verwachten als je het achter gaat vergelijken met alle andere kuren die je daarna hebt gedaan. Eerste kuur: knal lekker op 500mg test only.

Of, lekker test 250, deca 200.

Geen zooi zoals winstrol, anavar of dbol only.

Maar goed wie ben ik om dat te zeggen, zelf precies dezelfde fout gemaakt.

Comment

Originally posted by Nex- View Post
        Van je eerste kuur kan je wel degelijk wonderen verwachten als je het achter gaat vergelijken met alle andere kuren die je daarna hebt gedaan.
        Zomaar een vraag, maar waarop is deze stelling gebaseerd?

Let wel, ik ben geen gebruiker en heb daar dus geen verstand van maar ik hoor altijd dat de eerste kuur de beste is, dat beginners altijd voor test moeten kiezen, etc. en meer van dat soort verhaaltjes. Ik heb zo het idee dat iedereen elkaar maar na zit te praten.
        I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
        - Dave Tate

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post

Let wel, ik ben geen gebruiker en heb daar dus geen verstand van maar ik hoor altijd dat de eerste kuur de beste is, dat beginners altijd voor test moeten kiezen, etc. en meer van dat soort verhaaltjes. Ik heb zo het idee dat iedereen elkaar maar na zit te praten.
          Eerste kuur is de beste kuur.. winstrol eerste kuur viel tegen.. daarna test-e 250 en deca 200 en napo op 30 mg dik 10 kilo mee gepakt.. later zelfde kuur met dubbele dosering 5 tot 6 kilo gepakt 3 de kuur ook weer
          matige 5 kilo.. die super mega pomp die ik bij mijn eerste kuur had heb ik nooit meer het zelfde gehad.. die pomp in mijn arm dat je dacht nog even in hij knalt uit elkaar.. die ervaring had ik niet bij andere kuren.. mijn mening op je eerste echte kuur met test deca winny of d-bol knal je het lekkerst op.. je eerste kuur is het belangrijkste daar heb ik het meest mee gegaind die hele ervaring zou ik graag weer opnieuw willen beleven.. mijn mening denk goed naar over je eerste kuur anders krijg je spijt van je keuse..

Ik lees alweer een tijdje mee en wil weer wat actiefer op bn zijn..

Grtz martin
          Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by martin27 View Post
            Eerste kuur is de beste kuur.. winstrol eerste kuur viel tegen.. daarna test-e 250 en deca 200 en napo op 30 mg dik 10 kilo mee gepakt.. later zelfde kuur met dubbele dosering 5 tot 6 kilo gepakt 3 de kuur ook weer
            matige 5 kilo.. die super mega pomp die ik bij mijn eerste kuur had heb ik nooit meer het zelfde gehad.. die pomp in mijn arm dat je dacht nog even in hij knalt uit elkaar.. die ervaring had ik niet bij andere kuren.. mijn mening op je eerste echte kuur met test deca winny of d-bol knal je het lekkerst op.. je eerste kuur is het belangrijkste daar heb ik het meest mee gegaind die hele ervaring zou ik graag weer opnieuw willen beleven.. mijn mening denk goed naar over je eerste kuur anders krijg je spijt van je keuse..

Grtz martin
            Hey ouwe reus! Ook weer in leven?

@TS: Met het oogpunt op vetpercentage verlagen zou ik gewoon voor anavar gaan. Lekker laag in de calorieën en flink hard trainen. Je recomposition zal je verstelt doen staan na 6 weekjes.
            The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by Kevster View Post
              Hey ouwe reus! Ook weer in leven?
              Ja man.. lees al hele tijd mee weer, wil graag weer actiever zijn op bn. En mijn ervaring delen met anderen er is veel gebeurt onder tussen met mij en zal een topic erover openen..

Comment

Eca is ook een mogelijkheid, maar weet niet of ik hier veel van moet verwachten.
                Test is niet echt een optie, indien ik een eerste kuur zou starten, zou ik het bij orals willen houden.

Bedankt voor alle info al

Comment

Originally posted by martin27 View Post

Grtz martin
                  Hey kerel, das lang geleden!! Welkom terug!

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post

Ik zal je vertellen waarom. Het is heel simpel. Tijdens je eerste kuur komt je lichaam voor het eerst in aanmerking met de middelen, dat is dan ook direct de reden waarom je er zo goed mogelijk gebruik van moet maken. Na je eerste keer zal je bij lange na niet meer zo hard gaan. Dat is ook een van de redenen waarom mensen steeds hoger doseren. Een tweede is dat zonder hulpmiddelen trainen je steeds meer gaat tegenvallen, wat doen de meeste? Doorgaan met kuren of de officiële drie maanden wachten alvorens je weer een nieuwe kuur gaat starten. Bullcrap. Als je in plaats daarvan elk jaar een kuur pakt leg je de lat veel minder hoog voor jezelf, steeds meer gebruiken om keiharde resultaat te boeken is dan irrelevant.

Weinig mensen doen test, deca als eerste kuur, daar ik juist degene ben die het adviseert. Nogmaals, eerste kuur? 500 test only / 250/200 test, deca.

Als je denkt dat ik mensen aan het napraten ben, so be it. Ik heb inderdaad totaal geen ervaring met dit soort middelen.

