Originally posted by FitnessBoer
View Post
kuurgebruik toegegeven?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Redelijk vaak.
Ik heb wel gemerkt dat vrouwen veel eerder de link leggen, waarom weet ik niet, mischien omdat ze niet echt in dat wereldtje van kt verdiepen.
Maar ook wel redelijk vaak door mannen ook.
Er zijn er mensen bij die je niet eens kent of maar 2x gesproken heb en dan wordt er gevraagd: "gebruik jij anabolen?'
Ik vindt dat eigenlijk best brutaal als mensen dat vragen, want wat schiet je er mee op? Ikzelf krijg er dan niet zo'n comfortabel gevoel van en wat schiet de persoon in kwestie erbij op als ik het bevestigd?
Meestal zijn dit mannen of jongens en dan wimpel ik het wel af of zeg dat je met voeding een heel eind kan komen, bij vrouwen ben ik vaak wat opener. Die vragen dan ook niet na 2x of je gebruikt maar naarmate je elkaar wat vaker hebt gesproken en dan komt het wel eens aan bod en dan bevestig ik dit 9 van de 10x.
ik heb ook het gevoel dat bij mannen juist eerder wordt 'geroddeld' over of hij wel/niet AS gebruikt en als je dat dan toegeeft dat het als een lopend vuurtje gaat, vrouwen kunnen het meestal wel voor zich houden (dit is geen wetenschap maar dat is wat ik in de praktijk heb gemerkt.)
Onderlinge strijdt speelt daar ook denk ik wel een rol, als andere over je praten en je het hebt bevestigd wordt er al vaak gezegd van: 'jaaah met anabolluh kan ik het ook!) Dit heeft een vrouw dan weer niet...Last edited by gain is pain; 30-07-2013, 19:58.Make it happen, shock everyone!
Comment
-
vrouwen die weten dat allemaal niet joh. ze diggen me omdat men tshirtje strak zit, weten zij veel of dat spier of vet is."Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****
Comment
-
Originally posted by Dexie View PostAan je arts vertellen, is slim maar krijg je niet geneuzel met je verzekering later denk je? Zo`n kant gaat het nou eenmaal op.
Ik zou het te allen tijde aan mijn vriendin vertellen, de rest zou ik niet weten. Voorlopig nog lang geen plannen, dus hoef er niet echt over na te denken.Train hard or go hormone
Comment
-
Klinkt wel bekend. Mannen "willen" het weten om hun eigen gekut in de gym te kunnen rechtvaardigen en hun fuck manier van trainen en voeding. In mijn gym loopt ook iemand die al 12 jaar traint zegt hij, maar het niet nodig vindt om op z'n voeding te letten, maar ondertussen wel roddelen over dat anderen vast wel zullen gebruiken als ze een beter fysiek dan hem hebben.
Vrouwen wijzen denk ik uit onwetendheid?
Ik heb tot nu toe enkel meegemaakt dat een aantal dames (in mijn studieomgeving) aan mij hebben gevraagd of ik anabolen gebruik en tot op heden nog geen man tegengekomen die zoiets vraagt. Enkel "verhalen" gehoord dat sommige beweren dat ik zou gebruiken in de gym.
Ik zou het in ieder geval aan niemand toegeven behalve aan mensen die me echt dichtbij het hart staan.Last edited by Iron Mind; 30-07-2013, 20:12."Straight outta gym"
Comment
-
Originally posted by gain is pain View Postik heb ook het gevoel dat bij mannen juist eerder wordt 'geroddeld' over of hij wel/niet AS gebruikt en als je dat dan toegeeft dat het als een lopend vuurtje gaat, vrouwen kunnen het meestal wel voor zich houden (dit is geen wetenschap maar dat is wat ik in de praktijk heb gemerkt.)
Onderlinge strijdt speelt daar ook denk ik wel een rol, als andere over je praten en je het hebt bevestigd wordt er al vaak gezegd van: 'jaaah met anabolluh kan ik het ook!) Dit heeft een vrouw dan weer niet...Originally posted by Iron Mind View PostKlinkt wel bekend. Mannen "willen" het weten om hun eigen gekut in de gym te kunnen rechtvaardigen en hun fuck manier van trainen en voeding. In mijn gym loopt ook iemand die al 12 jaar traint zegt hij, maar het niet nodig vindt om op z'n voeding te letten, maar ondertussen wel roddelen over dat anderen vast wel zullen gebruiken als ze een beter fysiek dan hem hebben.
Uiteraard geldt dat niet voor allemaal; er zitten ook een paar tussen die serieus bezig zijn en begeleid worden omdat zij het podium op gaan.
Maar ik dwaal af.
