Super deca super teso?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Super deca super teso?

Iemand al wat ervaring met die Super spullen
    Zijn ze zo super of kunt je beter bij de gewone deca en testo's en boldenone's houden
    Het zijn 12 ml vials van mutant gear

Het is de dosering, met super of ultra ervoor zijn over het algemeen hoger gedoseerd, soms ook pijnlijker met injecteren, mutant gear ken ik niet, 12 ml vials ?
    bp 1x 150 kg dl 1 x 240 kg sq 1x 220 kg

Comment

Originally posted by djodjo23 View Post
      Iemand al wat ervaring met die Super spullen
      Zijn ze zo super of kunt je beter bij de gewone deca en testo's en boldenone's houden
      Het zijn 12 ml vials van mutant gear
      Mutant Gear is van DPI (Dutch Pharmaceuticals International)
      Ze zeggen zelf dat het n A kwaliteit is, maar t blijft n B merk.
      400mg/ml voor de TestE, Boldenon en de Deca?
      Lijkt mij alleen maar lastig rekenen, en optrekken.

Comment

GG of royal pharma zijn die beter dan?
        Was aant denken 2 ml boldenone en 2 ml testo. da zou voldoende moeten zijn
        als er 400 mg/ml inzit

Comment

Originally posted by djodjo23 View Post
          GG of royal pharma zijn die beter dan?
          Was aant denken 2 ml boldenone en 2 ml testo. da zou voldoende moeten zijn
          als er 400 mg/ml inzit
          Ik heb het niet over beter, het zijn allemaal UG.
          Er zal heus wel inzitten wat er opstaat.

Denk je aan 2ml Bold en 2ml Test?
          Dat betekend dat je 800mg/test en 800mg/bold wil gaan zetten pw?
          Rare verhouding.

Hoe vaak heb jij al gekuurd, en met wat in mg?

Comment

laatste was suta e deca ook 2 ml per week
            maar was van dna pharma en was volgens mij fake ben er na 6 weken mee gestopt
            geen verhoogd libido beetje kracht en massa winst maar da was volgens mij van de d bol
            kuur is ook nog niet voor dadelijk eerst wat info zoeken en rond vragen dat ik weer geen brol ga kopen
            ik train niet in een fitness zaak maar zit in het leger en daar train ik tijdens mijn werk uren
            kan daar maar moeilijk aan goed materiaal geraken dus eerst wat rond vragen en horen
            alle tips zijn welkom

Comment

Ik heb net gezien dat je 36bent.

Toch wil ik je graag iets vragen, als dat mag.
              Hoe lang train je al?
              Hoeveel weeg je, en wat is je bf?
              Is je training, voedin en rust optimaal?
              Hoevaak heb je hiervoor gekuurd?
              Wat is je doel?

Comment

DNA Pharma word niet gefaked. Is niet rendabel om die na te maken.

Van Sust en Deca ook 2ml gebruikt, weet je niet hoeveel mg dat was?
                Beter niet meer kuren. Is voor jou weggegooid geld kerel.
                Last edited by Knulletje; 29-06-2012, 09:52.

Comment

Ik vind het nu lullig om je zo te laten zitten..
                  Maar adv wat je zei: 2ml/pw over de Deca en Sust, en dan gelijk de materialen de schuld geven?

Het is jouw eigen fout, dat het niet goed werkte.
                  Sustanon zet je niet 1x per week, die zet je 3x pw of eod.
                  Dus dat over je libido is wel heel duidelijk, Sustanon is n blend van 4 esters, en wel: Propionaat, Phenylpropionaat, Isacaproaat en als laatste de Decanoaat..
                  De 2 eerste hebben een halfleven van 4,5dag, de 3e heeft n halfleven van 9 dagen en de laatste 15dagen...
                  Voel je m al aankomen?
                  Dus de eerste 2 zijn verwaarloosbaar als je ze 1x per week zet.
                  Dan zit je met de verhouding Test/Deca fout..
                  Je Test moet altijd hoger staan dan de Deca...

