Winstrol only

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

ja maar praatjes vullen geen gaatjes, ook niet de gaatjes van de dames

ontopic: ja je kan idd naar je huisarts gaan en zeggen dat je anabolica gebruikt hebt en dat je graag lichaamswaardes gecontroleerd wil hebben...
    ik weet dat er huisartsen zijn die dan eerst zeggen dat dat niet nodig is enz en dat je moet stoppen....vergeet niet dat een huisarts geen verstand heeft van anabolica!!! zeker niet op BB niveau!
    Zeg dan gewoon dat je een test eist want officieel is hij verplicht je te helpen...je doet immers niks crimineels..

de mijne gaf me vroeger altijd een leeg blaadje en kon ik zelf alles aanvinken wat ik gecontroleerd wilde hebben
    Maar gewoon open kaart spelen is het beste...dan zet hij in de computer welke middelen je gebruikt enz...kan altijd in je voordeel werken indien er eens iets is bijv..

Comment

Misschien doe ik dat idd wel ff bij de huisarts. Hij mag toch niks doorvertellen.

Ik heb deze week al een paar keer dingen tegen mensen gezegd waarvan ik later dacht: oooops! Op zich wel grappig want echt schokkend was het niet. Ik ben zowieso al een prater en een mafkees, maar dit maakt het nog wat erger... hahaha. Ik weet niet meer wie het zei, maar diegene zei in dit topic dat winny een feel good steroide is... nou dat is het zeker.

Tenminste vooralsnog wel.
      Last edited by Vale46NL; 25-07-2013, 21:02.

Comment

kwa feelgood is test naar mijn idee koning haha, maar zou idd f naar dokter gaan en eens kijken wat hij zegt...
        tis voor je eigen bestwil....better safe then sorry

Comment

Originally posted by Anabolicdude View Post
          Ik heb niet het hele topic doorgelezen, maar het is een misverstand dat winstrol je axis niet onderdrukt....het onderdrukt je axis niet zo zwaar als test ofzo, maar onderdrukt wel degelijk..AD
          Ken geen middel die niet onderdrukt
          ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
          We like it
          ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Comment

Had een onderzoek gelezen dat winstrol na 8 dagen 40 mg al onderdrukt. Daarom snap ik ook niet waarom er vaak wordt gezegd, nakuur niet nodig...
            Hard work, beats talent.

Comment

Zit nu einde week 4...

Mensen in de sportschool beginnen al te kijken zo van huh.. wtf. Dat gaat snel! Hahaha. Gaat dus goed.

Bankdrukken nu 135 kilo 4x. Dat is dus zo'n 25 kilo meer dan aan het begin van de kuur.

Legpress schuin (zonder ketting) 340kg van de week. 40kg!!! Meer dan eerst.

Ik had de benen zo zwaarvgetraind van de week dat ik savonds niet meer kon lopen. No shit.

Eigenlijk tot gisteren geen sides gehad. Gistermiddag kreeg ik wat hartkloppingen... soort van adrenalinegevoel ofzo. Heel apart. Voelt niet zo lekker. Heb het nu nog (24u later). Heb toevalligerwijs laatst ook het 2e potje winny aangebroken... zou het kunnen zijn dat het 2e potje hoger gedoseerd is ofzo?

Comment

Originally posted by Vale46NL View Post
                Zit nu einde week 4...

Mensen in de sportschool beginnen al te kijken zo van huh.. wtf. Dat gaat snel! Hahaha. Gaat dus goed.

Bankdrukken nu 135 kilo 4x. Dat is dus zo'n 25 kilo meer dan aan het begin van de kuur.

Legpress schuin (zonder ketting) 340kg van de week. 40kg!!! Meer dan eerst.

Ik had de benen zo zwaarvgetraind van de week dat ik savonds niet meer kon lopen. No shit.

Eigenlijk tot gisteren geen sides gehad. Gistermiddag kreeg ik wat hartkloppingen... soort van adrenalinegevoel ofzo. Heel apart. Voelt niet zo lekker. Heb het nu nog (24u later). Heb toevalligerwijs laatst ook het 2e potje winny aangebroken... zou het kunnen zijn dat het 2e potje hoger gedoseerd is ofzo?
                hartkloppingen van winstrol?
                SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET

Comment

Tja. Ik weet niet precies wat t is... voelt iig wat vaag..

Zou t misschien van het extreem zwaar trainen komen misschien... of vermoeidheid ofzo...

Ik weet niet zeker of het hartkloppingen zijn maar t voelt als een soort van adrenalinestootjes oid...

Kijk het nog wel 1 of 2 dagen aan... als het niet weggaat stop ik. Neem nu weer 40mg vanaf vandaag ipv 50. Misschien helpt dat.
                  Last edited by Vale46NL; 08-08-2013, 12:43.

Comment

Pak ook direct ff 2 dagen rust voor de zekerheid. En kijk daarna wel verder... train meestal 3 dagen op en 1 af. Afgelopen dagen wel heeeeel hard en heeel zwaar getraind dus misschien komt het daardoor.

Comment

• Als ik lees wat bij jou de bijverschijnselen zijn in jee eerdere posts,,betwijfel ik of je winstrol hebt!
                      In ieder geval geen verkeerde progressie,25 kg meer op de bench.
                      DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Tja, ik ben eigenlijk ook best verbaasd. De kerel waarmee ik train helpt me ook goed en motiveert me goed (weet dat ik een kuurtje doe).

Ik moet ook zeggen; en dat wordt vaker gezegd, en is bij mij eerlijkheidshalve ook wel een beetje het geval;

ik heb nu 5 weken geen druppel alcohol aangeraakt, geen enkele snack, geen (makkelijke of ie**************** ongezonde) tussendoortjes, alleen maar kip, rijst, broccoli, bloemkool, brinta, ontbijtkoek, eieren (soms wel 8 per dag), kwark, shakes, cashewnoten notenmix en water gehad, en hou me heel erg strikt aan mn eetschema, en ik denk dat ook dat heel erg meehelpt. Ik eet ook gewoon nét even wat meer, beter en schematischer.

Ik wou voorheen hier en daar nog wel eens een biertje pakken bij een feestje of BBQ ofzo, 1x in de 2 weken bijv., maar laat dat nu achterwege, en dat helpt enorm.

Dus wat ik bereik komt zeker niet alleen door de winnie.

Maar ik blijf nu toch zo leven. Dit bevalt me veel beter. Ik dacht dat ik goed en gezond at, maar hoe ik het nu doe is het pas echt zoals het hoort...

Misschien wel sneu dat ik daar nu pas achterkom, maar goed.
                        Last edited by Vale46NL; 08-08-2013, 13:56.

Comment

• Wel eerlijk van je,maar dat is vaak het geval.
                          Beter eten,slapen en vooral trainen tijdens de kuur bepaalt vaak voor een groot deel de progressie.

En na de kuur wordt de motivatie minder en verliezen heel veel de gains,terwijl het belangrijkste na de kuur begint!

Goed bezig in ieder geval en volhouden zo!
                          DIVIDE ET IMPERA

Comment

• En dan vergeet ik nog te noemen dat ik 4 stuks fruit per dag eet... Meloenen, bananen, Mango's, mandarijnen, kiwi's... En ik neem ook noten mee naar mn werk. Deed ik eerst ook niet.

Collega's kijken me dom aan als ik een zak van 150g cashewnoten wegvreet, maar goed. Boeit me niet.

Edit; en REKEN maar dat ik gemotiveerd blijf... Tot op het BOT!

Comment

• Originally posted by Vale46NL View Post
                              Tja, ik ben eigenlijk ook best verbaasd. De kerel waarmee ik train helpt me ook goed en motiveert me goed (weet dat ik een kuurtje doe).

Ik moet ook zeggen; en dat wordt vaker gezegd, en is bij mij eerlijkheidshalve ook wel een beetje het geval;

ik heb nu 5 weken geen druppel alcohol aangeraakt, geen enkele snack, geen (makkelijke of ie**************** ongezonde) tussendoortjes, alleen maar kip, rijst, broccoli, bloemkool, brinta, ontbijtkoek, eieren (soms wel 8 per dag), kwark, shakes, cashewnoten notenmix en water gehad, en hou me heel erg strikt aan mn eetschema, en ik denk dat ook dat heel erg meehelpt. Ik eet ook gewoon nét even wat meer, beter en schematischer.

Ik wou voorheen hier en daar nog wel eens een biertje pakken bij een feestje of BBQ ofzo, 1x in de 2 weken bijv., maar laat dat nu achterwege, en dat helpt enorm.

Dus wat ik bereik komt zeker niet alleen door de winnie.

Maar ik blijf nu toch zo leven. Dit bevalt me veel beter. Ik dacht dat ik goed en gezond at, maar hoe ik het nu doe is het pas echt zoals het hoort...

Misschien wel sneu dat ik daar nu pas achterkom, maar goed.
                              Moet zeggen dat ik dat ook had bij mijn winstrol kuurtje, leef en eet nu nog stricter als voorheen. Niet erg toch als je daar nu achter komt. Goed juist dat je er achter komt en er wat mee kunt doen. Gaat in ieder geval lekker als ik het zo lees. Keep it up!!
                              'Aut Viam Inveniam, Aut Faciam'

Comment

• Hahaha. ben zelfs al 2x met een collega in de pauze naar de Jumbo geweest voor noten en fruit... Omdat ik dreigde te snel door mn eten heen te zijn... Ghehehe.

Last edited by Vale46NL; 08-08-2013, 14:07.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X