Kuur testosteron undecanoat

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Alleen door de voeding zeker niet maar wel voor een heel groot deel.
    Ik zie het nut niet in van alleen 200mg deca, het belast je systeem heel erg en blijft ook nog eens erg lang in je lichaam vandaar.

Dat je met een eerste kuur met weinig af kan ( in het algemeen ) ben ik het helemaal mee eens!

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

ik waardeer je mening curisio

Benchpress 8 x 160 kg
      Legpress 10 x 400 kg
      Deadlift 1 x 275 kg
      _

Comment

Originally posted by [b
        Citaat[/b] (Curiosio @ Mrt. 17 2005,15:18)]Alleen door de voeding zeker niet maar wel voor een heel groot deel.
        Ik zie het nut niet in van alleen 200mg deca, het belast je systeem heel erg en blijft ook nog eens erg lang in je lichaam vandaar.

Dat je met een eerste kuur met weinig af kan ( in het algemeen ) ben ik het helemaal mee eens!

Greets...
        Of het je systeem erg belast is een mythe en is persoonsgebonden.
        Geef jij dan eens een voorbeeld van een eerste kuur,dianabol misschien?

Comment

Voorbeeld hangt van de persoon af lijkt me duidelijk.
          Bf is al een belangrijke daarin imo.

Dat het een mythe is dat deca je systeem erg belast is nieuw voor me. Bij mijn weten is het sowieso al tot 18 maanden na gebruik terug te vinden in je lichaam..

Greets...
          Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Alle a.s die je gebruiken wil om te knallen belasten de axis dus wat iedereen nou altijd loopt te mekkeren begrijp ik niet zo goed

Als je wil kuren moet je het gewoon goed doen en alle bijwerkingen voor lief nemen,dat wil niet zeggen dat je belachelijke dingen moet gaan doen maar dat gemauw over wat je systeem nou het meeste belast komt me onderhand de strot uit!

Of rammen en rossen tussen de mannen of lekker op hockey gaan ofzo

Comment

mee eens arie
              Benchpress 8 x 160 kg
              Legpress 10 x 400 kg
              Deadlift 1 x 275 kg
              _

Comment

Originally posted by [b
                Citaat[/b] (ariekanarie @ Mrt. 18 2005,03:32)]Alle a.s die je gebruiken wil om te knallen belasten de axis dus wat iedereen nou altijd loopt te mekkeren begrijp ik niet zo goed

Als je wil kuren moet je het gewoon goed doen en alle bijwerkingen voor lief nemen,dat wil niet zeggen dat je belachelijke dingen moet gaan doen maar dat gemauw over wat je systeem nou het meeste belast komt me onderhand de strot uit!

Of rammen en rossen tussen de mannen of lekker op hockey gaan ofzo
                Amen
                Door mij gemaakte opmerkingen kunnen als beledigend ervaren worden, meestal is dit dan ook zo bedoeld...

She wasn't Asian, but she sure knew how to Bang Cock...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X