Welke doping als eerste kuur te nemen?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

zou je die kuur eens wat beter willen omschrijven...precies wanneer hoeveel te nemen..?
    en hoe zit het met nakuren....?

thnx !!!
    No Pain... NO GAIN!!!

Comment

zou iemand dat laatste kuurtje eens kunnen uitleggen???
      precies per week , wat , te nemen , en op welke dagen...???

thnx!!!
      No Pain... NO GAIN!!!

Comment

man toch, hoe KAN je nou al aan een kuur beginnen denken ??

Ik train reeds 5 jaar, en heb er al meer dan een jaar 2 liggen thuis waar ik nog met geen vinger aangekomen ben !!

Eerst zwaar trainen is ded boodschap, minstens enkele jaren !

Als je niet eerst leert dat je moet véchten voor de kilo's en afzien, beetje bij beetje bijkomen en sterker worden.(in het begin gaat het trouwens nog redelijk vlug vooruit, met enkel eten en trainen ! geen supplementen zelfs&#33.

Leer eerst veel over voeding en supplementen, en train train train !! Je zal zien dat je vooruit zal gaan ! Als je nu al begint te kuren, ben je 9 kansen op 10 gedoemd om te blijven kuren wil je een redelijke 'grootte' bereiken en behouden.

Be patient, learn, train, eat, sleep & grow

En volgend jaar, of als je nog even karakter toont over 2-3 jaar, kom dan terug met die vragen...

Maar hier sloeg je even een paar stappen over hoor !!!

Groeten en succes !!!

Comment

waarom heb je dat spul al een paar jaar thuis liggen dan?

Comment

Ben het toen zelf gaan halen in Turkije (als ik er dan tóch naartoe ging, kon ik het even goed direct meenemen he). Ik ben er toen niet aan begonnen omdat ik nog te weinig wist van voeding, dieet en supplementen (en ja, óók van AS). Ondertussen hebben die me nog een heel eind vooruit gebracht, natural dus.

Daarom vind ik het ook spijtig als ik zie hoe snel sommige mensen naar AS grijpen, zonder dat ze een degelijke basis hebben om op te bouwen. Meestal duurt dat liedje dan ook niet lang (ik ken zelf voorbeelden genoeg van waar ik train).

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (studio54 @ Mrt. 18 2003,14:23)]zou iemand dat laatste kuurtje eens kunnen uitleggen???
              precies per week , wat , te nemen , en op welke dagen...???

thnx!!!
              Geef wat meer info van je zelf, hoe lang en vaak train je. Persoonlijk vind ik dat je veel te licht bent om te kuren (als jij dat bent op je foto). Ongeacht hoe lang je traint, als je onder de 80 kilo weegt vind ik dat je GEEN AS moet gebruiken. Gewoon een goed volgen. ALs jij 7 KG kan aankomen met 'M Double You' dan kun je nog veel meer natural aankomen. Het beste advies gewoon lekker wachten met die kuur. Als je in de toekomst wel klaar bent om een kuur te beginnen luister dan naar 'bruce'

bruce: ben het met je eens (zou alleen de winstrol uitstellen tot een volgende kuur), al die beginners denken zo makkelijk over d'bol terwijl het 1 van de meest schadelijke AS is. Gewoon en kuurtje sust 250-500MG per week 8-10 weken. of 250MG sust met 200MG deca per week 8 weken.

Ook vind ik: zolang je nog vragen hebt over nakuren, dan ben je absoluut nog niet toe aan een kuurtje.

What's the difference between your wife and your gear?
              They both cost you all your money, make you loose your hair, give you a headache, keep you a wake at night, both can hurt you when you mis-use them, so you should handle them with care.
              I also love them both, and can't live without them.

Comment

Eerst jaren lang bedoel ik 6/7 jaar elke dag trainen zodat je lichaam de diepere getraindheid krijgt... lichaam zovaak een opdonder heeft gehad.. helemaal gehard is.. dan vooruit een klein kuurtje

Begin je te snel met kuren binnen 3 jaren is sowieso het langere termijn effect slecht. Raak je naar de kuur veel kwijt + dat je lichaam dermate van slag kan raken omdat je opeens baf 10% zwaarder wordt zeg maar van 80 kg naar 94kg

Comment

Originally posted by DutchLion
                  Eerst jaren lang bedoel ik 6/7 jaar elke dag trainen zodat je lichaam de diepere getraindheid krijgt... lichaam zovaak een opdonder heeft gehad.. helemaal gehard is.. dan vooruit een klein kuurtje

Begin je te snel met kuren binnen 3 jaren is sowieso het langere termijn effect slecht. Raak je naar de kuur veel kwijt + dat je lichaam dermate van slag kan raken omdat je opeens baf 10% zwaarder wordt zeg maar van 80 kg naar 94kg
                  wil niet lullig zijn maar heeft dit denk je zin.. topic is 3jaar oud

Comment

Gaat idd helemaal nergens over en staat ook in de regels dat dit soort 'toevoegingen' aan hele oude topics niet op prijs worden gesteld.
                    Topic gesloten.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X