Winstrol only

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik kan aan de gaatjes van mn riem wel voelen of ik te snel aankom. Als ik vet aankom kom ik als eerste daar aan namelijk.

En als ik bij mn maandelijkse weging naar mijn idee wat teveel aan ben gekomen, of als de riem wat te strak gaat zitten doe ik altijd een tijdje wat extra cardio na de training. Minuutje of 30. Maar dat wil ik zo weinig mogelijk doen om de calorieen die ik eet te benutten voor spiergroei.

Doe normaal gesproken alleen voor de training een minuutje of 10 min lichte cardio om op te warmen.

Maar ik zal een fotootje voor mezelf maken, en dan over 6 of 7 weken nog 1.
    Last edited by Vale46NL; 24-03-2013, 15:31.

Comment

Ik zal ook nog eens heel eerlijk uitleggen waarom ik dit ga doen:

ik ben 36, gainen gaat langzaam. Als ik 20 was geweest had ik het nog niet gedaan na 3 jaar trainen. Vroeger (16 jaar geleden) heb ik met jongens (kameraden) getraind die wel kuurtjes deden. Maar ik was toen al vrij groot en sterk dus ik zag het nut er niet van in. Die jongens waren zelfs na hun kuurtjes kleiner dan mij... Heb bijvoorbeeld van mn 20e tot nu nooit ruzie gehad. Dat haalden mensen zich niet in hun hoofd. En ik was en ben er ook nooit naar op zoek. Dat geeft een beetje een idee hoe ik eruit zie en hoe ik ben.

Echter vind ik mezelf nu oud worden, en ik wil alsnog een lichaam hebben waar ik trots op ben voor mn 40e. Niet dat ik dat nu niet ben, maar ik vind dat het beter kan, anders ging ik niet 5x per week pompen in de sportschool. En ik ben nu al 3 jaar zo verschrikkelijk gemotiveerd en wil een sprong maken. Simple as that. Ik doe het liever nu, voordat het niet meer kan. Omdat mn lichaam het straks misschien niet meer toelaat. De tijd gaat snel!!! En als ik echt iets wil met mijn doelstelling heb ik niet heel veel tijd meer. Voor mijn gevoel.

Herstel duurt langer waardoor ik afgeremd word, ik heb soms kleine pijntjes hier en daar, en de jaren gaan tellen.... Dus misschien geeft dit mij net dat beetje extra wat ik nodig heb.

Comment

Je bent nog n broekie hoor.. hahaha.

Comment

Ja.. Maar ik heb de grootste fout van mn leven gemaakt door niet vanaf mn 18e non stop door te trainen... Het waren periodes... Daar heb ik zo'n spijt van he...

Ik blijf nu trainen tot ik niet meer kan. Tot mn lichaam op is.

Het maximale uit jezelf halen is het leukste wat er is. Alleen had ik het vroeger te druk met andere dingen, en was ik niet zo gemotiveerd als nu. Vrouwen en feest vieren was toen belangrijk. Ben nu op een leeftijd dat dat minder belangrijk is. Alhoewel... Vrouwen blijven leuk.

Deze sport is nu belangrijk voor me. Het enige wat leuker is is sex.

Pompen in de sportschool is het mooiste wat er is. Heerlijk.

Hoe oud ben jij dan Knulletje? Ik neem aan dat jij wel een beetje begrijpt hoe ik me voel als je mijn motivatie leest? Hahaha.
          Last edited by Vale46NL; 24-03-2013, 16:11.

Comment

Succes man komt goed met jou
            wanneer plaats je is fotos dan
            Wanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beter.

Comment

Ben bijna 56.

Comment

Originally posted by blocktoblock View Post
                Succes man komt goed met jou
                wanneer plaats je is fotos dan

Ben ik niet zo'n fan van... Foto's van mezelf op internet zetten.

Straks word ik herkend per toeval.

Ik ga wel n logje maken met n wekelijkse update, en over wat ik voel en ervaar. Of als ik vragen heb.

Heb nog een heel klein pijntje in mn rechter schouder, van de week iets te zwaar gegaan met shoulder press (herstel duurt langer op je 36e ) maar als dat weg is ga ik ervoor. Ben al begonnen met multivitamine, biergisttabletten en glucosamine te slikken.

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
                  Ben bijna 56.
                  Ik hoop dat ik ook tot mn 56e gemotiveerd kan blijven en dan nog train. Respect!

Comment

ps: ik heb afgelopen paar jaar hier al meer rondgestruind op zoek naar info, en jij weet er veel van zag ik al. Mooi dat je mensen adviseert en helpt. Jammer dat ze niet allemaal luisteren.

Zal hun leeftijd zijn... Hahaha.
                    Last edited by Vale46NL; 24-03-2013, 16:32.

Comment

Ben bijna 56.
                      had ik je niet gegeven kerel (wat ik zie op profiel foto)
                      Chaka Chaka Boy

Comment

Nog een vraagje;

Ik weet dat je cholesterol en bloeddruk omhoog gaan tijdens een Winstrol kuur.

Kan iemand me vertellen hoe lang het duurt dat die waardes terug naar normaal gaan na de kuur?

Heb wel wat gezocht, maar geen echt goed antwoord gevonden wat dat betreft.

Comment

Originally posted by tommyzz View Post
                          had ik je niet gegeven kerel (wat ik zie op profiel foto)
                          Is toch n foto van November... Ben nu iets flinker.

Comment

Originally posted by Vale46NL View Post
                            Nog een vraagje;

Ik weet dat je cholesterol en bloeddruk omhoog gaan tijdens een Winstrol kuur.

Kan iemand me vertellen hoe lang het duurt dat die waardes terug naar normaal gaan na de kuur?

Heb wel wat gezocht, maar geen echt goed antwoord gevonden wat dat betreft.
                            Nee Winstrol zorgt meer voor de afname van het goede cholesterol, de bloeddruk daar doet het niet zo veel mee hoor.
                            Door zn korte halvewaardetijd zal het snel weer normaal zijn.

Comment

Nee Winstrol zorgt meer voor de afname van het goede cholesterol, de bloeddruk daar doet het niet zo veel mee hoor.
                              Door zn korte halvewaardetijd zal het snel weer normaal zijn.
                              Bedankt.

Comment

Vraagje die ik me bedacht, veel mensen denk dat nolva nodig is om weer op te starten, maar zoals ik lees en ook beredeneer is nolva na winny nutteloos (zie posts van knulletje). Maar is er wel iets om je natuurlijke test na zo'n kuurtje weer op gang te brengen? Of moet je dan denken aan zoiets simpels als een test booster?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X