Comment

niet al te goeie dingen gelezen over MG het wel s aangeboden gehad, maar voor mij een no go
                    LET'S GET NASTY YATES!!!
                    COME ON SQUUUUEEEEEEZE!!!! BUSSINES AS USUAL!!!

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
                      Ik vind het nu lullig om je zo te laten zitten..
                      Maar adv wat je zei: 2ml/pw over de Deca en Sust, en dan gelijk de materialen de schuld geven?

Het is jouw eigen fout, dat het niet goed werkte.
                      Sustanon zet je niet 1x per week, die zet je 3x pw of eod.
                      Dus dat over je libido is wel heel duidelijk, Sustanon is n blend van 4 esters, en wel: Propionaat, Phenylpropionaat, Isacaproaat en als laatste de Decanoaat..
                      De 2 eerste hebben een halfleven van 4,5dag, de 3e heeft n halfleven van 9 dagen en de laatste 15dagen...
                      Voel je m al aankomen?
                      Dus de eerste 2 zijn verwaarloosbaar als je ze 1x per week zet.
                      Dan zit je met de verhouding Test/Deca fout..
                      Je Test moet altijd hoger staan dan de Deca...
                      ok ben ik mee eens maar dan zou ik toch nog iets van de deca moeten zijn bijgekomen
                      Dat je de susta meerdere keren per week moest injecteren wist ik te laat
                      maar door de prop erin zou je toch effe een boost in je libido moeten krijgen of ben ik daar ook verkeerd in?
                      had ook geen last van zweetbuien en korte nachten wat ik de keer ervoor wel had
                      maar daar gaat het eigenlijk niet over ik wou gewoon weten als de meerprijs die je betaald voor de super spullen ook het geld waard zijn.
                      had hier ook gelezen dat je boldenone minstens op 600 mg per week moet zetten daarom leek me die super boldenone wel iets
                      als je 250/mg/ml hebt is het ook niet zo simpel om aan juist 600 mg te komen
                      veronderstel dat je bij boldenone je dosering testo niet hoger moet zijn zoals bij deca

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
                        Ik heb net gezien dat je 36bent.

Toch wil ik je graag iets vragen, als dat mag.
                        Hoe lang train je al?
                        Hoeveel weeg je, en wat is je bf?
                        Is je training, voedin en rust optimaal?
                        Hoevaak heb je hiervoor gekuurd?
                        Wat is je doel?
                        Ik was 20 toen ik ben begonnen met trainen 4 jaar lang naturel
                        Door rugletsel ben ik toen moeten stoppen
                        heb toen bijna 2 jaar niet getraind
                        opnieuw begonnen en na een jaar heb ik d boll genomen
                        daarna kuur deca en testo jaartje opnieuw rugletsel en moeten stoppen met trainen
                        nu al terug 3 jaar bezig met mijn vorige mislukte kuur is nu half jaar geleden
                        Ik ben 1.88 meter en weeg nu rond de 90 kg ik kom van 95 kg maar die ben ik kwijt geraakt door een nek kwetsuur.
                        dus zou nu graag terug naar die 95 kg gaan en die ook willen behouden
                        ik zit in het leger en train daar tijdens mijn werk uren. dus mij bf weet ik niet maar sta vrij strak aangezien we veel verplicht moeten sporten.
                        nu het probleem punt voeding en rust!!!!! niet in orde.
                        ik ben alleenstaande papa dus ik let wel op mijn eten maar is bijna niet mogelijk van na mijn werk nog eten voor mijn kinderen te maken en elke keer een speciale maaltijd voor mezelf te maken. heb daar de fut niet meer voor.
                        ik snoep bijna niet en maak bijna altijd een gezonde maaltijd voor mij en mijn kinderen.
                        Ik weet dat het belangrijk is maar voor mijn situatie niet haalbaar.
                        Is ook niet de bedoeling van met een pro lichaam rond te lopen. maar beetje meer massa mag altijd

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X