Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Bij het lezen over AS op dit forum zie ik regelmatig advies om te zorgen dat je VP eerst wat lager is (bijv. naar 15%) om betere resultaten te krijgen.
Waarom is dit ? Kan iemand dit uitleggen ?
Life doesn't get any easier...you just get stronger
1 van de redenen
Hoog vet+een massa kuur = redelijk veel vet + vocht waardoor vetpercentage nog hoger komt te liggen.
Hoog vet+een cut kuur = is eigenlijk onnodig omdat het vet toch al weg smelt bij een hoog vet perercentage.
15- is een goeie richtlijn maar bij ieder verschillend....
1 van de redenen
Hoog vet+een massa kuur = redelijk veel vet + vocht waardoor vetpercentage nog hoger komt te liggen.
Hoog vet+een cut kuur = is eigenlijk onnodig omdat het vet toch al weg smelt bij een hoog vet perercentage.
Dank je. Ik was al van plan om voorlopig te blijven cutten, aangezien ik 20+% zit. Mijn streven is 15%. Duurt nog wel een paar maanden dus...
Verder lekker blijven trainen en ondertussen blijven leren over AS.
Ik vind het steeds interessanter worden en ik vind het leuk om er meer van te leren.
En veel omzetting naar oestrogeen door het hoge VP toch? Kan je tegengaan met aromatase remmer, maar toch (weet niet hoe effectief dat is).
Zeker ook een reden bij de aromatiseerbare klassen. En het punt is een beetje dat niemand weet hoe effectief die AI's zijn. Kan me hier niemand heugen die het bloed liet testen buiten snuff.
"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
1 van de redenen
Ik ging er altijd van uit dat in bodybuilding kuren altijd voor massa was.
Maar je kunt dus een massa kuur of een cut kuur doen ?
Ik neem aan de je bij een cut kuur ook massa opbouwt, maar minder dan een pure massa kuur ?
Dat maakt niet dat het wijs is om dan op 15% al te kuren. Het kan overigens zeker hoor, het is niet alsof je de eerste zou zijn, maar verstandiger is het om een lager vp als startpunt te hebben.
"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
Dat maakt niet dat het wijs is om dan op 15% al te kuren. Het kan overigens zeker hoor, het is niet alsof je de eerste zou zijn, maar verstandiger is het om een lager vp als startpunt te hebben.
Ik weet nog lang niet zeker of ik ook echt een keer ga kuren.
Daarom lees ik van alles en stel ik hier mijn vragen.
Maar als je zegt dat het beter is te kuren met een VP van 10-12%, dan neem ik dat in ieder geval serieus.
Het is me wel duidelijk geworden dat veel gasten gewoon maar een kuurtje nemen als ze zin hebben. Dat ben ik in ieder geval niet van plan.
Ik wil graag weten wat ik doe. In verband met mijn gezondheid en ook om de beste resultaten te krijgen als ik het doe.
"Als je het doet, moet je het goed doen", zei mijn mammie altijd.
Ik weet niet of ze het ook over kuren had toen...
Ik heb bijna altijd met een te hoog VP gekuurd, wat resulteerde in een nog hoger VP... Ik kom heel erg snel aan, daarom ga ik vanaf nu alleen bulken met een VP onder de 10%
Wanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beter.
Ik heb bijna altijd met een te hoog VP gekuurd, wat resulteerde in een nog hoger VP... Ik kom heel erg snel aan, daarom ga ik vanaf nu alleen bulken met een VP onder de 10%
Goed om te weten, want ik kom ook nogal snel aan.
Integrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
Comment