AAS enzo

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Toph View Post
    Mooie posts van Aktito, Kevster, Scooby. Niks aan toe te voegen.
    Goed bezig fo sho, die mannen.

Hoe zit het overigens met powerlifters/gewichtheffers? Zelfde AAS? Of kom je dan toch wat meer in het test hoekje?
    Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Powerlifters hebben naar mijn weten een liefde voor middelen als anavar, weinig gewichts toename en meer kracht toename. Tren etc.

Zoek maar eens naar strength stacks.

Comment

Powerlifters willen vooral sterk androgene middelen hebben. Juist geen test volgens mij. Zoals dexie al zegt: tren. Of als je een beetje russisch bent: halotestin.
        Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

Owja, voordat ik het vergeet: een belangrijk punt om een steroïde op in te delen zijn de anabool/androgeenratios (testosteron is de schaal waartegen deze is uitgezet. Dit heeft namelijk een anabool/androgeenratio van 100/100) Naar mijn weten dient men bij cutten, 'hardheid', en kracht te kijken naar een middel met een hoge androgeenratio, terwijl mensen die vooral als doel hebben om extra massa aan te zetten, kijken naar een middel met een hoge anaboolratio.
          Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

Nou had ik eigenlijk ook een vraag betreffende AAS.
            Wellicht dat eht in dit topic past.

Wat is nou het verschil tussen een oral en inject?
            Dan heb ik het wel over het zelfde middel.
            Dus Winstrol of dergelijke die in beide vormen verkrijgbaar is.
            Wat zijn de pre's en con's van bv een inject tegenover de oral versie.

Comment

Originally posted by Dutchpride View Post
              Nou had ik eigenlijk ook een vraag betreffende AAS.
              Wellicht dat eht in dit topic past.

Wat is nou het verschil tussen een oral en inject?
              Dan heb ik het wel over het zelfde middel.
              Dus Winstrol of dergelijke die in beide vormen verkrijgbaar is.
              Wat zijn de pre's en con's van bv een inject tegenover de oral versie.
              as far as I know, zijn orals slechter voor je lever.. en moet je er meer van nemen om aan de zelfde "effectieve" dosis te komen.. er word meer afgebroken.

< no steroid expert.
              Last edited by jobr; 19-03-2013, 14:33.
              SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET

Comment

Bij winny inject mist die de eerste lever passage. Oral is dus schadelijker en word ook meer afgebroken.

Comment

Originally posted by Dexie View Post
                  Bij winny inject mist die de eerste lever passage. Oral is dus schadelijker en word ook meer afgebroken.
                  Guess I was right?!

Comment

Ja je had het goed haha, maar je reactie stond er nog niet XD

Comment

Ah ok duidelijk! En bij een inject is het evenals de oral versie ED?
                      Want als ik het zo lees kun je dus beter injects pakken als een oral.
                      Maar als een inject ook ED is dan snap ik best dat orals nog steeds standaard gebruikt worden als kickstart.
                      B.V. zoals je vaak ziet bij test/winny kuren.

Zijn er trouwens behalve Winstrol nog meer varianten die zowel een oral als een inject hebben?

Comment

Originally posted by Dutchpride View Post
                        Ah ok duidelijk! En bij een inject is het evenals de oral versie ED?
                        Want als ik het zo lees kun je dus beter injects pakken als een oral.
                        Maar als een inject ook ED is dan snap ik best dat orals nog steeds standaard gebruikt worden als kickstart.
                        B.V. zoals je vaak ziet bij test/winny kuren.

Zijn er trouwens behalve Winstrol nog meer varianten die zowel een oral als een inject hebben?
                        Injects zijn over het algemeen de beste optie, alleen kiezen nog steeds veel mensen om voor orals te gaan (vaak in combinatie met injects).. vooral bij dingen zoals Winstrol.. omdat niet iedereen elke dag wil injecteren.
                        Last edited by jobr; 19-03-2013, 15:02.

Comment

Heeft niets met hoevaak je moet injecteren te maken, omdat dat weer te maken heeft met welke ester je kiest.
                          Slikken is een optie als je niet kunt spuiten of niemand hebt die het voor je kan doen.
                          Het beste is om het zelf te leren, dan ben je ook nooit afhankelijk van n ander.

Comment

Maar dan lijkt mij, dat kan toch nooit moeilijk zijn? Je gaat zitten, schoonmaken, doppie ervanaf, naaldje erin, ff checken, spuiten, eruit halen, schoonmaken, en de boel masseren? Of op je buik liggen en in je kont. Kan toch nooit moeilijk zijn?

Lijkt me meer naalden vrees.

Comment

Originally posted by Dexie View Post
                              Maar dan lijkt mij, dat kan toch nooit moeilijk zijn? Je gaat zitten, schoonmaken, doppie ervanaf, naaldje erin, ff checken, spuiten, eruit halen, schoonmaken, en de boel masseren? Of op je buik liggen en in je kont. Kan toch nooit moeilijk zijn?

Lijkt me meer naalden vrees.
                              Je kunt naalden vrij lomp zetten amigo.
                              Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

tuurlijk dat is het ook, maar vergis je niet eerste keer druk je vaak niet echt hard, dan zit je met dat naaldje in je huid te poeren tot hij erdoorheengaat, als die dan niet helemaal lekker zit en je opnieuw moet of bv de volgende dag is het best 'moeilijk' om te prikken.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X