Anavar

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Meteen het meeste is niet per se het beste. Begin gewoon op 4 weken 40 mg, laat die eca meelopen en je hebt een schitterende cut.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
      Meteen het meeste is niet per se het beste. Begin gewoon op 4 weken 40 mg, laat die eca meelopen en je hebt een schitterende cut.
      Ik heb mijn twijfels of ik run 6/7 weken var op 50mg +eca en cut zo'n 700 cals

en dan een maandje of 4 later test of gewoon stacken
      There are no shortcuts to any place worth going.

Comment

Originally posted by kabaffel View Post
        Ik heb mijn twijfels of ik run 6/7 weken var op 50mg +eca en cut zo'n 700 cals
        Wordt het kcal tekort normaal gesproken niet nog ietsjes hoger opgeschroefd als je voor het eerst cut met anavar only?
        Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

Originally posted by seanl94 View Post
          Wordt het kcal tekort normaal gesproken niet nog ietsjes hoger opgeschroefd als je voor het eerst cut met anavar only?
          Volgens mij wel vandaar dat ik dit topic heb geopend, om te vragen hoeveel cal ik kan cutten met var

Comment

Volgens mij wel vandaar dat ik dit topic heb geopend, om te vragen hoeveel cal ik kan cutten met var
            Ik denk dat general - die toch al heeft gereageerd - en kevster je hier wel goed bij verder kunnen helpen. Maar van wat ik weet schromen ze er beide niet voor om 1200kcal of meer onder onderhoud te zitten gedurende enkele weken.
            Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

Originally posted by seanl94 View Post
              Ik denk dat general - die toch al heeft gereageerd - en kevster je hier wel goed bij verder kunnen helpen. Maar van wat ik weet schromen ze er beide niet voor om 1200kcal of meer onder onderhoud te zitten gedurende enkele weken.
              Dan wacht ik af.

Comment

Dus als ik het goed begrijp is het jou doel om je vetpercentage flink te verlagen? Wat is jou vetpercentage nu dan?
                I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                - Dave Tate

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
                  Dus als ik het goed begrijp is het jou doel om je vetpercentage flink te verlagen? Wat is jou vetpercentage nu dan?
                  Niet flink ik zit nu rond de 11/12% zou het toch het liefst in de 8/9 hebben

Comment

Als je het echt wilt zou ik kijken hoe je erop reageert, maar ook eerlijk met jezelf afspreken om ermee te kappen als je uit balans raakt. Misschien kan je je broer vragen om een oogje in het zeil te houden. Die weet waar hij op moet letten lijkt me.
                    Train hard or go hormone

Comment

Niet flink ik zit nu rond de 11/12% zou het toch het liefst in de 8/9 hebben
                      heb je al eens geprobeerd van 12% naar 8% te zakken.
                      als naturel vrij goed haalbaar met de juiste aanpak en genoeg discipline.
                      “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Originally posted by Toph View Post
                        Als je het echt wilt zou ik kijken hoe je erop reageert, maar ook eerlijk met jezelf afspreken om ermee te kappen als je uit balans raakt. Misschien kan je je broer vragen om een oogje in het zeil te houden. Die weet waar hij op moet letten lijkt me.
                        Fysiek = nummer 1, altijd zo geweest. Ik heb mijn zwakke en sterke kanten hier ga ik dus ook aan werken.

Comment

Originally posted by maar7en8 View Post
                          heb je al eens geprobeerd van 12% naar 8% te zakken.
                          als naturel vrij goed haalbaar met de juiste aanpak en genoeg discipline.
                          Zoals dit forumlid, bijvoorbeeld. Die is aardig op weg:

http://forum.bodynet.nl/fotos-leden/...rdemug-11.html
                          I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                          - Dave Tate

Comment

Maar back to business, hoe laag kun je onder je onderhoudt zitten op 50mg var

Comment

Ik heb gecrashed op een tekort van 2k op 50mg voor een dag of 10 met amper verlies. Ik zou wel zorgen voor diepe keto en voor wat thermogenics (E of C) om je lichaam te voorzien van genoeg vrije vetzuren. Daarna wel heel goed recarben voor je weer opnieuw begint. Beginnen met een carb depletion de eerste 2 dagen om je glycogeenreserves te legen en daarna onder de 50gr carbs blijven en alleen maar carbs uit groente. De meeste kcal kun je cutten op de vetten verder, zo blijft er bijna alleen maar ruimte over voor eiwitten en je nodige omega's.
                              The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Nou Kabaffel, je weet wat je te doen staat!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X