Mij wordt dus nooit gevraagd of ik gebruik of niet want ik behoor totaal niet tot de grotere leden in de sportschool, integendeel. En op het werk worden wel eens grappen gemaakt wanneer ik een eiwitshake maak, maar daar blijft het ook bij.I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Vrouwen hoor ik eigenlijk vrij weinig van maar kerels die mij voor het eerst ontmoeten en als we dan op het onderwerp sport komen zijn meestal brutaal genoeg om in een 1e gesprek te vragen of ik ook AS gebruik. Ligt aan de persoon. Heb het een tijd lang ontkend om problemen te voorkomen. Inmiddels ben ik zo ingesteld dat ik meestal zeg dat ik wel us wat gepakt heb en de rest laat ik dan in de midden. Gaat niemand een flikker aan verder.
Mensen vragen het meestal ook niet uit interesse maar uit afgunst. Om zoals Iron Mind hierboven zegt hun eigen verkloot te kunnen verklaren zo van zie je wel.. met AS kan je zoiets makkelijk behalen.. Vergetende dat ik zonder AS al 3x zo ver ben gekomen als zij ooit zijn geweest.. en dat ik jaar na jaar clean eet en consequent doortrain is dan in 1 keer minder relevant.. je gebruikt tenslotte anabolen steroiden, dan kan iedereen het.
Nou is het ook niet zo dat ik een AS monster ben haha. Ik ga voor aesthetics en usefulness of the body. Nice body but what can you do with it... hehe."The only thing worse than failing is not trying."
Comment
-
Niemand in mijn omgeving is door mij verteld dat ik gebruik, iedereen weet het (roddelen).
Pfff ik word zo vaak gevraagd of ik gebruik bij iedereen zeg ik nee, dit omdat ik dan niet 100x het zelfde verhaal moet gaan uitleggen en als ik het dan heb uitgelegd weten zij het toch beter.There are no shortcuts to any place worth going.
Comment
-
Jammer dat gebruikers er zo sneaky over doen.
Maakt mij als naturel ook verdacht als ik zeg dat ik niet gebruik.
Zeg gewoon dat je je slechte genen een handje helpt en het verder keihard werken is ofzo..
Denk ook eerlijk dat het stigma wat de maatschappij zogenaamd op de gebruiker heeft niets meer is dan je eigen projectie omdat je ergens ook wel weet dat het nogal een big deal is om zulke risico's te nemen voor bigger biceps.Ssssmoking
Comment
-
Ik vind het kort door de bocht om het zo te stellen Marv. Jij hebt bent dus inderdaad natty.. haha. Want het trainen op roids is gewoon een dimentie erbij in je liefde voor trainen. Buiten het resultaat om. Als je van trainen houdt gaat er gewoon een nieuwe deur open. Ik zeg niet dat je deze deur moet openen om happy te zijn. Props voor de naturellers. Vind ik een bewuste gezonde beslissing.
Toch ben ik van mening dat als je goed nadenkt over je kuurplan en zorgvuldig je plan uitvoert. Dat de "JOURNEY" van het kuren echt een bijzondere ervaring is die ik niet had willen missen in mn leven. Je leert komt jezelf echt tegen in het verleggen van grenzen en grenzen bepalen. En jezelf verder pushen dan jezelf ooit voormogelijk hield.
Het is een keuze. Beide keuzes heb ik respect voor mits uit de juiste overwegingen genomen. Een natty die wel wil maar niet durft te kuren omdat hij bang voor een prikkie is of bang dat zn vrienden erachter komen vind ik net zo sneu als een roidhead die kuurt om stoer te doen op het strand en tegen zn vrienden volhouden dattie natty is.
Maar eeuwenoude discussie dit zonder eind..
De natties zullen afgunst hebben en haten omdat zij in 10 jaar doen wat een roidhead in 2-3 jaar doet. Toch zal een natty trots zijn op zijn prestatie en misschien meer karakter hebben gebouwd na die 10 jaar dan die roider na 2-3 jaar..
Die roider zal verder komen en meer uit zijn lijf halen dan hij ooit voormogelijk hield kwa prestaties en bouw. De roider moet net zo hard trainen en eten voor een degelijk resultaat waardig aan zijn gebruik en de eventuele risico's alleen zal hij eerder zijn doelen bereiken.Last edited by Cidious; 31-07-2013, 14:57."The only thing worse than failing is not trying."
Comment
-
Originally posted by Cidious View PostJe leert komt jezelf echt tegen in het verleggen van grenzen en grenzen bepalen. En jezelf verder pushen dan jezelf ooit voormogelijk hield.
Een natty die niet durft te kuren omdat hij bang voor een prikkie is of bang dat zn vrienden erachter komen vind ik net zo sneu als een roidhead die kuurt om stoer te doen op het strand en tegen zn vrienden volhouden dattie natty is.I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Een natty die wel wil maar niet durft te kuren omdat hij bang voor een prikkie is of bang dat zn vrienden erachter komen vind ik net zo sneu als een roidhead die kuurt om stoer te doen op het strand en tegen zn vrienden volhouden dattie natty is.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...1 day ago
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...3 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment