Winstrol only

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Winstrol only

Hallo.

Ik train nu zo'n 3 jaar, ben 1.93m en weeg nu zo'n 119kg.

Ben 36, en heb in het verleden ook al wel periodes getraind, maar doe het nu ECHT serieus, met goede voeding, rust, en een schema/ mn verstand/ wat mn lichaam zegt. Heb inmiddels wel wat ervaring. Ook met wat mn lichaam kan, en niet kan, en hoeveel ik moet eten.

Ik maak wel gains, maar echt heel snel gaat het niet (meer). Ik ben nu 36, en van mij mag het wel ff tijdelijk wat sneller gaan.

Benchen doe ik zo'n 110kg x8 x4
    Dumbell press schuin 38kg (per dumbbell) x8 x4
    Peckdeck 110 x8 x4
    Squatten 140kg x8 x4
    Legpress (schuin) 300kg x8 x4
    Legcurls 140kg x8 x4
    enzovoorts, zijn ff wat voorbeelden

Nu kan ik wel jarenlang naturel doortrainen, maar ik wil eigenlijk een keer een kuur proberen, en heb winstrol besteld. Dit zal eerdaags aankomen. Heb 2x 100 tabs besteld om een keer te proberen. Wil wat vet kwijt (heb nog wat buikvet maar voor de rest valt het mee) en een paar kilo proberen te pakken, en sneller sterker worden, en kijken hoe het voelt/ bevalt. Misschien later dan nog eens iets anders proberen. Maar dat zien we dan wel weer. Dianabol wou ik niet, omdat ik dan direct wel heel groot zou worden. En dit zou in mijn omgeving erg opvallen.

Nu ben ik eigenlijk voor 2 dingen een beetje bang:

dat ik onder de puisten kom te zitten, extreem dus (toen ik wat jonger was had ik wel wat acne, maar het viel op zich mee)
    en dat ik mn jongeheer niet meer omhoog krijg tijdens of na de kuur.

Ik heb het advies gekregen om 6 a 7 weken te gaan doen, en in de 1e week 20mg te nemen (even kijken hoe ik reageer), dan 2 t/m week 6 40 of 50mg , en in de laatste week weer 20, en dan stoppen. Geen nakuur. Echter is deze wel beschikbaar indien nodig tijdens of na de kuur.

Degene die het kuurtje besteld heeft vertrouw ik 100%, en deze heeft wel wat ervaring opgedaan in het verleden, en wat hierboven staat heeft ie me geadviseerd.

Ik wil trouwens eventueel ook wel gaan loggen, maar voordat ik daadwerkelijk ga kuren zou ik graag weten of mijn 2 zorgen gegrond zijn, of dat het wel een beetje meevalt wat dat betreft. Mij is verteld dat ik me er geen zorgen over hoef te maken, maar ik zou dit graag nog wat vaker horen. En als het niet meevalt wil ik het ook graag horen.

Ik kan namelijk ook gewoon die tabs doorverkopen en alsnog besluiten het niet te doen.

Ik heb zelf nog nooit gekuurd, dus de experts zullen hier wel uitslag in geven. Maar voor zover ik weet is acne vorming gering bij Winstrol en komt Gyno niet voor bij winstrol omdat het niet aromatiseert.
    'Aut Viam Inveniam, Aut Faciam'

Comment

Een paar puisten kan ik wel mee leven... Maar ik wil er niet helemaal onder komen te zitten. Dat het een soort uitslag wordt zeg maar. Daar zit ik niet op te wachten met het mooie weer voor de deur. (Hopelijk!)

En ik heb me inderdaad al wel ingelezen over allerlei soorten AS, maar je leest overal wat anders, en ik vraag me soms af of alles wat je leest wel waar is. Ik hoor het liever hier. Liefts van een ervarings deskundige. (Mijn bron is trouwens ook een ervarings deskundige, maar ik wil nog méér zekerheid, voor zover dat mogelijk is).

Ik vind het wel een drempel die ik over ga/ moet namelijk. Tenminste zo voelt het. En deze 2 vragen blijven me bezig houden.
      Last edited by Vale46NL; 22-03-2013, 19:47.

Comment

ik ben nu bezig met een winny kuurtje. gewoon vanaf het begin meteen op 50mg zette. alles in 1 keer s'ochtends. ga zeker ook glucosamine hale en begin daar een paar weken op voorhand mee. en voor je jongeheer hoef je geen schrik te hebben. ik ben nu bijna 2 weken bezig en geloof mij ik krijg em elke dag omhoog zonder problemen moet zelfs oplette dat ie niet omhoog gaat als er een chick in de gym is

Comment

Klinkt goed BigMike. Bedankt voor het delen.

Ik ga doseren met 2 of 3 porties per dag. 's morgens na het eten, 's middags na het eten, en 's middags voor de training.

Glucosamine heb ik al in huis, en ook Glutamine. (Denk dat ik er nog een pot multivitamine bijhaal, en biergisttabletten (tegen eventuele acne) om ook die dagelijks in te nemen)

Zodra ik de kuur af heb gemaakt ga ik eventueel weer aan de Creatine om het (eventuele) krachtverlies wat te compenseren.
          Last edited by Vale46NL; 22-03-2013, 20:10.

Comment

geen probleem zo te zien heb je alles wat je nodig hebt dan

Comment

puisten of iets dergelijks zal je er niet van krijgen
              maar uit eigen ervaring moet ik je vermelden dat je wel op je bloed moet letten
              want het word (in de volksmond)heel erg dun ,en als je dan een ongeluk krijgt zijn de bloedingen erg groot
              ben nu net klaar met een kuur d.bol van 8 weken maar die valt zwaarder als winstrol.... succes
              Remember the pain you feel today, will be the strenght you feel tomorrow!!!!!

Comment

Bedankt voor je reactie.

Ik zal mn vrouw de aardappels laten schillen. (Al eten we meestal pasta of rijst met kip en groente als avondeten)

Comment

Mike waarom adviseer je nou 50 terwijl wij tegen jou zeggen 40???

@ts gewoon 6 weken 40 mg per dag, goed eten en trainen, 90% kans dat je 0 bijwerkingen hebt op wat zere gewrichten na.

Comment

Winstrol niet opbouwen. Gewoon 6 weken op de zelfde dosis.
                    40 mg is voldoende.

acne is altijd een risico.
                    voordeel is dat je winstrol zo kunt stoppen. I.v.m korte ester
                    Chaka Chaka Boy

Comment

Originally posted by BigMike View Post
                      ik ben nu bezig met een winny kuurtje. gewoon vanaf het begin meteen op 50mg zette. alles in 1 keer s'ochtends. ga zeker ook glucosamine hale en begin daar een paar weken op voorhand mee. en voor je jongeheer hoef je geen schrik te hebben. ik ben nu bijna 2 weken bezig en geloof mij ik krijg em elke dag omhoog zonder problemen moet zelfs oplette dat ie niet omhoog gaat als er een chick in de gym is
                      Sukkel sukkel sukkel !

Anders link hem ff door naar jou topic

@ TS: niks doen op "big"mike.. hij heeft heel veel uitleg over zich heen gekregen en snapt het nog steeds niet !

Winny 6 weken op 40 mg zoals Tommyzz al aangeeft

Maarre ook jou redenatie bevalt me niet.. geen dbol omdat je te groot word ??

Comment

tevens de dosering in 1 keer in de ochtend nemen. en niet verspreid over de dag.
                        elke keer breekt de lever een bepaald percentage af.

Comment

omdat hij 40kg meer weegt als mij

Comment

50 is mogelijk , voor mensen boven de 100 kg.
                            Maar 40 is voldoende .

Zelfs knulletje draait op 40 , dus zou gewoon 40 doen
                            En idd , alles in de ochtend innemen

Comment

Originally posted by Hooligan View Post
                              Maarre ook jou redenatie bevalt me niet.. geen dbol omdat je te groot word ??
                              Yep. Ik weeg nu al 120kg (vanmorgen gewogen) en ben al vrij groot. Ik werk ergens waar het op gaat vallen, en in mijn privé omgeving gaat het ook opvallen, dus ik doe eerst dit.

Daar komt bij dat ik overal lees dat je van Dbol wel een hoop aankomt, maar ook bijna alles weer verliest, en dat de "winst" veel moeilijker is vast te houden. Dit schijnt bij Winstrol makkelijker te zijn, en wat je wint is spier, en geen vet of vocht.

En ik ga de adviezen opvolgen, en 40mg per dag doen, in 1x in te nemen na mijn ontbijt.

Bedankt voor de adviezen trouwens.

Ik ga het doen. Vlammen en knallen als een beest. Doe ik nu ook al, maar dit gaat me een handje helpen om helemaal te gaan als een banaan.

Ben benieuwd. Ik laat het wel horen.

Neem nu ff een weekje rust voordat ik begin. Ff een weekje cardio en veel slaap en geen gewichten. Wil zo fit mogelijk zijn als ik begin.
                              Last edited by Vale46NL; 23-03-2013, 13:05.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X