Originally posted by Iguana
View Post
Uitleg GHRP-6 (GHRH)
Collapse
X
-
Ja helemaal eens met iggy. De lullos van 18 die op school biceps lopen te showen na een ug kuur die te makkelijk is te krijgen vinden dit natuurlijk helemaal snoep om te lezen. Ook mijn water loopt in m'n mond en alle bijwerkingen vind ik geweldig om te lijden in de veronderstelling dat het dan goed gaat haha. Aldus een zwetende broes
Missch. Hele als sectie afgeschermdeen dag niet geleefd..... dan ben je dood
Comment
-
Is ook helemaal waar, en om die reden heb ik ook niet geplaatst.
Hoe het te reconstrueren, doe je dat fout: kun je het weggooien!
Hoe het te gebruiken, doe je dat fout: werkt het voor geen meter!
Hoe te bewaren, bewaar je het fout is het heel snel gedegradeerd!
Hoe te combineren, als je dat fout doet kun je het ook weggooien!
Hoe te berekenen hoeveel je nodig hebt van beide!
De personen die er aan beginnen of al aan begonnen zijn, hebben deze punten al wel aangereikt gekregen.
Daar ik weet dat deze dit wel aankunnen en er serieus mee omgaan.
Ook deze peps zijn geen speelgoed waar je mee kunt klooien, daar je wel met je eigen hormoon huishouding bezig bent. De combinatie zoals die jullie gebruiken mag je beschouwen als de sterkste die er zijn.
Natuurlijk weet ook ik dat er anders altijd wel beachboy's zullen zijn die het willen proberen.
Maar zelfs online kun je heel moeilijk vinden hoe je er mee om moet gaan, en daarbij komt dat er niet zoveel logjes van zijn. Dat heeft ook weer zn reden, omdat ook deze niet precies wisten hoe en wat...
Dus de logjes zijn niet compleet of ze hebben de kuur niet afgemaakt omdat het allemaal te zwaar werd, of door foutief gebruik er mee zijn gestopt omdat het niets deed.
Comment
-
Originally posted by quibus View PostRuud wat gebeurt er als je alleen peps neemt zonder kuur?
Gain je dan ook nog flink of valt dat tegen?
Jd zou het dan na je kuur bv kunnen nemen of tijdrns bv jr nskuur of denk ik nu te simpel/dom?
Maar je moet niet vergeten dat het ook hyperplasie (spiercelvermeerdering) meebrengt, dus wat is dan je conclusie?
Juist je maakt deze nieuwe spiercellen ook weer volwassen en groot door/met de steroiden (hypertrofie)
Dus je word groter dan je ooit geweest bent of zal worden zonder deze.
Ook nieuwe spiercellen kunnen weer afsterven als je ze niet aanzet tot groei. Vandaar dat het beter en sneller werkt in een goede kuur. Het voordeel van de peps is ook dat je steroiden beter werken en je ongevoeliger word voor insuline. Aangezien insuline (ook die van jezelf) een opslag hormoon is, en deze zich ook tegen je kan keren als het word vrijgegeven en je zodoende vetter kan maken. Daar heb je dus dan geen last van.
Ook zorgen de peps voor n hoger IGF gehalte, dus je gaint makkelijker met de steroiden tijdens het gebruik.
Het antwoord op je vraag zie je eigenlijk hier al staan,
Maar, ja je gaint ook aardig maar niet in vergelijking als je het stackt met steroiden.
Comment
-
Originally posted by Optimus Prime View PostDe kans op kanker neemt toch ook sterk toe omdat er sprake is van celvermeerdering? dus als je kwaadaardige cellen ergens in je lichaam hebt zitten waar je geen weet van hebt zal dit natuurlijk ook sterk gaan toenemen?!
Lijkt dan toch een beetje op Russisch roulette toch?
Comment
-
Spiercel-vermeerdering! Die je ook niet krijgt als je op je reet blijft zitten, maar moet trainen ervoor.
Het is geen exogene HGH het is een peptide die je eigen GH activeert en verhoogt uit je eigen hypofyse.
Het is ook niet wetenschappelijk bewezen dat HGH dat doet, net zoals de verhalen over een groeihormoon buik.
Bewezen is dat de oude en snelle exogene IGF-1 dat wel deed omdat deze zo snel was en dus alle receptoren aansprak die deze tegenkwam. Nu met IGF-1Lr3 (long) is dat ook weer verleden tijd, daar deze nu ook tijd heeft om naar spier receptoren te zoeken.
Maar om te zeggen dat je niet weet of je gezond bent?
Ik ga altijd even naar de huisarts voor n onderzoek voor ik aan n kuur begin (prostaat, lever, nieren, hart, longen en ik laat bloed trekken) En tijdens doe ik dat ook.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 hour ago -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...3 uur geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
1 day ago -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
4 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...4 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment