Tja. Met dit probleem moet ik mn koppie er de komende maanden even goed bijhouden... hopen dat t snel voorbij is en ik daarna verder kan. Ben dan toch alleen dus dan ga ik ervoor.
Winstrol only
Collapse
X
-
Vandaag begonnen met 40mg e.d voor 6 weken.
Goed eten, veel slapen, en 6x per week trainen.
Laat wel horen hoe t gaat.
Ben (volgens mij) blessurevrij begonnen. Hopen dat t zo blijft. Ben al een week of 8 volledig pijnvrij... Deze 1e week beetje rustig aan en dan vnaf volgende week records verbreken hopelijk.Last edited by Vale46NL; 15-07-2013, 11:25.
Comment
-
Ach ja. Deel wel gewoon wat ik meemaak...
Was de afgelopen 2 maanden wel 7 kilo verloren ivm stress en slecht/ matig eten. Wel hard getraind, maar dat schiet dan niet op natuurlijk... Weeg nu (gisteren) 113.
Vanmidag nog maar even flink inslaan bij de Lidl, was nogal onverwacht dat ik begon, dus heb niet heel veel in huis.
Maar goed. Ik dacht fuck it! Ben nu rustig, en de stress is weg, dus ik ga ervoor.Last edited by Vale46NL; 15-07-2013, 11:49.
Comment
-
-
Originally posted by frankey View Postje weegt 113 kilo ??? stats ?
In de OP stond dit;
Benchen doe ik zo'n 110kg x8 x4 (nu 100)
Squatten 140kg x8 x4 (nu 120)
Legpress (schuin) 300kg x8 x4 (nu 260)
Legcurls 140kg x8 x4 (nu 120)
Dumbell press schuin 38kg (per dumbbell) x8 x4 (nu 40)
enzovoorts, zijn ff wat voorbeelden
Last edited by Vale46NL; 15-07-2013, 12:52.
Comment
-
3e dag nu. Af en toe wat hoofdpijn/ druk op mn hoofd. Voor de rest voel ik niks raars en heb ik nergens last van.
Gisteren bij het trainen ging het wel beroerd. Borst, Triceps en kuiten gedaan... Was wat slapjes met name met borst... Maar dan kan ook door de hitte gekomen zijn. Zal ook nog wel n paar (4 tot 6?) dagen duren vooraleer ik echt iets " merk".
I'll keep u posted.Last edited by Vale46NL; 17-07-2013, 08:04.
Comment
-
Morgen dag 7. Vooralsnog merk ik er weinig van. Ben wel erg vrolijk en zit erg goed in mn vel. Of t door de winnie komt weet ik niet.
Morgen borst trainen... eens kijken of ik dan kracht toename merk. Vandaag een semi rustdag gehad. Alleen beetje biceps gedaan... had wel wat meer pomp dan normaal met weinig gewicht.
Ik eet extreem goed en gezond. Zit op ongeveer 4000kcal. 320gr eiwit en 500 koolhydraten. Laag in vet. Vet haal ik uit cashewnootjes en notenmix.
Comment
-
Ps: editten wil niet meer:
Vanmorgen gewogen. Woog vanmorgen om half 10 117. Maar had toen al ontbijtkoek, brinta, pangafilet een banaan en een shake op. Gewicht kijk ik maar niet naar. Ga wel op de spiegel af. Heb hetvidee dat mn gewicht ivm het weer nogal schommelt... vorige week had ik een dag dat ik 114 woog namelijk.
Ben vanaf vandaag ook op 50mg gaan zitten. 5 dagen 40mg gedaan, nu 2 dagen 50mg en vervolgens dan 4 weken en 2 dagen 50mg en dan de laatste 5 dagen weer 40mg. Zijn ze precies op.Last edited by Vale46NL; 20-07-2013, 22:11.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...2 dagen geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
4 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
6 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...1 week geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-