Comment

Hey kerel, das lang geleden!! Welkom terug!
                      Thnx nex.. zeker lang geleden

Comment

Minder gevoelig worden van androgeenreceptoren en langedurige receptorverzadiging schijnt zwaar overrated te zijn.
                        The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Alternatieve orals zijn wel mogelijk, stacks ook. Zolang het maar oral is ...
                          Test en daca zie ik niet zitten als eerste kuur, waarom niet?
                          Zijn geen orals, en deze zijn niet echt van toepassing voor mijn gewenste doelen.

Comment

Ik zal je vertellen waarom. Het is heel simpel. Tijdens je eerste kuur komt je lichaam voor het eerst in aanmerking met de middelen, dat is dan ook direct de reden waarom je er zo goed mogelijk gebruik van moet maken. Na je eerste keer zal je bij lange na niet meer zo hard gaan. Dat is ook een van de redenen waarom mensen steeds hoger doseren. Een tweede is dat zonder hulpmiddelen trainen je steeds meer gaat tegenvallen, wat doen de meeste? Doorgaan met kuren of de officiële drie maanden wachten alvorens je weer een nieuwe kuur gaat starten. Bullcrap. Als je in plaats daarvan elk jaar een kuur pakt leg je de lat veel minder hoog voor jezelf, steeds meer gebruiken om keiharde resultaat te boeken is dan irrelevant.

Weinig mensen doen test, deca als eerste kuur, daar ik juist degene ben die het adviseert. Nogmaals, eerste kuur? 500 test only / 250/200 test, deca.

Als je denkt dat ik mensen aan het napraten ben, so be it. Ik heb inderdaad totaal geen ervaring met dit soort middelen.
                            In dit stuk staat aardig omschreven wat er precies in het lichaam gebeurt wanneer anabolen worden toegediend:

Myth: Steroids down-regulate your androgen receptors (this is why your first cycle is always your best).

Truth: The logic for this myth actually makes a lot of sense – receptor down-regulation is pretty obvious when you drink a cup of coffee every day for a month, then find you need to keep increasing the size to get the same “kick”. We see (and feel) this receptor downgrade with caffeine, clenbuterol, ephedrine and a ton of other stuff, so it’s logical to think that we’re seeing the same thing with steroids.

Sadly, the science tells us otherwise. Steroids actually do the opposite – they up-regulate your androgen receptors. It’s wrong to think about androgen receptors as permanent receptacles for the androgen ligand (sort of like a fixed electrical outlet in your house). In reality, your androgen receptors are constantly being turned over. When unattached to an androgen they have a half life of approximately three hours and are ultimately replaced with new ones.

However, in the presence of an androgen (i.e. when they’re attached), they become more sensitive, their half life is doubled and the amount of new receptors being formed also increases substantially. It’s also important to remember that AR-mediated effects are not the whole story when it comes to anabolic steroid activity in the body. There are still a host of other effects that have little to nothing at all to do with AR, known as non-AR dependent effects, which include central nervous system stimulation and a host of other anabolic and potentially anabolic activities.

But that still leaves us with the question of why our gains seem to slow down after a few cycles, and why we need to keep upping the dose. In truth, the answer probably has more to do with the body attempting to return to homeostasis through other mechanisms than it has with the androgen receptor per se. Still, if you’re worried about your androgen receptors you can take some L-Carnitine L-Tartrate, a nutritional supplement that has been shown to increase androgen receptors (it was included in Anavite, from Gaspari Nutrition, for this exact reason).

bron: Steroid Myths Part 1
                            Dus stel dat 80kg je normale gewicht is, op dat gewicht is er sprake van homeostase. Als je op je eerste kuur van 80kg naar 90kg gaat, en je valt om wat voor reden dan ook weer 10kg af, dan kun je op een 2de kuur prima weer 10kg aankomen. Of zelfs meer, want je hebt nu immers meer kennis dan tijdens je eerste kuur. Maar van 90kg naar de 100kg zal lastiger zijn en dat is logisch omdat je dichter bij je grens zit. En wellicht is die 100kg zelfs hoger dan je natuurlijke grens.

Originally posted by Kevster View Post
                            Minder gevoelig worden van androgeenreceptoren en langedurige receptorverzadiging schijnt zwaar overrated te zijn.
                            Dat schijnt dus inderdaad zo te zijn. Maar iedereen blijft er maar op hameren en maar weinigen vragen zich af of dat wel klopt.

Dat is overigens geen aanval op Nex-, gewoon een observatie.
                            Last edited by inferno_0666; 10-04-2012, 14:25.
                            I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                            - Dave Tate

Comment

Bedankt voor dit stukje info. Aan zo'n posts heb ik veel (niet negatief t.o.v. vorige posts, want daar had ik ook wat aan) , alle extra info is belangrijk voor me voor ik aan me eerste kuur wel of niet start.

Comment

in welk op zicht kan je (500 test only / 250/200 test, dec) verlijken tenopzicht van:

Dbol: veel vocht opname, 5 a 7 kilo massa toename, 3 kg +- netto
                                winny:1 a 3% vet vermindering , toename 2 a 3 kg spiermassa ..

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X