test.e./boldenone/winstrol/clenbutrol

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Mijn voedingschema maandag t/m vrijdag

4:30 banaan
    6:15 eiwit shake
    7:30 2 volkoren br. met makreel/kipfilet 150 gr.
    9:00 2 volkoren br. met makreel/kipfilet 150 gr
    11:00 appel/banaan
    12:30 biefstuk/kipfilet 250 gr.
    15:00 2 volkoren br. met pindakaas
    17:30 wat de pot schaft
    20:00 kwark
    21:30 slapen

Comment

geen test met bold... maar als je toch bezig bent kan je toch beter 250mg test eronder zetten om zo maximale uit het bold te halen ?? en idd clen is troep

Gr
      Een dag niet getraind...

Comment

Originally posted by Rickbeen View Post
        hey knul, ik lees net dat je zei dat je met clen niet cut, maar met je voeding. Maar clen is toch weldegelijk een anabool om vet mee te verliezen / te cutten? Net als Dexie gewoon een vraagje hoor, je bent de expert
        Voor zover ik antwoord kan geven, ja want clen verhoogd je lichaamstempratuur net als DNP (toch?) En hierdoor ga je meer kcal verbruiken. Enkel denk ik dat Knul bedoelt dat je niet moet roiden om te cutten, maar dat je moet cutten met goede voeding. En dat cyclen om te cutten niet echt de way is, omdat als je voeding niet op orde is er alsnog weinig van komt.

En tnx voor je antwoord Knul, en ja hoe korter je die troep kan nemen hoe beter.

Comment

Clen is echt niet goed voor je hart, zelf kan ik er slecht tegen ooit eens stacker 2 5 dagen vol gehouden en clen 2 dagen... Ben van mening dat deze middelen clen, t3 en dnp enz alleen echt nuttig zijn om goed te staan voor wedstrijden.. onder de 8 % te komen. Rest is goed te doen met je voeding!
          Een dag niet getraind...

Comment

Clenbuterol is een bronchodilator en word gebruikt bij astma.
            Clenbuterol word gebruikt als n vetverbrander, maar het is meer een ontstekings remmer.
            In een kuur als vetverbrander vind ik het alleen maar slecht voor de lever omdat je verder ook nog met middelen bezig bent die door de lever moeten worden verwerkt. Clenbuterol is gewoon tuig.
            Daar hebben we al n paar topics aan verspilt.

Ik zou dan liever zien dat je de Clen, als je dat zo nodig wilt gebruiken buiten de kuur doet.
            En dan wel zolang na de kuur dat je lever ook wat rust heeft gehad.

Comment

Oke clen gaat het sowieso niet worden,maar kan ik met bold/winstrol en eventueel test. e. erbuij mijn doel bereiken?

Momenteel 90 kg. 15% 1,85m.
              Doel 95 kg. 10%

Bp 145 Sq 190 Dl 240

Comment

Had ook al gelezen dat clen was voor die laatste paar procentjes. Ben het met Knulletje eens cutten moet je gewoon met je voeding halen. Tenzij je op wedstrijd niveau bb doet natuurlijk in welk geval je dit niet zou hoeven vragen ga ik vanuit.

Zijn dit trouwens je begin of doel krachtstats ?
                Bp 145 Sq 190 Dl 240
                Last edited by Tails; 23-02-2013, 19:37.

Comment

Originally posted by Dexie View Post
                  Voor zover ik antwoord kan geven, ja want clen verhoogd je lichaamstempratuur net als DNP (toch?)
                  Klopt, wel veel minder effectief dan DNP though (meen dat clen +10% metabolisme geeft en DNP >30%, dosisafhankelijk uiteraard)

Comment

Dat is waar ik nu op zit mijn doel is om gemid. 10 % in kracht vooruit te gaan

Comment

Originally posted by CHINEES View Post
                      Oke clen gaat het sowieso niet worden,maar kan ik met bold/winstrol en eventueel test. e. erbuij mijn doel bereiken?

Momenteel 90 kg. 15% 1,85m.
                      Doel 95 kg. 10%

Bp 145 Sq 190 Dl 240
                      Mijn antwoord is, mits je de voeding.training en rust op orde hebt:
                      Een volmondig JA.

Comment

Dat zal een mooi resultaat zijn, ik wens je alvast succes met je kuur .

Comment

Oke dank je voor deze nuttige info. Zou je mij ook wat feedback over mijn voedingschema willen geven?

Alvast bedankt

Comment

Dank je en ik plaats wel hoe het gaat.

Comment

Het zou handig zijn om daarbij een nieuw topic te starten.

Comment

Originally posted by frankey View Post
                                Clen is echt niet goed voor je hart, zelf kan ik er slecht tegen ooit eens stacker 2 5 dagen vol gehouden en clen 2 dagen... Ben van mening dat deze middelen clen, t3 en dnp enz alleen echt nuttig zijn om goed te staan voor wedstrijden.. onder de 8 % te komen. Rest is goed te doen met je voeding!
                                vreemd, ik heb 6 weken gewoon vol kunnen houden.
                                je moet ook niet ineenkeer 150mcg in je snuffert douwen

@topic, heb zelf met winstrol en clen mijn wedstrijdvoorbereiding gedaan. 40mg winn en clen op 80-120mcg afhankelijk in welke shape mijn lichaam verkeerde.
                                eerste week was het trillen daarna trok het weg, samen met een low of no carbs en laag kcal. ongelofelijke veranderingen gezien in mijn lichaam. van 12% ongeveer naar rond de 5 gegaan of zelfs minder. toen water depletion gedaan en toen dacht ik WTF...

verder heb ik weinig sides gehad van de clen/winstrol, mischien een enkele keer dat ik me hartslag voelde kloppen voor 5 minuten toen ik in bed was maar dat was hooguit 1x in de 2 weken dat ik het merkte, winstrol ook weinig sides gemerkt, geen stroefheid of snellere blessures of dergelijke.

om droger te worden heb je niet zoveel Rotzooi nodig,het gaat om het geheel.
                                mijn voeding en cardio maakte dat ik vet verloor en de stuff zorgte dat ik mijn massa zoveel mogelijk behield en nog wat extra % verbrande.

persoonlijke mening over clen en winstrol: dikke aanrader als je de know how weet en van aanpakken houdt en zelfdiscipline hebt.
                                Make it happen, shock everyone!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X