Winstrol only

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Nee, en nu nog 1x..:

Winstrol = Stanozolol en dat kan niet aromatiseren!
    Dus je hebt na de kuur ook geen aromatisering, aromatisering brengt na de kuur een negative feedback.
    Dat doet dit middel niet, Dus nakuren is BS..
    Het enige wat je bereikt met nakuren, is dat je langer bezig bent en dus ook meer spiermassa verliest.

Vandaar dat je de gewonnen spiermassa van Winstrol ook makkelijk kunt behouden.

Comment

Hej tnx knul, ja dat snapte ik wat betreft aromatisering. Maar ik dacht dat het alsnog wel een flinke inslag had op je natuurlijke test en dat er daarvoor misschien wat was, maar gewoon niks doen dus.

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
        Ben bijna 56.
        maakt niet uit ik haast 53
        Remember the pain you feel today, will be the strenght you feel tomorrow!!!!!

Comment

Kenne we geen bejaarden sectie maken? Ik ben dan nog maar een wurm van 35 maar wel al helemaal grijs aan de zijkanten. Wil d'r ook in
          een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Je zit er al bij Bruce... Lid sinds 2002 ouwe lul whaaaaahahaha

Comment

lol. ja ik ben momenteel oudste LID ja. iggy ook al lang.
              van oude, topgarde, is weinig over. mr symetrie, been, curiosio, snipke, en nog meer. ja er is leven na bodynet denk ik

Comment

haha. ineens moet ik denken aan de soap xenogear. man man wat een feest in die tijd. hij ging zo hard op zn bollen dat er meteen van alles bij moest. het kon niet op, dagelijks fotos onder het schemerlampie naast zn pentium 133+ amd single core. whahaha. einde vant liedje belandde hij int ziekenhuis. niet luisteren, mega opgefokt als iemand tegen hem in ging. hapte overal op. en werd nog nederlands kampioen ook met een of andere pc game.
                als je middag niks te doen heb zoek maar op xenogear

Comment

Originally posted by Dexie View Post
                  Vraagje die ik me bedacht, veel mensen denk dat nolva nodig is om weer op te starten, maar zoals ik lees en ook beredeneer is nolva na winny nutteloos (zie posts van knulletje). Maar is er wel iets om je natuurlijke test na zo'n kuurtje weer op gang te brengen? Of moet je dan denken aan zoiets simpels als een test booster?
                  ook veel mensen denken dat nolva is om je eigen test productie omhoog te krikken
                  zo werkt het ook niet.
                  Chaka Chaka Boy

Comment

Denk dat ik vrijdag begin.

Nog even een paar daagjes licht trainen en dan vlammen.

Helaas nog wel een klein pijntje in mn linkerschouder door een wat extreme shoulder press (voor mijn doen) van 90 kg tot failure, dus misschien is het beter nog een weekje te wachten?

Degene waarvan ik het krijg heeft trouwens Nolvadex en Clomid liggen, mocht dat nodig zijn, dus dat is ook afgedekt. Alleen denkt hij dat dat niet nodig tijdens of na de kuur. Maar goed. Je kan beter het zekere voor het onzekere nemen he. Tis tenslotte mn 1e x.

Na de kuur gewoon weer aan de creatine om krachtverlies te compenseren.
                    Last edited by Vale46NL; 26-03-2013, 18:26.

Comment

Met winny beginnen met zere schouder..... Ik kreeg tijdens winny altijd zere schouders. Zou die schouder alsnog jou was eerst tijdje rust gunnen en tot rust laten komen. Anders zijn je gains qua schouders zonder weg en helaasngebruik je ze met heel veel oefeningen dus kan alles zeer gaan doen(elke training)

Comment

Originally posted by Vale46NL View Post
                        Denk dat ik vrijdag begin.

Nog even een paar daagjes licht trainen en dan vlammen.

Helaas nog wel een klein pijntje in mn linkerschouder door een wat extreme shoulder press (voor mijn doen) van 90 kg tot failure, dus misschien is het beter nog een weekje te wachten?

Degene waarvan ik het krijg heeft trouwens Nolvadex en Clomid liggen, mocht dat nodig zijn, dus dat is ook afgedekt. Alleen denkt hij dat dat niet nodig tijdens of na de kuur. Maar goed. Je kan beter het zekere voor het onzekere nemen he. Tis tenslotte mn 1e x.

Na de kuur gewoon weer aan de creatine om krachtverlies te compenseren.
                        Lees post 46..

Comment

Ik moet het een paar maanden uitstellen ivm privéproblemen...

Comment

Gelijk heb je, het is niets waard als je kuurt met stress of problemen aan je kop..
                            Ik hoop voor jou dat je snel uit de problemen geraakt kerel.. Succes en sterkte.

Comment

Hehe alleen Bruce en ik zijn zo'n beetje over idd, de rest heeft een leven gevonden lol.

Xenogear, wat was dat een mannetje idd hehehehe.

OT:

Lekker uitstellen, nu heb je er niks aan idd.
                              In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                              Squat 230 kilo
                              Bankdrukken 137.5 kilo
                              Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Xeno was evengoed onder onze hoede. Allemaal meeleven met m en steunen en dan liep ie weer te schelden. Leek wel familie haha.
                                Ook ot: idd lekker uitstellen kan je schouder ook bijkomen

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X