kuurgebruik toegegeven?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Agree with Kevster. Ontwetendheid is zaligheid.
    "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

Ik zie het probleem allemaal niet zo, ik kuur voor de gains maar ook voor het lekkere gevoel, problem?nou fuck it dan maar, gejank van naturel gasten dat zij in discrediet worden gebracht, ik kuur en iedereen mag het weten, wat willen ze ermee bereiken dan, ik kuur niet voor een ander ik kuur omdat ik het leuk viond, ben ik er niet klaar voor?dus wie ben jij dan? ik leef mijn leven, ik ga ook niet de hele dag tegen dikke mensen lopen janken, of getatoeerde mensen, of domme mensen etc. leef en laat leven.
      Maar kennelijk vinden mensen die naturel het zo erg dat anderen denken dat ze kuren? wtf ga je je druk maken om wat een ander denkt?of heb je stiekem wel gekuurd?
      150 kilo kunnen bankdrukken, haha ik sprak laatst een xxl atleet, die deed ze setjes met 90 kilo, gast is toch echt heel groot.
      Let gewoon wat meer op je eigen dan op anderen.
      En om hem er maar weereens in te gooien, waarom gaan jullie niet elke zaterdag lekker voor de kroeg flyers uitdelen hoe slecht alcohol voor je is...

Comment

Als addendum op quib:

The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Mjah dat is ook wat je merkt.. een kuurder heeft alleen maar respect voor eej natty.. terwijl natty's vooral veroordelen. Ik vermoed toch uit afgunst.. dat zie ik in dit topic weer zo sterk naarvoren komen. Ik vind het oprecht jammer dat dot zo'n eindeloze discussie is en dat kuurder zich zouden moeten "verantwoorden" voor hun gebruik.m ja als je niet op podium staat hoef je niet te kuren.. ja je moet zo en zoveel kujnen bankdrukken anders is het zonde.. zoveel van dat soort bullshit gaat rond.. een ieder moet de keuze zelf kaken en of het eej slimme keuze is of niet. Volgens mij moet er respect voor elkaar opgebracht kunnen worden.

mn beste maatje weegt 96kg bij 1.82m en 15% ongeveer nu.. naturel.. heeft daar altijd voor gekozen. Heeft mij altijd in mn waarde gelaten.. is toch ook heel normaal?

Comment

Originally posted by quibus View Post
            Ik zie het probleem allemaal niet zo, ik kuur voor de gains maar ook voor het lekkere gevoel, problem?nou fuck it dan maar, gejank van naturel gasten dat zij in discrediet worden gebracht, ik kuur en iedereen mag het weten, wat willen ze ermee bereiken dan, ik kuur niet voor een ander ik kuur omdat ik het leuk viond, ben ik er niet klaar voor?dus wie ben jij dan? ik leef mijn leven, ik ga ook niet de hele dag tegen dikke mensen lopen janken, of getatoeerde mensen, of domme mensen etc. leef en laat leven.
            Maar kennelijk vinden mensen die naturel het zo erg dat anderen denken dat ze kuren? wtf ga je je druk maken om wat een ander denkt?of heb je stiekem wel gekuurd?
            150 kilo kunnen bankdrukken, haha ik sprak laatst een xxl atleet, die deed ze setjes met 90 kilo, gast is toch echt heel groot.
            Let gewoon wat meer op je eigen dan op anderen.
            En om hem er maar weereens in te gooien, waarom gaan jullie niet elke zaterdag lekker voor de kroeg flyers uitdelen hoe slecht alcohol voor je is...
            Natuurlijk moet iedereen het zelf weten, daarom mag ik het nog wel triest vinden. Je kan het een beetje vergelijken met een junk die zichzelf niet triest vind maar dit eigenlijk wel is gezien zijn situatie. Dat zegt niet over dat iets wel/niet mag. De keuze hierin is imo belangrijk: Ga je voor kwaliteit of ben je de drol die vroeg begon met kuren maar nooit verder gekomen is? Ik haal nog 1 voorbeeld aan: John Jonk (google eens) begon pas met kuren toen hij armen van 50cm had. Daar heb ik respect voor.

Ik ken geen heel grote gasten die setjes met 90kg bankdrukken, misschien heb jij een andere referentie van groot...

Het is btw geen afgunst om te kuren, het is de domheid waar ik van sta te kijken.
            In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Sjonge jonge adonis wat ben jij een gefrustreerd mannetje zeg.. veroordelen is je kwaliteit.. overal een mening over.. en nu een kuurder vergelijken met een junk.. jij bent echt een zielig kereltje zeg.

Nu doe ik ff precies wat jij doet. Ik veroordeel je.

Comment

Originally posted by Cidious View Post
                Sjonge jonge adonis wat ben jij een gefrustreerd mannetje zeg.. veroordelen is je kwaliteit.. overal een mening over.. en nu een kuurder vergelijken met een junk.. jij bent echt een zielig kereltje zeg.

Nu doe ik ff precies wat jij doet. Ik veroordeel je.
                Ben je ook een door mij omschreven drol? Dan snap ik je reactie.
                In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Kan je wel verstellen dat ik uit me zelf nooit 150 kilo zou drukken, bij 120 a 130 kilo hield het echt wel op... Of ik had zo moeten trainen dat mijn vorm zo lelijk zou worden om maar die zware kilo's eruit te persen..

Dus beetje onzin om het zo te vergelijken, zelf heb ik ruim 12 naturel getraind... na paar goeie blesure's en weer ongeluk had ik echt geen zin om weer van 0 naar max op te bouwen toen besloten om te gaan kuren... Met idee 1 of 2 kuurtjes en ik kan op cover van een blad, wat een domper was dat zeg...

Naturel of niet basis alles moet kloppen anders gebeurd er weinig tot niks...
                  Een dag niet getraind...

Comment

As is geestelijk zeer verslavend. Er zijn zeker AS gebruikers die zo afhankelijk van AS zijn, dat ze het gebruik niet meer in de hand hebben (constant bridgen, te vroeg beginnen met nieuwe kuur, steeds zwaarder, steeds langer). De vergelijking met een junk en een AS gebruiker bij wie het gebruik uit de hand loopt vind ik niet heel vreemd. Om meteen alle AS gebruikers te vergelijken met Junks gaat dan weer erg ver.
                    More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Nee ik heb weinig spijt verder. Eerste keer dat ik iets nam woog ik 85kg bij 13% ofzo.. druktr geen 150kg.. laten mn genetics ook niet zomaar toe denk ik.

maar ik wilde je gewoon duidelijk maken hoe simpel je overkomt.. zo typisch..

Comment

Originally posted by dynobet View Post
                        As is geestelijk zeer verslavend. Er zijn zeker AS gebruikers die zo afhankelijk van AS zijn, dat ze het gebruik niet meer in de hand hebben (constant bridgen, te vroeg beginnen met nieuwe kuur, steeds zwaarder, steeds langer). De vergelijking met een junk en een AS gebruiker bij wie het gebruik uit de hand loopt vind ik niet heel vreemd. Om meteen alle AS gebruikers te vergelijken met Junks gaat dan weer erg ver.
                        De vergelijking met een junk heeft ermee te maken dat een junk ook de vrijheid heeft te nemen wat hij/zij wilt, maar dat dit niet per definitie betekend dat het dit het juiste is voor diegene ook al bepaald hij/zij het zelf. Wat het juiste is is een persoonlijke mening, dat is waar deze discussie over gaat. Je moet het niet uit z'n verband rukken. Ik zie een AS gebruiker niet als een junk.

Comment

Originally posted by adon1s View Post
                          De vergelijking met een junk heeft ermee te maken dat een junk ook de vrijheid heeft te nemen wat hij/zij wilt, maar dat dit niet per definitie betekend dat het dit het juiste is voor diegene ook al bepaald hij/zij het zelf. Wat het juiste is is een persoonlijke mening, dat is waar deze discussie over gaat. Je moet het niet uit z'n verband rukken. Ik zie een AS gebruiker niet als een junk.
                          Was verder niet gericht op jouw post (wel geinspireerd door). Ik ben namelijk wel van mening dat een AS gebruiker een AS Junk kan zijn (maar dit hoeft niet per definitie zo te zijn).
                          More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Een junk functioneerd vaak niet binnen de maatschappij en vertoond vaak ongewenste karaktereigenschappen naar sociale maatstaven. Bij een kuurder is dat helemaal niet een issue. Tuurlijk zijn er uitzonderingen maar die heb je overal.

jij trekt hier de discussie uit verband door rotte bananen met appels te vergelijken..

heb je eigenlijk wel door wat je allemaal voor onzin blaat? Ook in het voedingstopic verkondig je een hoop onzin.. je probeert een beginner allemaal nutteloze dure supps aan te smeren.. je vergelijkt hier de kuurder in het algemeen met junks.. kerel die supps die jij neemt hebben volgens mij je hersenen aangetast.. eeuwig zonde.. ik verbaas me echt hoe iemand in 1 dag zo veel verbazingwekkende dingen kan posten..

ik nok hier ook met deze discussie..is het niet waard.

Comment

Denk dat aas nog wel erger kan zijn dan drugs, damn wat voel je je zelf lekker.. Sportschool gaat alles van zelf en je gaat er facking goed uit zien en dat de hele dag door 2 a 3 maanden lang... Durgs duurt een paar uurtjes en dan zie je er verrot uit en je gaat alleen maar achteruit!
                              Een dag niet getraind...

Comment

Originally posted by Dexie View Post
                                Aan je arts vertellen, is slim maar krijg je niet geneuzel met je verzekering later denk je? Zo`n kant gaat het nou eenmaal op.
                                Niet helemaal mee eens, mijn arts wist van kuurgebruik en heeft mij doorverwezen naar ziekenhuis..De chirurg heeft toen gyno bestempeld als goedaardige pijnlijke knobbel..waarna het dus wel vergoed is. Het woordje gyno valt verkeerd bij de verzekeraar maar, een goedaardige pijnlijke knobbel is iets wat verholpen moet worden Thanks to you Dexie, was jou id hehe

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X