Stopzetten van Deca in Test E/Deca stack

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Stopzetten van Deca in Test E/Deca stack

Goeiendag,

Ik heb vandaag mijn derde inject 500mg test e en 400mg deca(E/W) gezet.
    Nog weinig last van sides gehad afgezien van zweten en beetje rooie kop.
    Dit is mijn eerste injectkuur.Ik moet toegeven dat ik me door mijn supplier heb laten overhalen deze kuur te doen.Ik ben bang dat ie te zwaar is.
    Nou ben ik aan het overwegen om de deca stop te zetten en door te gaan met de Test E op 500mg E/W.
    Nou is mijn vraag of dit slim is en wat de gevolgen zijn na 3x prikken.Ik weet het, slimmer was natuurlijk mij beter in te lezen.Maargoed,Ik heb het nou eenmaal zo gedaan....
    Ik ben benieuwd naar de reacties.bvd

Hoe weet je dat het te zwaar is?
    En er is niks mis mee als je stopt met het injecteren van deca
    Wanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beter.

Comment

Originally posted by blocktoblock View Post
      Hoe weet je dat het te zwaar is?
      En er is niks mis mee als je stopt met het injecteren van deca
      Nou,is het beter de Deca te bewaren voor een eventuele volgende kuur?Misschien eerst maar eens kijken wat de test E gaat doen.Of toch maar doorzetten met de Deca aangezien ik al drie x gezet heb?Of verlagen naar 200mg..
      Ik ben er nog niet uit.

Comment

Je kan de deca gewoon stopzetten. Dus vanaf nu gewoon alleen nog maar de test zetten.

Persoonlijk zou ik deca nooit adviseren aan beginnende kuurders dus er uit laten zou in mijn ogen heel wijs zijn. 500mg test ew/e5d is meer dan genoeg voor je eerste keer als je 't mij vraagt.
        The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by Kevster View Post
          Je kan de deca gewoon stopzetten. Dus vanaf nu gewoon alleen nog maar de test zetten.

Persoonlijk zou ik deca nooit adviseren aan beginnende kuurders dus er uit laten zou in mijn ogen heel wijs zijn. 500mg test ew/e5d is meer dan genoeg voor je eerste keer als je 't mij vraagt.
          Nou ik ben er uit dan.Ik stop met de deca en ga door met de Test E 500mg ew.
          Ik zie de drie x 400mg Deca injects dan maar als een soort vreemde frontload en bewaar hem voor een evt volgende kuur.
          (Ik vraag me natuurlijk wel af wat mijn lichaam er mee doet.misschien kan iemand daar iets over zeggen?)

Iniedergeval heb ik dus 3x geprikt en ben benieuwd wanneer het gaat aanslaan.
          Dank voor de reacties...

Comment

Denk dat je moeite zal hebben met het onderscheiden van de werking van beide stoffen omdat het je eerste keer is. Ik denk wel dat je een wijs besluit hebt gemaakt. Ik persoonlijk vind deca maar rommel, maar er blijven altijd mensen die het de hemel in prijzen.

Deca drukt ontzettend zwaar op je systeem en is een hardnekkig goedje dat je herstel best wel tegen werkt. Test-only is meer dan genoeg voor je eerste ervaring met AAS.
            The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X