Deca met test of sust?
Collapse
X
-
Originally posted by onderhandelen View Post
Zelfde met optrekken van ampul, ze ziet dat.... zegt amateur.....ampul kan je op de kop houden met naald erin, zo dus elk druppel op kan zuigen zonder dat je t glas aanraakt.
Geloofde t niet, een lege ampul gepakt, water ingedaan.....3x raden...al die jaren schuin houden heel moeilijk pffffff
haaaa noob.een dag niet geleefd..... dan ben je dood
Comment
-
he haal geen ampul of vial door elkaar he. vial is een 10ml fles met rubber en ampul is 1 of 2ml glazen ampul waar je bovenkant van af breekt.
in je bil is het veiligst maar wel in het juiste quadrant.
tevens: bovenbeen heb ik miljard keer geprikt. niks geen last. hooguit zenuw en dan kom je er gauw genoeg achter als je in de buurt zit. je hele spier gaat flabberen.
overigens over dat bij jezelf prikken. ben alleen laatste jaar es door ander geprikt. verder alles zelf gedaan. van traps tot bicep, borst, tricep, etc. maar mn eerste die ik zette, adem in en ik trilde zo hard, kon het ook niet stilhouden. trilde gewoon echt. mn naald ging ong. 5cm heen en weer in mn poot. hahah. soort parkison in ergste vorm. was niet eens trillen. meer zwaaien. ahaheen dag niet geleefd..... dan ben je dood
Comment
-
@onderhandelen... nou roep ik wel noob... vorm ampul is natuurlijk wel apart door die vernauwing. ik ga het keer proberen. kan best dat als je m schuin houdt het eruit loopt maar als je m rechtop houdt, de shizzle erin blijft zitten. lijkt me bes aannemelijk. alleen: hoe krijg je mn ineens ondersteboven na het knappen van de bovenkanteen dag niet geleefd..... dan ben je dood
Comment
-
Originally posted by onderhandelen View Post
bij mij niet meerder keren geprobeerd
was verpleegkundige
Zoals Bruce al aangeeft : het verschil tussen vial en ampul ? of misschien zit er toch wat in zoals hij zegt in zn laatste post maar dan zou je hem dus moeten breken terwijl je hem op de kop houd ?
Wat betreft de spot : Ik ben er 100% zeker van dat de bil ( juiste plek ) de veiligste zone is !
Comment
-
Ik blijf het mooi in me bil spuiten dit is de vierde dag en ik voel gelukkig niks van pijn op de plek waar ik het heb laten zetten!
Vandaag een lekkere borsttraining gehad, heb het gevoel dat ik me wat sterker en fitter voel maar dat kan natuurlijk ook in me hoofd zitten. Het is natuurlijk nog te vroeg om er wat van te voelen..
Morgen triceps, buik en nek pakken ben benieuwd of het net zo lekker gaat als borst vandaag
Hier een overzichtje wat ik vandaag allemaal eet voor de mensen die dat interessant vinden!
09:30
2 sneetjes volkoren brood
100 gr kipfilet
glas melk
banaan
2 vitamine pillen
2 amino pillen
12:00
250 gr kwark met ananas erin
2 sneetjes volkoren brood met 3 plakjes kipfilet
14:00
shake met dextro en peptopro
appeltje
2 amino pilletjes
16:30
250 gr kwark met ananas
19:30
3 volkoren bolletjes
3 gekookte eieren zonder eigeel
komkommer & tomaat
glas versgeperst sinasappelsap
+- 23:00 (voor het slapen gaan)
eiwit shake met dextrose
Tussendoor regelmatig water drinken natuurlijk en tijdens de training ongeveer 750 ml water met cytomax erin (energie drankje).
Dit is zo ongeveer wat ik op een dag binnenkrijg. Het is niet zo altijd zo in deze volgorde, het hangt er een beetje vanaf welke dienst ik werk. Vandaag heb ik de middagdienst vandaar dat de kip in de ochtend erin ging. normaal eet ik er ook een bord rijst bij
Comment
-
Dat eetschema, hoeveel kcal is dat totaal, wat is je onderhoud en wat is de verdeling van de macro's?The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
Originally posted by talalelh15 View PostVeel suiker zeg? Denk dat je veel vet gaat aankomen.I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Originally posted by inOss View PostIk blijf het mooi in me bil spuiten dit is de vierde dag en ik voel gelukkig niks van pijn op de plek waar ik het heb laten zetten!
Vandaag een lekkere borsttraining gehad, heb het gevoel dat ik me wat sterker en fitter voel maar dat kan natuurlijk ook in me hoofd zitten. Het is natuurlijk nog te vroeg om er wat van te voelen..
Morgen triceps, buik en nek pakken ben benieuwd of het net zo lekker gaat als borst vandaag
Hier een overzichtje wat ik vandaag allemaal eet voor de mensen die dat interessant vinden!
100 gr kipfilet
glas melk
banaan
2 vitamine pillen
2 amino pillen
appeltje
2 amino pilletjes
250 gr kwark met ananas
3 volkoren bolletjes
komkommer & tomaat
eiwit shake met dextrose
Tussendoor regelmatig water drinken natuurlijk en tijdens de training ongeveer 750 ml water met cytomax erin (energie drankje).
Dit is zo ongeveer wat ik op een dag binnenkrijg. Het is niet zo altijd zo in deze volgorde, het hangt er een beetje vanaf welke dienst ik werk. Vandaag heb ik de middagdienst vandaar dat de kip in de ochtend erin ging. normaal eet ik er ook een bord rijst bij
eet smakelijk
Comment
-
Originally posted by inOss View Postoke, prima. Dextrose laat ik voorlopig helemaal weg uit mn voeding, neem whey alleen. qua fruit hou ik het alleen op een banaan en een klein bakje ananas op eigen sap. Verder nog tips wat ik beter kan weglaten/vervangen etc?
Die amino pilletjes zijn aandoenlijk.
Ik ben ook benieuwd naar hoe jou huidige training eruit ziet. Als jou dieet een indicatie is van jou aanpak dan vrees ik het ergste. Maar ik dwaal af.I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Originally posted by inOss View PostIk blijf het mooi in me bil spuiten dit is de vierde dag en ik voel gelukkig niks van pijn op de plek waar ik het heb laten zetten!
100 gr kipfilet
glas melk
banaan
2 vitamine pillen
2 amino pillen
appeltje
2 amino pilletjes
250 gr kwark met ananas
3 volkoren bolletjes
komkommer & tomaat
eiwit shake met dextrose
Dit is zo ongeveer wat ik op een dag binnenkrijg. Het is niet zo altijd zo in deze volgorde, het hangt er een beetje vanaf welke dienst ik werk. Vandaag heb ik de middagdienst vandaar dat de kip in de ochtend erin ging. normaal eet ik er ook een bord rijst bij"Echte mannen eten geen honing maar kauwen op een bij"
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
4 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
5 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...6 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
6 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
6 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment