Originally posted by rainman
View Post
Kuren en bloedtest
Collapse
X
-
Originally posted by Optimus Prime View PostIk sta onder controle voor mijn leverenzymen en cholestrol en de laatste keer in juli waren ze goed behalve het cholesterol kon iets beter,
Dan zou ik mij toch eerst nog 100x bedenken en daarbij mijn gezondheid op de eerste plaats zetten.
Dus als ik iets mankeerde aan de lever of mijn cholesterol zat niet jofel, kwam er absoluut geen meuk in mijn lijf.
En dan het willen verstoppen voor de artsen? Of je leverwaarde weer goed is voor de volgende test?
Waar ben je dan in hemelsnaam mee bezig?
Je zou het aan hun als eerste moeten vertellen wat je doet!!!
Comment
-
-
Maar dat komt omdat er altijd wordt gezegd dat je door winstrol/anavar een stuk droger wordt.
Dat is ook maar betrekkelijk, aangezien je een deel van het 'droger worden', ook weer kwijt raakt na je kuurtje
In ieder geval de 'droge look'.DIVIDE ET IMPERA
Comment
-
In mijn ogen hoor, ben je wel heel fout bezig als je alleen droger wilt worden en daar dan medicijnen voor gaat nemen. Het is en blijven medicijnen, die we voor het gemak 5 tot 30x zo hoog gebruiken dan welke arts dan ook ooit voor zal schijven. En die wil jou ook best wel van een hoog bf gehalte afhelpen hoor, maar hij kan en mag nooit deze medicijnen voorschrijven voor n lager bf.. En je weet dat ik de laatste zal zijn die antie steroïden is, maar dit slaat werkelijk de plank helemaal mis.. Hier komen nou die kutverhalen van in de wereld, ze gebruiken de medicijnen als smarties omdat ze denken dat het vet er dan wel afvliegt... Nou, je zal toch echt wel je voeding op de juiste hoeveelheden moeten zetten, anders ben je na die pilletjes helemaal de lul, omdat het er dan nog veel harder aankomt dan ervoor.. Dus, gaan ze het nogmaals doen want het was zo lekker en hij voelde zich zo strak in zn vel... Wat ik dan zeg? Klootzak, pleur die medicijnen in de prullebak. En ga fatsoenlijk eten.. Als je dan toch zo nodig iets moet gaan gebruiken, doe het dan ook goed. En niet voor de kat zn kut teringzooi in je lijf gooien, waarvan de meeste niet eens weet wat het is en wat het kan doen als t mis gaat... Dan heb je weer n verhaal in de wereld gegooid, die anuboluhh zijn gevaarlijk... Ik zeg, niet doen.
Comment
-
-
Originally posted by knulletje01 View PostJe hebt dus een probleem of er was een probleem voor juli.
Dan zou ik mij toch eerst nog 100x bedenken en daarbij mijn gezondheid op de eerste plaats zetten.
Dus als ik iets mankeerde aan de lever of mijn cholesterol zat niet jofel, kwam er absoluut geen meuk in mijn lijf.
En dan het willen verstoppen voor de artsen? Of je leverwaarde weer goed is voor de volgende test?
Waar ben je dan in hemelsnaam mee bezig?
Je zou het aan hun als eerste moeten vertellen wat je doet!!!
Maar het zijn maar 4 weekjes anavar of winstrol op 30 mg. daar kan toch niet veel aan verkeerd gaan?
Artsen staan helemaal niet open voor AAS. het enige wat ze kunnen zeggen is dat het slecht is. daarbij als ze het eenmaal weten krijg je een aantekening in je dossier en gaan ze alles linken aan je AAS gebruik. Daarbij wie weet krijg je hier netzoals in de USA een systeem dat ze je dan niet willen helpen omdat ze vinden dat het je eigen schuld is, om nog maar niet te spreken over verzekeringskwesties en wergevers bemoeienissen
Mijn leverwaarde ALAT was verhoogd de rest van de leverwaardes niet. Cholesterol ratio was niet zo goed.
Denk je echt dat dat klein beetje AAS nu echt zo veel kwaad kan?
Als ik lees op BB USA fora wat die allemaal doen en zeggen..pfff dan is de mijne helemaal peanuts.
Ik wil echt niet eigenwijs overkomen maar overdrijven jullie nu niet een beetje??
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...58 minutes ago -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
3 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...4 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
1 week geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
1 week geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment