Was ook geen aanval man, na praten had ik er beter uit kunnen laten want was algemeen bedoeld, jij hebt praktijk ervaring dacht ik sws en geeft altijd onderbouwde posts
Waarom nooit een tablet ony?
Collapse
X
-
Originally posted by Dexie View PostWas ook geen aanval man, na praten had ik er beter uit kunnen laten want was algemeen bedoeld, jij hebt praktijk ervaring dacht ik sws en geeft altijd onderbouwde posts
Ik bedoelde dit ook niet als aanval,we blijven vrienden!
Het klopt wel dat iedereen elkaar napraat,maar als GetXXL wat zegt,wordt dat ook als 'waarheid' doorverteld.
Hij onderbouwt alles goed en heeft het hoogstwaarschijnlijk (bijna)altijd bij het rechte eind,ook met betrekking tot winstrol en anavar,maar ik denk dat het een andere reden heeft dan geldbesparing op de grondstoffen wat hij als reden geeft.
Nogmaals,als mensen o.a een betere'pomp'krijgen,zijn ze eerder tevreden en bestellen ze het weer.
Maar dat is mijn mening,ben benieuwd naar reactie,s van experts hierover.
Mijn mening is ook maar gebaseerd op gebruikerslogjes van anavar/winstrol die ik heb gelezen en dat stukje van de dealer.
Daaruit trek ik mijn conclusies
Met 1 winstrolkuurtje ben ik nog geen Keith Bakker hoor!Last edited by rain; 26-10-2013, 18:15.DIVIDE ET IMPERA
Comment
-
Wat ik had beredeneerd had er vooral betrekking op dat het onzin is dat alle UGLs stanozolol erin hebben, omdat oxandrolon zogenaamd onmogelijk zou kunnen zijn met de prijzen die ervoor gehanteerd worden. Dat er nog steeds sommige UGLs zijn die er wellicht stanozolol ingooien kan, I don't know, maar het zal dan in ieder geval een andere reden hebben dan degene die wordt aangedragen. Zekerheid heb je pas als je zelf de stof en concentratie gaat bepalen van je gear met peperdure apparatuur; not going to happen.
De reden waarom oral onlys zuigen is overigens als volgt:
1. Per definitie is het gestacked zonder testosteron
2. Upreguleert de glucocorticoid receptor (zowel katabool, als hinderend voor herstel van de HPG as gezien het negatief terugkoppelt op de afgifte van GnRH van de hypothalamus en ook op de adenohypofyse m.b.t. de gonadotrofines)
3. Beperkte tijdsduur dat je het kunt gebruiken i.v.m. hepatotoxiciteit
4. Beperkte dosering die je kunt gebruiken i.v.m. hepatotoxiciteit
5. Verhoudingsgewijs duurder
6. In general slechter voor je lipiden ed.
etc. en dit is wat ik zo snel uit m'n anus trek.Last edited by Spuitelf11; 27-10-2013, 15:36.Auteur van Bonds Androgene Anabole Steroïden (ISBN: 978-90-824123-0-7, peterbond.nl).
Comment
-
Originally posted by Knulletje View PostVoor n kerel die aan bb doet? Ja.
Maar leg me geen woorden in de mond waar ik niet achter sta, ik ben niet zo een slikker. Zoals ik al vaker heb geschreven, heb ik er teveel ellende van gezien. En heb er ook vrienden/medesporters door verloren.
De laatste vorig jaar in Gorinchem. Die vond het ook altijd nodig om tabs erbij te slikken, was al vaker geopereerd aan darmen en nog wat. Vorig jaar lag hij weer in het ziekenhuis (ik meen voor de lever), na ic werd hij naar zaal gereden, maar heeft de zaal nooit meer gezien. Hij overleed onderweg aan het hart.
Was hij gewaarschuwd? ja vele malen.. Maar hij vond zich niet groot genoeg zonder de tabs, dus bleef maar slikken.
T was n wereld vent, en altijd vrolijk. T was dan ook even schrikken toen het bericht mij ter oren kwam.
Zn bijnaam was: mooie Harrie.
R.I.P
Maar denk je niet dat het niet alleen aan de pilletjes had gelegen?
Comment
-
Originally posted by rainman View PostZoals knul nog veel beter weet,werd deca jaren terug ook erg veel gebruikt.
De laatste tijd is gebleken dat dat ook niet zo,n 'ongevaarlijk' goedje is zoals eerst werd gedacht
Comment
-
Ik heb ooit een x gelezen (weet echt niet of het klopt) dat winstrol een kk cel kan aanwakkeren... Laat maar zeggen,der moet al een slechte cel zijn en de winstrol zou dit kunnen versterken ofzo.. Nogmaals weet het niet zeker! Misch dat iemand er ook ooit iets over gelezen heeft?
Comment
-
Originally posted by bauke86 View PostIk heb ooit een x gelezen (weet echt niet of het klopt) dat winstrol een kk cel kan aanwakkeren... Laat maar zeggen,der moet al een slechte cel zijn en de winstrol zou dit kunnen versterken ofzo.. Nogmaals weet het niet zeker! Misch dat iemand er ook ooit iets over gelezen heeft?
Dr Otto Wartburg ontdekte dat de oorzaak van kanker een zuurstof tekort in de cellen is!
Een van de hoofdoorzaaken van kanker is te wijten aan de vervanging van zuurstof in het chemische proces van celademhaling door gisting van suiker. Het groeien van kankercellen is in feite een gistingsproces, wat alleen onder een relatief zuurstofgebrek kan plaatsvinden, dit kan al bij een afname van 35% zuurstof. Aangezien beperkte zuurstofoverdracht en verminderde celademhaling bij alle kankersoorten voorkomt, noemt hij dit de primaire oorzaak van kanker. Secundaire oorzaken (kankerverwekkende stoffen) leiden naar de primaire oorzaak en kunnen zijn; pesticiden, straling, giffen, zonlicht, transvetten, steroiden, roken en chemicaliën....
Dus niet alleen winstrol is een secudaire oorzaak.
Comment
-
Kanker is niets anders dan een cel die ballistic gaat en ongecontroleerd gaat delen, doordat er genmutaties zijn opgetreden. Normaliter staat celdeling/groei onder controle net zoals geregelde celdood (apoptose), maar bij kanker zijn deze controles verloren gegaan of niet meer werkzaam. Deze genmutaties kunnen aangeboren en/of verworven zijn/worden (door ouderdom, UV straling, transvetten, straling, giftige stoffen etc. etc.)"Straight outta gym"
Comment
-
Waarom ik dit aanhaal?
Omdat ik het zelf 3x heb gehad, en ze kunnen het niet terug brengen naar mijn steroïden gebruik.
Ze weten ook dat ik gebruik, en zeggen zelfs dat het niet aan de steroïden lag maar aan wat ik heb meegekregen van huis uit (ouders)
De kant die je ziet op mij foto hiernaast is dan ook de kant waar een kunstgewricht in de schouder zit Kop/kom door botkanker. Daarnaast heb ik het ook nogmaals in de heup en de borst gehad..
Dit kun je ook lezen in 1 van de topics waarin ik het beschreef.
En nog zeggen ze niet dat ik het gebruik moet staken?
Dus...... Ze kunnen gewoonweg niet aanwijzen dat het daardoor komt!
Je krijgt het of je krijgt het niet.
Comment
-
Originally posted by Knulletje View PostWaarom ik dit aanhaal?
Omdat ik het zelf 3x heb gehad, en ze kunnen het niet terug brengen naar mijn steroïden gebruik.
Ze weten ook dat ik gebruik, en zeggen zelfs dat het niet aan de steroïden lag maar aan wat ik heb meegekregen van huis uit (ouders)
De kant die je ziet op mij foto hiernaast is dan ook de kant waar een kunstgewricht in de schouder zit Kop/kom door botkanker. Daarnaast heb ik het ook nogmaals in de heup en de borst gehad..
Dit kun je ook lezen in 1 van de topics waarin ik het beschreef.
En nog zeggen ze niet dat ik het gebruik moet staken?
Dus...... Ze kunnen gewoonweg niet aanwijzen dat het daardoor komt!
Je krijgt het of je krijgt het niet.
Want anders zou elke gebruiker wel kanker krijgen of relatief vaak en dat is zeker niet het geval naar mijn weten.
Dus zoals Knul zegt je hebt zeg maar allemaal emmertjes met water voor allerlei soorten kanker die je zou kunnen krijgen en na verloop van tijd worden sommige emmers voller en voller door giftige stoffen, roken etc. etc. tot de emmer overloopt en dan krijg je kanker zeg maar.
Bij de een is de emmer zeg maar al voor 3/4 vol en bij de ander 1/4 waardoor de een misschien nooit een bepaalde kanker zal krijgen en de ander wel.
Kanker is een aandoening die afhankelijk is van meerdere factoren en of AAS daar een van is? Geen idee, als je bijv. zelf rookt dan zou ik me eerder daar druk om maken dan dat je AAS gebruik je mogelijk kanker gaat opleveren later .
@ Knul; heftig verhaal! En dat je dan nog zo'n fysiek hebt, knap hoor."Straight outta gym"
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...1 hour ago -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
3 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...4 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
1 week geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
1 week geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment