Wat zijn de 'gevaren' kuren met hoog vp?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Iron Mind View Post
    En ik maar denken dat je ook gewoon hyperplasie van vetcellen kreeg als je bf boven de 15-20% uit zou komen. Dat schijnt dus wel mee te vallen.
    Er bestaat een "critical fat cell size hypothesis" die ervan uitgaat dat vanaf een bepaald 'kritisch punt' (wanneer de vetcellen tot een bepaald punt 'gevuld' zijn) nieuwe cellen gegenereerd worden om de overtollige energie (vet) in op te slaan. Maar een menselijk lichaam kan vaak meer energie opslaan dan men denkt en dat punt ligt dan ook vrij hoog (is geen vast percentage voor te noemen want elk lichaam zit hormonaal anders in elkaar).

Comment

Originally posted by aktito View Post
      Er bestaat een "critical fat cell size hypothesis" die ervan uitgaat dat vanaf een bepaald 'kritisch punt' (wanneer de vetcellen tot een bepaald punt 'gevuld' zijn) nieuwe cellen gegenereerd worden om de overtollige energie (vet) in op te slaan. Maar een menselijk lichaam kan vaak meer energie opslaan dan men denkt en dat punt ligt dan ook vrij hoog (is geen vast percentage voor te noemen want elk lichaam zit hormonaal anders in elkaar).
      Ja, dat zal best. Het is nooit zwart-wit, maar altijd grijs. Dat wordt tot nu toe altijd wel bevestigd haha.
      "Straight outta gym"

Comment

Originally posted by Hooligan View Post
        Weet niet wie en wat jij er nou bij wil halen kerel maar fuck jersey Shore, Fuck Ronnie en fuck dit soort voorbeelden..

En wat betreft Jarno Hams.. zou maar snel stil zijn waar die jongens mee bezig zijn snap jij toch niet !

BTw

AAS ben je nog niet klaar voor kan ik je nu al vertellen..

Wees slim en denk er pas weer aan zodra je vp lager is dan 15 % en je kennis hoger is dan 15 %
        Wat nou Hooligantje, Roid rage? ten eerste weet je niet eens wat mijn vp is, en ten tweede weet jij de ballen niet van mijn verstand van AAS.
        Ik open gewoon een topic waar veel in gediscuseerd wordt, en enige wat jij kan doen is deze shit Bashen!
        Hard work, beats talent.

Comment

Originally posted by erjede View Post
          Wat nou Hooligantje, Roid rage? ten eerste weet je niet eens wat mijn vp is, en ten tweede weet jij de ballen niet van mijn verstand van AAS.
          Ik open gewoon een topic waar veel in gediscuseerd wordt, en enige wat jij kan doen is deze shit Bashen!
          Hey man, ik ben het beste voorbeeld van kuren zonder voorkennis hier..ik was zowat 18 toen ik voor mijn eerste kuur ging en ben nu 27..test deca diana..bij mij is het goed afgelopen gelukkig maar, wat ik wil zeggen is hooligan probeert jou te beschermen. Tuurlijk ben jij vrij om te doen wat je wil maar, anderen als voorbeeld nemen is niet goed, jou lichaam moet het verwerken. Pas na 10 jaar snap ik het gebeuren (zo ongeveer).

Om een lang verhaal kort te maken, als je echt wilt kuren moet je er heel wat voor over hebben. Its a life-devotion bro.

Je lever moet alle steroiden verwerken en als je bijvoorbeeld aan de alcohol gaat tijdens een kuur heb je veel meer kans op aromatisering>gynaecommastie (bitch tits).

Al heb je hier geen last van, alsnog is het verstandig om je VP% te verlagen zodat je meer uit je kuur haalt. Quibis zegt het al, je groeit veel meer aan spiermassa als je VP% laag is. Buikvet vooral is een oestrogeen machine, hoe minder hoe beter tijdens een kuur.

Ik wil je niet tegenhouden makker, ik ben een voorstander van doping in sports maar, het lijkt mij verstandiger om je meer in de zaak te verdiepen. Dat is wat Hooligan bedoeld in Hooligan taal of niet Hoolie?

Comment

Topic starter heeft nou de subtiele en de minder subtiele benadering aangeboden gekregen. Beide adviezen lijken me duidelijk daarin..

En mocht de vraag gesteld worden puur uit "informatief" oogpunt dan weten we nu hoe of wat.
            "Straight outta gym"

Comment

Ja roid rage omdat ik ook niet weet wat ik moet gebruiken :P

Jou Vp is hoger dan 15 % ! Je verstand van AAS is lager dan 15 %, heb ik je in de vorige post toch ook al verteld ??

In dit topic word weinig gediscuseerd, er word jou info gegeven die jij nog niet verdiend hebt

Wens je veel plezier beachboy, weer een mafkees die AAS aan een slechte naam helpt !

@ HD: ja zoiets is wel het verhaal.. alleen neem ik er de moeite niet voor

Comment

@Erjede, ik kan me ergens wel voorstellen dat Hooligan fel reageert op iemand die 'Ronnie van Jersey Shore' als een voorbeeld aandraagt .
                Maar wil je ook echt zelf gaan kuren op hoog vet% of is het gewoon iets wat je jezelf afvraagt? Krijg namelijk meer het idee dat je gewoon benieuwd bent 'of het zo is' en jezelf dingen afvragen is altijd goed !

Comment

Topic zegt het al, op DBB zie ik vaak dat ze altijd streng afraden om te gaan kuren met een hoog vp, maar wat zijn nou eigenlijks daar de gevaren van?
                  En jij neemt raad van dbb aan?
                  Zowiezo zitten er aan steroids gevaren, en met een overgewicht zou ik zowiezo al zorgen maken om je hart.
                  "You are what you eat..."
                  That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Ja roid rage omdat ik ook niet weet wat ik moet gebruiken :P

Jou Vp is hoger dan 15 % ! Je verstand van AAS is lager dan 15 %, heb ik je in de vorige post toch ook al verteld ??

In dit topic word weinig gediscuseerd, er word jou info gegeven die jij nog niet verdiend hebt

Wens je veel plezier beachboy, weer een mafkees die AAS aan een slechte naam helpt !

@ HD: ja zoiets is wel het verhaal.. alleen neem ik er de moeite niet voor

Wie zijn er dan die AAS aan een goede naam zouden moeten brengen?
                    Purist
                    Verzuren zonder kuren
                    ...ilse weet alles...

Comment

Originally posted by R2D2 View Post
                      Wie zijn er dan die AAS aan een goede naam zouden moeten brengen?

Jongens die weten wat ze doen, hoe t moet en die er ook aan toe waren toen ze begonnen

en niet diegene die zo snel mogelijk dat beachboy lichaam wil hebben en daarvoor zoveel mogelijk en zo snel mogelijk kuurt..

vaak ook de jongens die na 2 maand roepen dat het spul niet goed was omdat ze afvallen

Comment

Jongens die weten wat ze doen, hoe t moet en die er ook aan toe waren toen ze begonnen

en niet diegene die zo snel mogelijk dat beachboy lichaam wil hebben en daarvoor zoveel mogelijk en zo snel mogelijk kuurt..

vaak ook de jongens die na 2 maand roepen dat het spul niet goed was omdat ze afvallen
                        Na een dbol only kuurtje
                        installing muscles....please wait

Comment

Originally posted by Sander1989 View Post
                          Na een dbol only kuurtje
                          IDD!

En dan was ik nog vergeten dat sommigen op zo n dboll kuurtje een kilotje of 8 pakken..

waarvan ze er 7 weer afvallen omdat het vocht en vet is

Maarja tegenwoordig zijn ze 17 jaar en weten ze alles he want het staat op google

Comment

IDD!

En dan was ik nog vergeten dat sommigen op zo n dboll kuurtje een kilotje of 8 pakken..

waarvan ze er 7 weer afvallen omdat het vocht en vet is

Maarja tegenwoordig zijn ze 17 jaar en weten ze alles he want het staat op google
                            Ja inderdaad zie nu ook weer veel vochtkoppen in de sportschool die wat echt net begonnen zijn met trainen
                            Maar gaat ze erom dat ze op vakantie wat meer opgeblazen zijn he
                            installing muscles....please wait

Comment

Ik ga er niet eens op in, gewoon zielig hoe sommige hier troep lopen te typen. Ik stel gewoon objectief een vraag, maar dat kan hier blijkbaar niet. Maar upload maar eens een foto hooligan, doe ik dat ook. Gaan we kijken wie het minste vet heeft. Stumper...
                              Hard work, beats talent.

Comment

325065.jpg
                                "You are what you eat..."
                                That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X