Originally posted by TimSterr
View Post
6 Juni Beginnen met Winstrol tabs only kuur
Collapse
X
-
Originally posted by jjj7797 View Posttrain zelf ook na benen niets meer, heb het al moeilijk om ng mn kuiten te trainen na bovenbenen
Ma. Rug triceps
Di rust
Wo borst biceps
Do rust
Vr benen kuiten en buik
Grote spiergroepen 4 oef, kleine spiergroep 3 oef.
Sets afhankelijk van vorm (luister naar 't lichaam)Bulking
Comment
-
Originally posted by TimSterr View PostMa : Triceps - Biceps.
Di : Borst - Benen.
Wo: Rust
Do : Schouders - buik
Vr : Rug
Za&Zo : Rust
Ik zeg het je 1x:
Ma: Borst-triceps
Di: Benen
Wo: rust
Do: Rug/achterkant schouder -Biceps
Vr: Schouders
Doe 3 compound oefeningen en 1 concentration oefening voor de grote spiergroepen.
Doe 2 compound oefeningen en 1 concentration oefening voor de kleine spiergroepen.
Doe de concentration oefening 2-3setjes en dat tot fail.
Grote zijn: Benen/borst/rug
Kleine zijn: Biceps/triceps/schouders
PS,
Hou er rekening mee dat Winny ook je gewrichten uit kan drogen (blessures).
En pas op met de nieuwe gewonnen kracht, want een onervaren persoon (newby) kan ook zn spieren of pezen af trekken.Last edited by Knulletje; 09-06-2012, 08:02.
Comment
-
Originally posted by Knulletje View PostAls je dan toch zo nodig moet kuren(er komen toch al zoveel slechte verhalen over As in de wereld), maak dan niet ook nog poep van je training.
Ik zeg het je 1x:
Ma: Borst-triceps
Di: Benen
Wo: rust
Do: Rug/achterkant schouder -Biceps
Vr: Schouders
Doe 3 compound oefeningen en 1 concentration oefening voor de grote spiergroepen.
Doe 2 compound oefeningen en 1 concentration oefening voor de kleine spiergroepen.
Doe de concentration oefening 2-3setjes en dat tot fail.
Grote zijn: Benen/borst/rug
Kleine zijn: Biceps/triceps/schouders
PS,
Hou er rekening mee dat Winny ook je gewrichten uit kan drogen (blessures).
En pas op met de nieuwe gewonnen kracht, want een onervaren persoon (newby) kan ook zn spieren of pezen af trekken.
Hmm... Goed schema Knulletje!
Maar waarom Biceps en Triceps niet op 1 dag???
Comment
-
Originally posted by Mark007 View PostGrote en kleine spiergroep op 1 dag....
Bi+triceps zijn beiden kleine spiergroepen... Traint wel lekker, maar niet ideaal voor in een vast schema
Comment
-
Als je borst traint train je ook de triceps mee voor rug train je ook de biceps mee, dus als je borst en triceps en rug en biceps op dezelfde dag traint heb je meer rust voor die spiergroepenBP (95kg)
DL (100kg) (zit meer in maar vanwege ijzer in me bekken doe ik nog even rustig aan )
mp (55) kg
Comment
-
Originally posted by TimSterr View PostMa : Triceps - Biceps.
Di : Borst - Benen.
Wo: Rust
Do : Schouders - buik
Vr : Rug
Za&Zo : Rust
Originally posted by ijzerkonijn View PostGeen extreme veranderingen, maar vooruit hier het overzicht
Maandag:Benen
Squat: full (was parallel) 5x5
Front Squat: 5x5
Rom DL: 3 sets
Leg Curl: 3 sets
Dumbbell Calf Raise: 3 sets
Dinsdag: Borst/triceps
Incline BP: 5x5
Dumbbell Chest Press: 5x5
Close Grip BP: 3 sets
Incline Dumbbell Fly: 3 sets
Triceps pushdown: 3 sets
Zodra m'n rechter schouder echt weer 100% is wil ik Incline BP weer afwisselen met vlak (en dan dumbbells incline) en incline fly's met vlakke fly's.
Schouder voelt al weer stukken beter (test vlakke bank met licht gewicht), maar de afwisseling zal waarschijnlijk pas na m'n deload week zijn.
Donderdag: Rug/biceps
Bent Over Row (was Pendlay): 5x5
Lat Pulldown (wide grip): 5x5
Seated Cable Row: 5x5
EZ-bar curl: 3 sets
Hammer Curl: 3 sets
(Sumo)DL: 3x5 (wissel per week tussen standaard/sumo)
Zaterdag: Schouders
OHP (staand): 5x5 (geloof dat je hielen tegen elkaar moeten staan wil je deze MP mogen noemen)
Seated Shoulder Press: 5x5
Side Raise: 3 sets
Rear Lateral raise: 3 sets
Face Pulls: 3 sets (vanaf volgende training;front raise eruit)
Shrugs: 3 sets
Bij de hulpoefeningen wil 2.5 kilo nog wel eens te veel zijn om te verhogen op de (relatief) kleine gewichten, dus verhoog ik eerst het aantal reps wat voordat ik het gewicht verhoog (en daarbij uiteraard weer even terug naar lager aantal reps). Sowieso wil ik wat minder gaan focusseren op het per se blijven verhogen van de gewichten bij hulpoefeningen; het zijn immers vooral 'afmakers'. Ik kijk dan liever wat ik na de compounds nog aan energie/kracht over heb. Dat kan dan wel eens wat meer of minder zijn. Kuiten en achterkant schouders zijn dan wel weer een uitzondering op de 'ik zie wel wat ik over heb' regel, omdat die volgens mij vrij weinig werk verrichten in de hoofdoefeningen die ik nu heb staan.
bron: http://forum.bodynet.nl/891647-post123.htmlI know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Moet het hier eens zijn met kojak. Vind de combo borst-schouders ook logischer en dan benen los, dan benen- borst. Wat nog wel zou kunnen is borst-rug, benen, schouders-armen."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...4 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....4 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment