Anavar only of Winstrol only

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Als het puur voor het cutten is zou ik PERSOONLIJK lekker voor de ana gaan.

Die 2kg gain die je extra pakt op een winny vind ik te weinig voordeel tegen die gare bijwerkingen die Winny geeft/kan geven.

Comment

20 jaar (volgens je profiel) en met die stats kuren? Goed bezig !

Comment

Originally posted by Fitness-maniak View Post
        20 jaar (volgens je profiel) en met die stats kuren? Goed bezig !
        Waarom maken andere daar geen probleem over?
        En bedoel je met mijn stats : mijn gewicht en bf? Want ik snap niet waarom mensen zich hierop zouden baseren voor wel of niet te kuren.
        Last edited by Mateusz; 10-04-2012, 20:46.

Comment

Recentere foto dat ik vond op gsm @ 72 kg.
          Het "poseren" is waardeloos (moet naar gsm scherm kijken met hoofd schuin etc), maar beter als niets
          Attached Files

Comment

Originally posted by Mateusz View Post
            Recentere foto dat ik vond op gsm @ 72 kg.
            Het "poseren" is waardeloos (moet naar gsm scherm kijken met hoofd schuin etc), maar beter als niets
            Nette rug man.. mijn mening.. je hebt het niet nodig je rug is al erg goed wat ik zie.. zal er nog ff over na denken.. die twee kilo verdeeld over je lichaam zal niet meer verschil maken.. maar dat is mijn mening
            Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Waarom maken andere daar geen probleem over?
              En bedoel je met mijn stats : mijn gewicht en bf? Want ik snap niet waarom mensen zich hierop zouden baseren voor wel of niet te kuren.
              Je zegt dat je een kleine beetje vetvrijmassa wilt gainen in 1 van je eerste posts.
              Dat slaat nergens op.
              Anabolen is een aanslag op je lichaam dus wil je juist veel kilo's winnen.
              Ik ging 3 jaar geleden op winny ,ik gainde 7kg
              Dit met veel veel eten en keihard trainen. 5,6 x per week.

Waarom niet een fatsoenlijke kuur?
              Maar toch veel succes

Comment

Originally posted by fit4free View Post
                Je zegt dat je een kleine beetje vetvrijmassa wilt gainen in 1 van je eerste posts.
                Dat slaat nergens op.
                Anabolen is een aanslag op je lichaam dus wil je juist veel kilo's winnen.
                Ik ging 3 jaar geleden op winny ,ik gainde 7kg
                Dit met veel veel eten en keihard trainen. 5,6 x per week.

Waarom niet een fatsoenlijke kuur?
                Maar toch veel succes
                Je geeft het antwoord al zelf? Omdat mijn doel niet is om veel vvm te gainen ...
                Van zo"n winny of anavar kuur ga je nooit 7 kg vvm gainen ... dus dat slaat wel ergens op?
                Dit topic is niet bedoelt om na een bepaalde periode te beginnen aan de winny of anavar kuur, maar om de mening van meerdere mensen te horen. Ik zat gewoon al een tijdje met dit in mijn hoofd, en misschien door wat raad/tips kon ik er wat uitraken om toch voor een kuur tegaan namelijk winny of anavar OF EEN ALTERNATIEF of om gwn naturel te blijven...

Comment

Je geeft het antwoord al zelf? Omdat mijn doel niet is om veel vvm te gainen ...
                  Van zo"n winny of anavar kuur ga je nooit 7 kg vvm gainen ... dus dat slaat wel ergens op?
                  Dit topic is niet bedoelt om na een bepaalde periode te beginnen aan de winny of anavar kuur, maar om de mening van meerdere mensen te horen. Ik zat gewoon al een tijdje met dit in mijn hoofd, en misschien door wat raad/tips kon ik er wat uitraken om toch voor een kuur tegaan namelijk winny of anavar OF EEN ALTERNATIEF of om gwn naturel te blijven...
                  Zou nog mooi naturel blijfen trainen.. denk echt dat het resultaat je zwaar tegen gaat vallen je hebt echt al een goeie rug die twee of drie kilo ga je bijna niet zien.. ga nog lekker zo door.. en kijk over een jaartje weer eens.. misschien heb je dan andere doelen juist groter worden en meer massa.. succes met je keus.. leuk he de één zegt kan wel de andere zegt niet doen.. maar als het één maal in je koppie zit krijg je het moeilijk eruit.. ik zeg niet doen

Comment

Ja in mijn kop zit heel de tijd twijfel tussen wel of niet doen.
                    Het gaat me niet echt om de 2-3 kg gains, maar om het bf droppen.
                    Kan ook eca stack proberen, maar lees meerdere malen dat ik hier niet veel van moet verwachten. Heb al enkele malen met voedingsschema geprobeert, 500 kcals onder behoefte, ud2 etc maar nooit echt degelijke resultaten. Door de mislukte pogingen/ pogingen met weinig resultaat, daalt de moed om terug te gaan cutten. Hierdoor begon ik te denken aan een andere oplossing
                    Last edited by Mateusz; 10-04-2012, 21:58.

Comment

Ja in mijn kop zit heel de twijfel tussen wel of niet doen.
                      Kan ook eca stack proberen, maar lees meerdere malen dat ik hier niet veel van moet verwachten
                      Doortrainen naar de 80kg
                      en je bf laten zakken naar 10 ongeveer
                      dan zou ik pas denken aan een eerste kuur
                      Later krijg je spijt, ik had al een lage bf

Comment

Doortrainen naar de 80kg
                        en je bf laten zakken naar 10 ongeveer
                        dan zou ik pas denken aan een eerste kuur
                        Later krijg je spijt, ik had al een lage bf
                        Ja maar ik heb nog nooit een echte lange bulk gestart, omdat ik hierna dan toch extra moet cutten. Ik wil momenteel eerst eens droog staan vooraleer ik start aan een serieuse bulk

Comment

Ja maar ik heb nog nooit een echte lange bulk gestart, omdat ik hierna dan toch extra moet cutten. Ik wil momenteel eerst eens droog staan vooraleer ik start aan een serieuse bulk
                          Ja duidelijk man.
                          Dan zou ik er nog even over nadenken en wachten op meer advies hier.

Comment

Ja in mijn kop zit heel de tijd twijfel tussen wel of niet doen.
                            Kan ook eca stack proberen, maar lees meerdere malen dat ik hier niet veel van moet verwachten. Heb al enkele malen met voedingsschema geprobeert, 500 kcals onder behoefte, ud2 etc maar nooit echt degelijke resultaten. Door de mislukte pogingen/ pogingen met weinig resultaat, daalt de moed om terug te gaan cutten. Hierdoor begon ik te denken aan een andere oplossing
                            Waarom wil je jou bf lager.. je hebt een goeie rug zo.. misschien je intensiteit omhoog gooie wat meer setjes draaien minder rust meer cardio en hoog in je eiwitten zitten

Comment

Ja duidelijk man.
                              Dan zou ik er nog even over nadenken en wachten op meer advies hier.
                              Ja dat is ook mijn bedoeling Zoals ik al meerdere malen zei : ik zeg niet dat ik 1 van deze 2 kuren ga doe, maar DACHT er aan.

Comment

Je zei een paar posts eerder dat je lid bent van een belabberde sportschool waar je niet eens kunt squatten. Het is aan te raden om eerst maar lid te worden van een club waar ze wel goede apparatuur hebben zodat je optimaal kunt trainen.

Ik weet niet wat jij met een "serieuze bulk" bedoelt, maar ik vrees het ergste dus doe dat maar niet. Voor je het weet ben je moddervet en dan ben je nog verder van huis. Dus gewoon schoon blijven eten en kijken hoever boven onderhoud je moet eten om in VVM aan te komen zonder dat je vetpercentage omhoog gaat.
                                I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                                - Dave Tate

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X