Meteen het meeste is niet per se het beste. Begin gewoon op 4 weken 40 mg, laat die eca meelopen en je hebt een schitterende cut.
Anavar
Collapse
X
-
Originally posted by GeneralIx View PostMeteen het meeste is niet per se het beste. Begin gewoon op 4 weken 40 mg, laat die eca meelopen en je hebt een schitterende cut.
en dan een maandje of 4 later test of gewoon stackenThere are no shortcuts to any place worth going.
Comment
-
Originally posted by kabaffel View PostIk heb mijn twijfels of ik run 6/7 weken var op 50mg +eca en cut zo'n 700 calsÉén bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.
Comment
-
Originally posted by seanl94 View PostWordt het kcal tekort normaal gesproken niet nog ietsjes hoger opgeschroefd als je voor het eerst cut met anavar only?There are no shortcuts to any place worth going.
Comment
-
Originally posted by kabaffel View PostVolgens mij wel vandaar dat ik dit topic heb geopend, om te vragen hoeveel cal ik kan cutten met varÉén bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.
Comment
-
Originally posted by seanl94 View PostIk denk dat general - die toch al heeft gereageerd - en kevster je hier wel goed bij verder kunnen helpen. Maar van wat ik weet schromen ze er beide niet voor om 1200kcal of meer onder onderhoud te zitten gedurende enkele weken.There are no shortcuts to any place worth going.
Comment
-
Dus als ik het goed begrijp is het jou doel om je vetpercentage flink te verlagen? Wat is jou vetpercentage nu dan?I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
-
Als je het echt wilt zou ik kijken hoe je erop reageert, maar ook eerlijk met jezelf afspreken om ermee te kappen als je uit balans raakt. Misschien kan je je broer vragen om een oogje in het zeil te houden. Die weet waar hij op moet letten lijkt me.Train hard or go hormone
Comment
-
Originally posted by kabaffel View PostNiet flink ik zit nu rond de 11/12% zou het toch het liefst in de 8/9 hebben
als naturel vrij goed haalbaar met de juiste aanpak en genoeg discipline.“If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”
Comment
-
Originally posted by Toph View PostAls je het echt wilt zou ik kijken hoe je erop reageert, maar ook eerlijk met jezelf afspreken om ermee te kappen als je uit balans raakt. Misschien kan je je broer vragen om een oogje in het zeil te houden. Die weet waar hij op moet letten lijkt me.There are no shortcuts to any place worth going.
Comment
-
Originally posted by maar7en8 View Postheb je al eens geprobeerd van 12% naar 8% te zakken.
als naturel vrij goed haalbaar met de juiste aanpak en genoeg discipline.
http://forum.bodynet.nl/fotos-leden/...rdemug-11.htmlI know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Ik heb gecrashed op een tekort van 2k op 50mg voor een dag of 10 met amper verlies. Ik zou wel zorgen voor diepe keto en voor wat thermogenics (E of C) om je lichaam te voorzien van genoeg vrije vetzuren. Daarna wel heel goed recarben voor je weer opnieuw begint. Beginnen met een carb depletion de eerste 2 dagen om je glycogeenreserves te legen en daarna onder de 50gr carbs blijven en alleen maar carbs uit groente. De meeste kcal kun je cutten op de vetten verder, zo blijft er bijna alleen maar ruimte over voor eiwitten en je nodige omega's.The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door bellafreyaIversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 uur geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
3 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Sumo safety bar goodmorning:
- 20kg 2x12
Erge stretch in hamstrings, hier even aan wennen, dus rustig opbouwen. Meer...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door Robertyhurier@@ Mehmet Oz CBD Gummies This now not handiest guarantees that you acquire the real product but also affords the introduced protection of a 90-day cash-returned...
-
Kanaal: Algemeen
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70kg 4x
- 70kg 6x
Safety bar back extension:
- 40kg 3x
- 22.5kg 10x...-
3 dagen geleden -
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
6 dagen geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...6 dagen geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment