Ga je ook een logje bijhouden op dit forum?
Winstrol only
Collapse
X
-
Dat wil ik wel doen ja.
Nog een kleine toevoeging op mijn laatste post:
Een paar kilo (SPIER) winnen en wat vet verbranden is al mooi genoeg. Op mijn leeftijd is dat al lastig genoeg namelijk.
Als ik aan het einde van de kuur 122 kilo zou zijn, en wat vet kwijt zou zijn, dan zou ik het al mooi vinden. Als ik bijvoorbeeld 2 kilo zou winnen en vet zou kwijtraken zou dit betekenen dat ik netto meer dan 2 kilo SPIEREN gewonnen zou hebben omdat er vet weg is. Er is dus in de plaats van het vet spiermassa bijgekomen aan gewicht.Last edited by Vale46NL; 23-03-2013, 13:18.
Comment
-
Als ik 4 kilo spier zou winnen in 6 weken zou dit zeer fraai zijn. Daar doe je normaal een jaar over...
Edit; en ik verwacht er ook niet teveel van. Dan kan het alleen maar meevallen he.
Ik ga gewoon mn best doen. Geen alcohol (drink ik zowieso bijna niet), goed eten (iets meer dan waar ik normaal gains mee maak), goed rusten en niet KAPOT trainen. Dus blessurevrij blijven.Last edited by Vale46NL; 23-03-2013, 13:27.
Comment
-
Originally posted by Vale46NL View PostAls ik 4 kilo spier zou winnen in 6 weken zou dit zeer fraai zijn. Daar doe je normaal een jaar over...
Edit; en ik verwacht er ook niet teveel van. Dan kan het alleen maar meevallen he.
Ik ga gewoon mn best doen. Geen alcohol (drink ik zowieso bijna niet), goed eten (iets meer dan waar ik normaal gains mee maak), goed rusten en niet KAPOT trainen. Dus blessurevrij blijven.
Meestal wordt je er loei sterk van en krijg je een hardere look waardoor je droger lijkt.
kwa massa is het minimaal. Aantal kilo's is wel mogelijk.
voor de rest is het een fijn middel ( feel good steroïde )Chaka Chaka Boy
Comment
-
Originally posted by brillant View Postpuisten of iets dergelijks zal je er niet van krijgen
ging aan winny inject van zambon. de toppers. paar weken later kreeg ik de volle laag dat het fake zooi was omdat hij onder de puisten zat.
dudes, als je met hormonen klooit kan je altijd puisten krijgen. de een niks, de ander te tyfus. zo krijg ik van 4 tabletten proviron 50mg een half jaar lang mn hele rug onder de pukkels.
dus be warned.een dag niet geleefd..... dan ben je dood
Comment
-
Originally posted by tommyzz View Post4 kilo voor een winstrol only is wel veel,
Meestal wordt je er loei sterk van en krijg je een hardere look waardoor je droger lijkt.
kwa massa is het minimaal. Aantal kilo's is wel mogelijk.
voor de rest is het een fijn middel ( feel good steroïde )een dag niet geleefd..... dan ben je dood
Comment
-
Originally posted by Vale46NL View PostEen paar kilo (SPIER) winnen en wat vet verbranden is al mooi genoeg. Op mijn leeftijd is dat al lastig genoeg namelijk.een dag niet geleefd..... dan ben je dood
Comment
-
We zullen het wel zien. Kilo's interesseren me ook niet zo heel veel hoor. Ik weeg me maar 1x per mnd ofzo.
Voor de rest ga ik altijd op de spiegel af. En dat gaat vrij goed zo.
Ik eet vrij veel (gezond voedsel) en hou alleen in de gaten of mn buikje niet te dik wordt. En als dat wel zo is doe ik af en toe wat cardio na mn training.Last edited by Vale46NL; 23-03-2013, 20:07.
Comment
-
Originally posted by bruce View Postgeloof me vale, als jij 3kg verliest en daarvan geen spier en je spieren gaan er harder uit zien, lijk je in je nakie stuk groter. kijk in de spiegel, ga niet uit van een kalere weegschaal
dat is ook weer een voordeel van winstrol.Chaka Chaka Boy
Comment
-
Weet ik niet. Hebben we bij de sportschool 3 jaar geleden voor het laatst gemeten. En toen was ik net weer begonnen.
Ik ga af op de spiegel en weeg me 1x per maand oid. Ben wel vrij groot... Altijd al een sportief en sterk lichaam gehad. Krijg ik ook wel eens opmerkingen over. Hahaha. Ben nu een half jaar serieus aan het bulken, en ik gain behoorlijk. Dat is ook nog een reden dat ik de kuur heel misschien nog wel heel even uitstel. Maar dat overleg ik van de week nog even met degene die het voor me regelt.
Ik eet veel zalm, haring, biefstuk, ongezouten cashewnoten, notenmix, brinta, shakes, volkoren brood, kipfilet, eieren, kwark, pasta en rijst. Eet niks ongezonds eigenlijk. Ja. 1x per maand een bak chips (net gehad) en 1x per 2weken een pizza of patat oid. Geen of heel weinig alcohol. Misschien 2 bierjes per 2 weken. Heb nu bijv. Al een maand geen druppel drank aangeraakt.
Vind mn vetpercentage nu ook niet zo heel belangrijk. Ik ben niet dik, laten we het zo zeggen, en ik bulk nog wel een tijdje door. Heb alleen een klein onderbuikje door het bulken, en die heb ik onder controle. Hahaha. Als ik een paar weken flink zou cardio-en en mn voeding aanpas, zou je de abs wel kunnen zien.
Ik blijf gewoon op de spiegel afgaan.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...2 dagen geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
4 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
6 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...1 week geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-