Hahahaha wat een lowlifes daar zeg!
kuurgebruik toegegeven?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oké, ik geef toe ik heb inmiddels vier kuurtjes gedraaid. Maar ik ben dan ook eigenlijk totaal iemand anders dan jullie gedacht hadden. All tren ace ."Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****
Comment
-
Originally posted by Cidious View PostIk vind het kort door de bocht om het zo te stellen Marv. Jij hebt bent dus inderdaad natty.. haha. Want het trainen op roids is gewoon een dimentie erbij in je liefde voor trainen. Buiten het resultaat om. Als je van trainen houdt gaat er gewoon een nieuwe deur open. Ik zeg niet dat je deze deur moet openen om happy te zijn. Props voor de naturellers. Vind ik een bewuste gezonde beslissing.
Toch ben ik van mening dat als je goed nadenkt over je kuurplan en zorgvuldig je plan uitvoert. Dat de "JOURNEY" van het kuren echt een bijzondere ervaring is die ik niet had willen missen in mn leven. Je leert komt jezelf echt tegen in het verleggen van grenzen en grenzen bepalen. En jezelf verder pushen dan jezelf ooit voormogelijk hield.
Het is een keuze. Beide keuzes heb ik respect voor mits uit de juiste overwegingen genomen. Een natty die wel wil maar niet durft te kuren omdat hij bang voor een prikkie is of bang dat zn vrienden erachter komen vind ik net zo sneu als een roidhead die kuurt om stoer te doen op het strand en tegen zn vrienden volhouden dattie natty is.
Maar eeuwenoude discussie dit zonder eind..
De natties zullen afgunst hebben en haten omdat zij in 10 jaar doen wat een roidhead in 2-3 jaar doet. Toch zal een natty trots zijn op zijn prestatie en misschien meer karakter hebben gebouwd na die 10 jaar dan die roider na 2-3 jaar..
Die roider zal verder komen en meer uit zijn lijf halen dan hij ooit voormogelijk hield kwa prestaties en bouw. De roider moet net zo hard trainen en eten voor een degelijk resultaat waardig aan zijn gebruik en de eventuele risico's alleen zal hij eerder zijn doelen bereiken.
ik zit ook niet zo in het wereldje dus zou schelen, maar prachtig om de cutlers en colemans de natuurwetten te zien tarten! En zij ontkennen ook.Ssssmoking
Comment
-
Originally posted by Marv View PostChill gip, maar jij hebt toch wel discipline en kookkunsten ?
ik snap die zin niet helemaal =/ van...
. Afgunst op juicers heb ik niet, denk eerder dat een juicer zonder mijn discipline en kookkunst mij haat omdat ik naturel wel groei
edit: excuus heb 'm 5x moeten over lezen maargoed, excuus... ging hier over een kuurder die geen discipline heeft en geen kookkunsten
maar dafuq heeft kookkunst ermee te maken ?Make it happen, shock everyone!
Comment
-
Met wat skills in de keuken kun je makkelijk heel gezond, gevarieerd en lekker koken. Veel mensen houden voeding niet vol of craven naar junk, omdat ze meestal eentonig en niet zo lekker eten.More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
-
Kennis van voeding, het lekker en leuk houden zodat het geen last is om veel te eten.
Als shinen op een podium niet je hoofddoel is en niemand die je kent traint(serieus) moet de weg leuk blijven. Komop man jij had zelfs fotos van je baksels hier staan!
Jij knalt btw met en zonder roids, dus doel niet op jou.
maar sommige stats hier en hun roidgebruik slaat nergens op.Ssssmoking
Comment
-
Ik deel je mening dat sommige mensen te snel beginnen. Ik ben nu van mening dat ik zelf ook beter langer had kunnen wachten. Maar dat terzijde. Ik vind het jammer dat jij constant veroordeelt en definitieve conclusies post.
Hoezo bepaal jij dat het nergens op slaat? Sinds wanneer ben jij hier een levensguru? sinds wanneer bepaal jij wanneer je stats hoog genoeg zijn om te kuren? Ik had eigenlijk iets meer van jou verwacht Marv.. je komt echt heel simpel en kortzichtig over zo.."The only thing worse than failing is not trying."
Comment
-
Ik vind het maar flink zielig om te gebruiken wanneer je nog niet op een hoog niveau zit. Mijn doelstellingen zijn geen onhaalbare dingen dus gebruik ik niet. Ik zou me schamen om te gebruiken wanneer ik nog niet eens 150kg kan bankdrukken.. Wie de passie/potentie niet heeft gaat het toch niet maken en kan het beter niet doen. Jammer dat de mannetjes van 70kg bij 1,70 dit vaak verkloten, gebruiken en het tegen iedereen vertellen terwijl ze dit gemakkelijk naturel hadden kunnen bereiken. Vaak zie je met kuren dat ze beginnen, snelle gains pakken voor een periode en vervolgens met twee kuren per jaar alleen hun lichaam maar onderhouden, waar kuur je dan precies voor? Vervolgens is het zo dat iedereen de naturel verdenkt van gebruik. Ik vind het een vreemde situatie.In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."
If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.
Comment
-
Nee. Ik zie het meer zo: Wanneer je al geen 150kg kan bankdrukken zonder gebruik, hoe denk je dan groot te worden met gebruik? Blijkbaar weet je dan bepaalde basisinformatie nog niet of heb je simpelweg niet het vermogen om wat te bereiken. Als je toch het vermogen niet hebt om wat te bereiken gebruik dan niet..In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."
If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.
Comment
-
Originally posted by adon1s View PostNee. Ik zie het meer zo: Wanneer je al geen 150kg kan bankdrukken zonder gebruik, hoe denk je dan groot te worden met gebruik? Blijkbaar weet je dan bepaalde basisinformatie nog niet of heb je simpelweg niet het vermogen om wat te bereiken. Als je toch het vermogen niet hebt om wat te bereiken gebruik dan niet.."Straight outta gym"
Comment
-
Ik zou het over het algemeen altijd ontkennen. Alleen tegen mensen die op 1 lijn zitten, of althans die verstand hebben van trainen en daarom het vrijwel altijd "respecteren". De leek, die zelden weet wat naturel mogelijk is, gelooft best dat je met 3% vet en 100kg spier nog naturel bent. Waarom jezelf risico en gezeik op de nek halen met een wereld vol domme mensen die 3 meter plank voor hun hersens hebben en toch nooit begrijpen. En al helemaal al je een reputatie hebt hoog te houden zoals bijvoorbeeld je werk. Uiteraard moet iedereen in je directe omgeving het weten maar die mensen kennen je ook goed genoeg waar door ze ook goed op de hoogte zijn wat het allemaal inhoudt. Tja, wat betreft het argument liegen over gebruikt is gay, dat klopt. Maar als je hersenloos bent, en niets te verliezen hebt dan kun je het aan de grote klok hangen. Voor mensen waar deze informatie bij de verkeerde personen veel schade kan aanrichten is het verstandiger het gewoon discreet te houden. Uiteraard ben je echt een kneus als je gaat lopen braggen met naturel zijn als je het niet bent. Ik denk dat gewoon je mond houden en er een beetje om heen lullen een betere oplossing is. Wat heeft het nou voor toevoeging dat andere mensen het weten? Je hebt een killer van een fysiek, je zelfvertrouwen gaat through the roof (en dat werkt door in alles wat je doet), je weet dat je kei hard werkt voor wat je behaald hebt (bij wat voor means dan ook).... wat voegt het dan in godsnaam toe om toe te geven aan de vooroordelen van de gemiddelde mens en daar uiteindelijk aan ten onder te gaan.
Ignorance is bliss.The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...1 day ago
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 80kg 10x
Mentaal kon ik niet verder / chicken. Volgende keer naar minimaal 15x.
One legged...-
Kanaal: Trainingslogjes
4 dagen geleden -
-
door flotillaiotXML data may be considered one of the advances or innovations emanating from advancements in GPS tracking software. GPS tracking software presented its...4 dagen geleden
-
door datarecoveeNeed to access BIOS :
- Change Boot Order – Boot from a USB or CD/DVD for OS installation or recovery.
- Enable Virtualization – Activate technologies
-
5 dagen geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 81kg 4x
- 81kg 5x
Deadlift:
- 160kg 1x
- 130kg...-